![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
- Iran zou bezig zijn kernwapens te maken
So what? De Fransen hebben er, de Engelsen, de Russen. Nog beangstigender: de AMERIKANEN hebber er, de ISRAELIS, de PAKISTANI en de INDIERS. Die vier samen zijn in staat de wereld om zeep te helpen. Laat die Iraniers dus maar braafjes doen. - Iran heeft Sunburn-raketten Momenteel het meest doeltreffende anti-marine wapen ter wereld, een staaltje Russische rakettenbouw, die de Amerikaanse marine gewoon om zeep kan helpen omdat geen enkel radarsysteem die raketten kan traceren. De kustlijn in de golf van Hormouz staat er vol van, dus de American Navy zal even mogen wachten. - Als Israel aanvalt, valt Amerika aan en vice versa So what? Eindelijk nog eens een grave oorlog! Laatst gewijzigd door lombas : 13 januari 2006 om 10:08. |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het MAD-scenario gaat nog altijd op. Waarom zou dat anders zijn voor Iran? India en Pakistan hebben ook nukes, zijn er nu huizen in Delhi of Islamabad die lichtgeven in het donker? Laatst gewijzigd door parcifal : 13 januari 2006 om 10:15. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Inderdaad India en Pakistan hebben er, die weten, als de een drukt, drukt de ander ook, dus total distruction, ... Bovendien, hadden ze die hun faciliteiten ook mogen platleggen voor het zover kwam, maar kom tot hiertoe hebben die ook nog geen intercontinentale raketten, ... Voor Iran, dat geregeerd wordt door moslimfanatiekers, die het westen haten als de pest ligt het anders, zeker nu ze bezig zijn een draagraket te ontwikkelen die europa kan bereiken. M.a.w United States laat ons met rust anders nuken we de Israelis en de Europeanen... En daarom mogen ze die woestijn daar voor mijn part pre emptive striken, of daar nu olie in de grond zit of niet is zelf totaal bijzaak. Godsdienstgekken horen niet de controle te hebben over massavernietegings wapens. Jullie vergeten telkens op keer, dat die idiooten geloven dat er 70 maagden voor hen staan te springen in het paradijs, dus als ze allemaal genuked worden in een reactie van het westen, dan heeft Allah dat zo gewild, en is dat voor hen geen probleem. Die idioote godsdienst verkloot daar gewoon alles, Ik heb minder schrik van 1 miljard oorlogszuchtige chinezen, met een heel arsenaal aan wapens, dan van 10 gestoorde moslims die de knop bewaken van een nucleair arsenaal, dat ze kunnen gebruiken waneer en tegen wie ze willen. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Geen enkel volk (of belangrijke geloofsgroep) is in meerderheid suicidaal. Dat is trouwens de enige reden dat er tot nu toe geen nucleaire oorlog is uitgebroken. Iran heeft inderdaad een probleem met zijn politieke en religieuze leiders. Maar om ze daarvoor te gaan bestraffen met vergeldingsaanvallen is zowat het DOMSTE wat je kan doen. Veel Iraniërs zijn moderner en meer westers-gezind dan pakweg de gemiddelde vlaamse allochtoon. Dat land heeft een zeer belangrijk deel van zijn bevolking die ongelofelijk vóór westerse waarden en normen is. Dat zijn ginder geen woestijnratten zoals in Irak of Saoudi Arabië. Het westen moet ervoor zorgen dat die onderstroom aan kracht wint en uiteindelijk zodanig op het beleid kan wegen dat er een breuk komt. Voor de 'betweters' op dit forum (ja, jij Antoon), lees misschien eens af en toe de weblog van Thomas Erdbrink, die al een tijdje in Teheran woont : http://www.onzemaninteheran.com/ Je kan er nog iets van opsteken misschien..... |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
@Brandaan: Past misschien wel een beetje in dat plaatje. (Was trouwens nogal een 'platte' tekst van mij.) Wat denk je erzelf van?
Ik kan daar gewoon niet bij dat zo'n machtige mannen die op bergen geld zitten, nog steeds krampachtig in de praktijk vasthouden aan hun geloof. Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 13 januari 2006 om 15:00. |
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Banneling
|
Hier een overzicht van een paar Iraniërs, die Israël of de VS misschien volgende maand zal bombarderen :
Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 13 januari 2006 om 15:05. |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Zelf overweeg ik al enige tijd in een kerncentrale te gaan wonen omdat het inpandige zwembad daar altijd gratis warm wordt gemaakt. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
@Brandaan: Mja, ik ben overtuigd atheïst wat niet wegneemt dat ik het perfect mogelijk acht dat iemand met een ander karakter, meer miserie, een andere achtergrond en opvoeding, andere 'kennis-' en informatiebronnen of identiteitsproblemen een godsdienst ('nodig') heeft. Maar dat klinkt misschien nogal hoog uit de lucht tov van gelovigen.
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 13 januari 2006 om 15:22. |
|
|
|
|
|
#34 | |
|
|
Citaat:
En er moet maar eens een bommetje verkeerd vallen dan, of een straaljager die uit de lucht gehaald wordt, op je huisje vallen. Of de aanval zou wel eens in een echte strijd kunnen escaleren, een burgeroorlog zoals in Irak... Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 13 januari 2006 om 15:25. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Banneling
|
Iran gaat gewoon aangevallen worden! klaar!
De kutverhaaltjes er om heen zijn enkel en alleen maar bedoeld om het publieke bewustzijn voor deze agenda te 'masseren' Voor echt gintresseerden zie de NWO thread. Pindar |
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Minister
|
Citaat:
En trouwens als overtuigd atheïst geloof in theorie ook natuurlijk en daarom ga ik voor het makkelijke en zeg ik gewoon dat ik niet weet wat waar is.
Laatst gewijzigd door Brandaan : 13 januari 2006 om 15:33. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Minister
|
Het zal eventueel heel vervelend voor die mensen kunnen worden, maar bij elke oorlog vallen slachtoffers. Het klinkt misschien cru, maar daarom moet je oorlogen nooit op het persoonlijke menselijke vlak bekijken.
|
|
|
|
#38 | |
|
|
Citaat:
De NWO, ja juist, die was ik nog vergeten. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Minister
|
De NWO, zullen we dat gewoon in zijn eigen discussie houden? Of het nu bestaat of niet, als je het bij alle andere discussies hier gaat voegen wordt het een beetje onoverzichtelijk allemaal.
|
|