![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | ||
Minister-President
|
![]() Beliën en Bouckaert...
Echt verstandig zijn ze niet, anders zouden ze zich distanciëren van de autoritaire, despotische onverdraagzaamheid. En dit duo noemt zichzelf "liberaal"... Amaai ! ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 3 september 2005 om 18:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En verre van slim? Mijn IQ ligt stukken hoger dan dat van de gemiddelde mens, waarmee ik niet arrogant wil doen maar gewoon wil zeggen dat uw reactie nergens op slaat. Een schaap uit de kudde? Welke "kudde"? De kudde die streeft naar een mooi en veilig Vlaanderen, maar toch weigert om alle buitenlanders zomaar over één kam te scheren? Tja, hopelijk ben jij niet representatief voor de mensen die hier zitten want dan vrees ik dat ik mij hier veel ga ergeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is het geval bij zowat de helft van de wereldbevolking. Citaat:
Citaat:
Geef daar eens een intelligente uitleg aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |||||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Filip van Vlaanderen : 3 september 2005 om 18:48. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je intellect geldt niet als gezagsargument om al wat je zegt goed te praten. Ook een genie kan dikke afzeik verkopen. Citaat:
Filip v. Vlaanderen:"Mijn IQ ligt stukken hoger dan dat van de gemiddelde mens, waarmee ik niet arrogant wil doen maar gewoon wil zeggen dat uw reactie nergens op slaat." Herlees bovenstaande zin en bemerk dat jij je intellect als argument gebruikt om BLV's post als onzin af te doen. Citaat:
IQ-testen oplossen kan je leren. Na oefening verbetert je testresultaat, maar daarom niet je IQ. Zoals hoger gezegd: ook mensen met een immens IQ kunnen dommigheden zeggen. Citaat:
Hij zou beter je meningen en opinies als dom betitelen. Dan kan hij via argumentatie zijn gelijk halen, en je meningen als lullig aan de kaak stellen, maar laat hij je zelfverklaarde intelligentie intact.
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En waarom gaat u er vanuit dat ik zeer jong ben?? Ik zie niet in waar u dat haalt/op welk vlak dat enig verband heeft met onze discussie hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Vreemdeling
|
![]() Onwetendheid, goedgelovigheid, naïviteit? Stem ik links dan?
![]() Neen, ik ben gewoon geen extremist, ik ken genoeg goeie buitenlanders om niet te veralgemenen, en daar ben ik blij om ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je IQ zegt niks over je al dan niet domme uitspraken. Citaat:
Ik citeer nogmaals: Citaat:
Het 1e deel van uw zin beweert dat uw IQ snor zit. In 't 2e deel probeer je de kritiek van arrogantie voor te zijn In het 3e deel trek je de conclusie dat jouw IQ de reactie van BLV degradeert tot onzin. Je drukte je misschien onhandig uit, maar er staat wat er staat. Een echt intelligente kerel, ziet ook snel zijn fouten in, en kronkelt niet langer dan nodig............. Citaat:
Dat heeft met wetenschap geen zak te maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | ||
Vreemdeling
|
![]() ..[edit]
Laatst gewijzigd door Filip van Vlaanderen : 3 september 2005 om 20:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |||
Vreemdeling
|
![]() Ik heb gezegd dat ik het niet tot in den treure ging herhalen, maar nogmaals: wat nergens op slaat van BLV zijn reactie was het feit dat hij mij dom noemde. Meer niet, voor de rest heb ik respect voor zijn mening. Ik heb mij misschien niet duidelijk genoeg uitgedrukt, maar heb het nu al wel genoeg uitgelegd.[edit]
Laatst gewijzigd door Filip van Vlaanderen : 3 september 2005 om 20:11. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vele slimme mensen hebben nooit a priori respect voor een mening. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#297 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben extremist Maar ik veralgemeen niet Mijn iq is hoger dan het gemiddelde en ik drink elke dag mijn papfles op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Er staat: ik ben geen extremist. En pfff, op het flauwe einde van je post weiger ik nog maar te reageren. Arrogant hé? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hoeft die inhoudelijk niet serieus te nemen. Hijzelf is een achtenswaardig individu, maar op dit forum post hij zijn donkere derrie, zijn nietwaardige nonsens, zijn onverteerbare onzin. Verwar zijn uitingen alhier aub niet met zijn totale wezen. Het zou niet fair zijn, en ook niet waarachtig om hem te vereenzelvigen met wat hij schrijft. Niemand kan zo erg geflipt zijn als wat die kerel post. Hij meent het allemaal niet. Hij doet het voor ons vermaak. Hij is véél slimmer dan wat hij schrijft. Gelukkig maar. Dag ericferemans. Bedankt voor het entertainment. Bedankt. Bedankt. Bedankt X 998 (=1000 - de 2 voorgaande bedankjes)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 4 september 2005 om 21:25. |
|||||||||||
![]() |
![]() |