![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#82 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Alleen blinde haat doet zo reageren.
|
|
|
#83 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : Gisteren om 21:19. |
||
|
|
|
|
|
#84 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Merkwaardig. Ik heb net dezelfde reactie als het over de PVDA/PTB gaat.
|
|
|
#85 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Doe geen moeite, de doorsnee Noord-Nederlander zal dat nooit verstaan.
“Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain Laatst gewijzigd door E. Gidius : Gisteren om 22:42. |
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat ga jij doen als er een Chinees afkomt die enkel Mandarijns kent? Gaat de operator dan ook "deontologisch" verplicht zijn de man in zijn moedertaal te woord te staan? Zoniet, waarom niet en waarom wel in het Frans? En moet die telefoonoperator geen Duits, Arabisch, Turks, Swahili, Berbers e.v.a kennen? Zoniet, waarom niet en waarom wel in het Frans?
|
|
|
|
#88 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#89 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik begrijp dat dit in België zeer veel gevoeliger ligt, en de kennis van de Franstalige Belgen van het Nederlands is vaak niet groot, er zijn altijd uitzonderingen. |
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Europees Commissaris
|
Wat ik niet goed begrijp is dat ze franstaligen niet meteen doorschakelen.
Nu willen ze nog een keuzemenuutje toevoegen. Mensen die in PANIEK een NOODNUMMER bellen moet je direct te woord staan of doorverbinden, geen SLOME TRAGE STEM DIE jouw op TIEN MINUTEN TIJD door een %$&MENU moet laten navigeren. Het wordt eens tijd dat beleidsmakers een tweede hersencel aanschaffen!!!!!!!!!
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : Vandaag om 11:43. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Helemaal normaal dat de andere politieke partijen het Blok zo behandelen.
Van alle Belgische politici was BDW nog de duidelijkste toen hij 't coiffeurke van antwoord diende : "zelfs al dient U een resolutie in die stelt dat de zon morgen zal opkomen, dan zal ik die niet mee stemmen". That's the spirit. |
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Proficiat, quercus. Ik wist niet dat je parlementslid was. |
|
|
|
|
|
|
#94 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Arme BDW, hij dacht werkelijk dat Belgie hem dankbaar ging zijn omdat hij alle zaken Vlaams voor eeuwig in de vriezer stak.
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoals je weet ben ik N-VA. Maar als het VB een standpunt bekend maakt dan lees ik toch wel eens hoe zij tegen iets aankijken. En ondertussen stel ik met genoegen vast dat de N-VA-minister die bevoegd is over migratie met zich niet laat sollen. Ze treedt radicaal op tegenover pipo’s die aan “asiel-shopping” doen. Wie bv. asiel krijgt in Bulgarije moet niet naar hier komen om nogmaals asiel aan te vragen. En de dame (Anneleen Van Bossuyt) is moordend streng.
|
|
|
|
#97 | |
|
|
Citaat:
Ik heb veel respect voor Bart De Wever. Toch ben ik het oneens met sommige zaken van hem en zijn partij, net zoals bij al de andere partijen, maar daar veel meer. En toch luister ik wat ze te zeggen hebben. Blinde haat blijft blinde haat. Hoe kan je het met iemand oneens zijn als je niet wil weten wat ze zeggen.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : Vandaag om 16:01. |
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#99 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb nog altijd niets anders dan de versie van de belster gelezen. Nu, die calls worden wel opgenomen, dus als die vrouw die belde niet helemaal de waarheid spreekt komt dat ook wel aan het licht. Maar voor sommigen hier volstaat het om iemand te beschuldigen zonder weerwoord om direct tot ontslag over te gaan.
|
|
|
#100 |
|
Gouverneur
|
Ik heb het artikel wel gelezen...... ik kom hier gewoon uitleggen als medewerker van een noodcentrale wat de geplogenheden zijn wanneer iemand belt in een andere taal, wanneer je die taal niet machtig bent, dien je toch uiterste best te doen met rest van de meldkamer en eventuele andere meldkamer om betrokkene te helpen......i rest my case....
|
|
|
|