Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 september 2005, 17:54   #1541
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
De discussie over de negationismewet & de vrije meningsuiting, en de discussie over het racisme van FDW & Bart Eeckhout?

Maar goed, het zal wel niet meer mogelijk zijn om dat allemaal te ontwarren.

Egidius
idd
bij mijn weten is dat exact over wat we hier aan 't klappen waren toen je me vroeg of ik geen twee discussies door elkaar haalde

daar zijn we ( = wij allen = jij inclusief ) al lang van afgeweken
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 18:24   #1542
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

@Egidius

misschien een voorstel ...

Citaat:
Heb jij iets genomen of zo?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2005, 11:50   #1543
PelgrimForever
Europees Commissaris

PelgrimForever's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door PelgrimForever
Nu over aan jouw:
wie A zegt zegt liefst ook B,
anders keldert je geloofwaardigheid.
Op wat zou die verschillende behandeling volgens u berusten ?

Beter lezen, P., ik had die vraag al beantwoord. Speciaal voor u nog eens:

Citaat:
Op etnische discriminatie, geïnspireerd door de eigen geopolitieke en economische belangen.
Israël moet gepaaid worden, er kan dus begrip zijn voor de Joodse eis dat ontkenning van de judeocide moet gestraft worden.
Turkije, het volkrijkste land van Europa, belangrijke bondgenoot en in de toekomst ook commercieel partner, moet gepaaid worden. Er kan dus begrip zijn voor hun eis dat de Armeense genocide in de doofpot moet gehouden worden.

En verder had ik ook deze motivatie al gepost:

Citaat:
we zijn er nu juist zo goed in geslaagd de Congolese genocide (10 miljoen volgens recente cijfers) onder de mat te vegen, beginnen leuteren over die ocharme anderhalf miljoen Armeniërs zou alleen maar de aandacht op ons vestigen.

Tevreden?

Egidius
Inderdaad, excuseer m'n beste, was ik alweer glad vergeten.
De feiten die je hier aanhaalt beschouw ik ook zo.
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2005, 21:15   #1544
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

we horen maar weinig over de parlementaire actie rond FDW.
Eigenaardig?
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2005, 08:55   #1545
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
etnische discriminatie aldaar bedoel je en met het vooruitzicht dat dat land bij de EU komt selectief genegeerd door de huidige EU ?
Ik bedoel etnische discriminatie door het EU-establishment tussen Armeense en Joodse genocideslachtoffers, inderdaad ingegeven door de belangen van de EU. Men wil Israël tegemoetkomen, daarvoor moet ontkennen van de Joodse genocide strafbaar zijn. Men wil ook Turkije tegemoetkomen, daarom moet ontkennen van de Armeense genocide niet strafbaar zijn.

Egidius
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2005, 15:32   #1546
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Salmon L.A.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik bedoel etnische discriminatie door het EU-establishment tussen Armeense en Joodse genocideslachtoffers, inderdaad ingegeven door de belangen van de EU. Men wil Israël tegemoetkomen, daarvoor moet ontkennen van de Joodse genocide strafbaar zijn. Men wil ook Turkije tegemoetkomen, daarom moet ontkennen van de Armeense genocide niet strafbaar zijn.

Egidius
Ik denk dat we - helaas - nog heel ver af zijn van een internationaal of Belgisch verbod op het ontkennen van de Turkse genocide van Armeniërs (of moeten we zeggen de Armeense genocide door Turkije?) want het blijkt nog lang niet internationaal aanvaard te zijn dat er wel degelijk een genocide in die zin heeft plaatsgevonden.

Eerst zal Turkije moeten toegeven dat die schandalige geschiedenis waar is. (Misschien kan de EU dat afdwingen nu Turkije lid wil worden.) En dan pas zal men mensen kunnen straffen die deze genocide zouden ontkennen.
Momenteel is het omgekeerd: de Turkse schrijver Orhan Pamuk riskeert momenteel een zware straf volgens de Turkse wetten omdat hij in een interview aandacht durfde vragen voor de Turks/Armeense genocide. Die schandalige Turkse logica kan niet genoeg gehekeld worden.

Maar wat dergelijke genocides in het algemeen betreft: de slachtoffers en vooral hun nabestaanden verdienen eerbied, medeleven en respect voor wat hun overkomen is. En ze verdienen ook dat degenen die dergelijke historische feiten systematisch ontkennen, bezoedelen of bespotten gestraft worden.
Daarom vind ik het vanzelfsprekend dat Turkije als minimale straf voor die systematisce ontkenning geweerd zou worden als lid van de EU.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Salmon L.A. on 16-09-2005 at 16:34
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Egidius
Ik denk dat we - helaas - nog heel ver af zijn van een internationaal of Belgisch verbod op het ontkennen van de Turkse genocide van Armeniërs (of moeten we zeggen de Armeense genocide door Turkije?) want het blijkt nog lang niet internationaal aanvaard te zijn dat er wel degelijk een genocide in die zin heeft plaatsgevonden.

Eerst zal Turkije moeten toegeven dat die schandalige geschiedenis waar is. (Misschien kan de EU dat afdwingen nu Turkije lid wil worden.) En dan pas zal men mensen kunnen straffen die deze genocide zouden ontkennen.
Momenteel is het omgekeerd: de Turkse schrijver Orhan Pamuk riskeert momenteel een zware straf volgens de Turkse wetten omdat hij in een interview aandacht durfde vragen voor de Turks/Armeense genocide. Die schandalige Turkse logica kan niet genoeg gehekeld worden.

Maar wat dergelijke genocides in het algemeen betreft: de slachtoffers en vooral hun nabestaanden verdienen eerbied, medeleven en respect voor wat hun overkomen is. En ze verdienen ook dat degenen die dergelijke historische feiten systematisch ontkennen, bezoedelen of bespotten gestraft worden.
Daarom vind ik het vanzelfsprekend dat Turkije als minimale straf voor die systematisce ontkenning geweerd zou worden als lid van de EU.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Egidius

Daarom vind ik het vanzelfsprekend dat Turkije als minimale straf voor die systematisce ontkenning geweerd wordt als lid van de EU.[/size]
[/edit]
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."

Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 16 september 2005 om 15:34.
Salmon L.A. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2005, 18:22   #1547
Big_daddy
Gouverneur

Big_daddy's schermafbeelding

Standaard

Nog steeds niet uitgeklapt over Fliklikker Seizoen ? Dat ze hem verkrachten en daar foto's van op het internet plaatsen !

Daar zou men veel mensen een plezier mee kunnen doen.

En wie zich nog voor "vlaanderen wil opofferen" die wil ik ook helpen om dat offer te voltrekken.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Big_daddy on 17-09-2005 at 19:23
Reason:

Nog steeds niet uitgeklapt over Fliklikker Seizoen ? Dat ze hem verkrachten en daar foto's van op het internet plaatsen !

En wie zich nog voor "vlaanderen wil opofferen" die wil ik ook helpen om dat offer te voltrekken.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Daar zou men veel mensen een plezier mee kunnen doen.[/size]
[/edit]
Vl'ààààànderenvan slagveld tot reservaat . Watte?? Vloms nomdedom!I don't love it, I won't leave it. I hate it, and I shit on it. "Is dat cultureel genoeg voor u ...?"Vlaanderen ; 0 jaar ......http://www.verzet.org http://www.ffrf.org/quiz/

Laatst gewijzigd door Big_daddy : 17 september 2005 om 18:23.
Big_daddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2005, 21:46   #1548
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Jean-Pierre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A.
Maar wat dergelijke genocides in het algemeen betreft: de slachtoffers en vooral hun nabestaanden verdienen eerbied, medeleven en respect voor wat hun overkomen is. En ze verdienen ook dat degenen die dergelijke historische feiten systematisch ontkennen, bezoedelen of bespotten gestraft worden...
Het ene heeft niets met het andere te maken. Het is niet omdat nabestaanden eerbied 'verdienen' dat men meningen strafbaar mag stellen. En verder kan het ontkennen, bezoedelen of bespotten nooit een reden zijn tot bestraffing. Als iedereen recht heeft op een mening, dan heeft iedereen ook recht op een 'foutieve' mening!
Jean-Pierre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2005, 23:49   #1549
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big_daddy
Fliklikker Seizoen ?
Man toch!
Stop aub eens met die infantiele naamsverdraaiïngen.
Het is argumentatief irrelevant tot en met, en in dit geval totaal humorloos wegens véél te ver gezocht.

Citaat:
Dat ze hem verkrachten en daar foto's van op het internet plaatsen !
Aanzetten tot geweld verwerpen, voeren VB-tegenstanders terecht hoog in het vaandel.
Probeer het dan ook konsekwent zelf te vermijden.

't Is niet omdat ge het regime selectief aan uw kant hebt, dat objectieve mensen niet zien dat ge hier op dezelfde wijze uit de bocht gaat als uw 'targets'.

Citaat:
Spreek voor u zelf.
Ik heb geen behoefte om mijn ideologische tegenstrevers fysiek te schofferen.
Oud 22 september 2005, 16:22   #1550
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Man toch!
Stop aub eens met die infantiele naamsverdraaiïngen.
Het is argumentatief irrelevant tot en met, en in dit geval totaal humorloos wegens véél te ver gezocht.
Smaken verschillen. Ik vind de mijne beter, how about you ...

Citaat:
Aanzetten tot geweld verwerpen, voeren VB-tegenstanders terecht hoog in het vaandel.
Probeer het dan ook konsekwent zelf te vermijden.
Nee. 8)

Citaat:
't Is niet omdat ge het regime selectief aan uw kant hebt, dat objectieve mensen niet zien dat ge hier op dezelfde wijze uit de bocht gaat als uw 'targets'.
Objectieve mensen , OBJECTIEVE MENSEN .... Hallo superdingens waar heb jij het in godsnaam over.

Citaat:
Spreek voor u zelf.
Dat heb ik altijd gedaan. Mezelf en de mijnen.

Citaat:
Ik heb geen behoefte om mijn ideologische tegenstrevers fysiek te schofferen.
Ik duidelijk wel. So ? If you don't like my shit, don't eat it ...
Vl'ààààànderenvan slagveld tot reservaat . Watte?? Vloms nomdedom!I don't love it, I won't leave it. I hate it, and I shit on it. "Is dat cultureel genoeg voor u ...?"Vlaanderen ; 0 jaar ......http://www.verzet.org http://www.ffrf.org/quiz/
Oud 22 september 2005, 16:30   #1551
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Ik ben nog steeds van mening dat Fliklikker Seizoen beeldig zou staan op de foto's die ik voor ogen heb. En dat allemaal op world wide web. Tot meerdere eer en glorie van wie het bedacht heeft.

http://images.google.be/imgres?imgur...l%3Dnl%26lr%3D
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be