![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In tegenstelling tot sommige anderen heb ik weldegelijk jarenlang de verlofplanning van een bedrijf met zowel continu dienst (shiften) als niet-continu (bedienden) moeten opstellen. En nee, dat is geen sinecure.
Ik herhaal dus nogmaals (ik denk voor de derde keer) mijn voorstel: er zijn een aantal verlofdagen met vaste datum, die om de 6 jaar tijdens een weekend vallen (zaterdag of zondag). Sommige bedrijven sluiten dan de daaropvolgende maandag wat niet verplicht is, vermits andere bedrijven die maandag gewoon werken en die feestdag mee opnemen in het jaarlijks verlofpakket. Ik heb ooit de berekening gemaakt en slechts om de 8 jaar blijkt er geen enkele feestdag tijdens een weekend te vallen. Mijn voorstel blijft dus nogmaals: dat moslims die vrije feestdagen met voorkeur kunnen gebruiken voor hun eigen feesten (slechts 2) in geval er géén dag over is, kunnen ze dat jaar weldegelijk de moeite doen om daarvoor een verlofdag te gebruiken (uiteindelijk hebben ze ook de christelijke verlofdag gekregen die tijdens de week viel). Het enige dat in voorkomend geval moet gebeuren is duidelijk laten noteren dat men moslim is, om op die manier een voorkeursbehandeling te krijgen bij Suikerfeest en Offerfeest. De andere verlofdagen zijn ook allemaal onderhevig aan voorafbepaalde prioriteiten wat - zoals Bobke reeds zei - zeer dikwijls tot moeilijkheden leidt. Voor mensen die in continu shift werken en op de feestdagen (ook za - zo) de dienst moeten verzorgen blijft dus de overurenpremie van kracht. Ook voor de moslims. Bovendien zou men van moslims kunnen eisen dat zij evenzeer prioritair ingezet worden om op christelijke feestdagen (vb. kerstmis) de dienst te verzorgen. Kleine moeite lijkt me. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Man,man,man, wat een miserie... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.filipdeman.be/images///th...x_Abattage.jpg
PROPER WERK ALS GE NIET OP EEN LITER BLOED ZIET !! Laatst gewijzigd door ancapa : 10 januari 2006 om 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of hoe moet je die slachtpartijen hieronder noemen ? http://www.filipdeman.be/images///th...x_Abattage.jpg nu slachten ze als varkens (= op een zeer brutale en gruwelijke manier) onschuldige schapen ![]() in de slachthuizen worden de dieren eerst verdoofd en pas daarna gekeeld en geslacht en dit voor consumptie.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar men hier blijkbaar niet over nadenkt, is het nutteloos dierenleed dat met dit ritueel slachten gepaard gaat. In België mogen dieren niet onverdoofd geslacht worden: eerst moet het dier verdoofd worden door een pistool met vangstaaf. Blijkbaar zijn de moslims boven de wet verheven en wordt hun onverdoofd slachten, in weerwil van de bestaande voorschriften, toegelaten. Dit kan dus niet. De wettelijke voorschriften zijn er voor iedereen. Ook de moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij ritueel slachten is er geen sprake van verdoving! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fouten van bepaalden (boeren van bij ons die dieren mishandelen) maken een andere fout van velen (barbaars islamitisch ritueel slachten) niet goed. Beide moeten bestreden worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dergelijke traditie past gewoon niet in een zogezegd Westers land en bewijst dat integratie vanwege die religie een fabel is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Manuel* : 10 januari 2006 om 23:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En ik heb ooit een stierengevecht gezien en vind inderdaad dat dat gruwelijk schouwspel niet past in een EU-land als Spanje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat jij opschrijft: gaat dit op voor gans Belgie, Vlaanderen of alleen Erps-Kwerps?
![]() |
![]() |
#156 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Manuel* is dan nog zo kies om de illegale hondengevechten, hanengevechten niet te vermelden. Evenals de vossenjacht, waaraan de kroonprins van het UK (van een westers land gesproken!) voorstander en deelnemer is. Of de manier waarop foie gras wordt 'gemaakt'. Allemaal in westerse landen.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 11 januari 2006 om 00:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Minister-President
|
![]() Weet ik ook niet over welk deel van het grondgebied ging. Ik zal maar toegeven dat ik eens naar q-radio luisterde en het daar op het nieuws kwam. Maar het ging wel over meerdere gevallen, herinner me de naam Westerlo...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Gouverneur
|
![]() 1) Hoewel ik hier lang niet alles meer heb gelezen, valt het toch op dat de tegenstanders van een islamitische feestdag ook separatisten zijn...
2) Als ze in dat laatste ooit hun doel bereiken, dan is er alvast één feestdag (21 juli) vacant...
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
![]() |