![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]() Meer zelfs, in feite kunnen we al bij Hegel de eerste sporen ontwaren van een vorm van collectivisme, een soort suprematie van de staat tegenover het individu. Voor zover ik er iets van afweet, meen ik dat de nazi's zich eerder konden inspireren op Hegel dan op Nietzsche.
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() Pff, je kan het zelfs bij Plato zoeken, maar wat heb je eraan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Vergeet niet dat Engeland bijna de helft van de wereld onder zijn gezag had. De manier waarop zij met de inboorlingen omging getuigde ook niet van veel achting voor de anderen 'rassen'. En wat dacht je van Leopold II en zijn 'beschavingswerk' in Congo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Luc Broes,
met alle respect, maar ik begrijp niet wat je posting komt doen in dit topic. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Beste,
ik ben het met jou eens als je stelt dat er zich in de loop van de geschiedenis vreselijke en ijzingwekkende misdaden hebben voorgedaan: de St Bartholomeusnacht, Wounded Knee, Bloody Sunday, het Ghetto van Warschau en vele vele anderen. Elk hiervan zou een topic waard kunnen zijn, en ik nodig je er vriendelijk toe uit er dan ook een te openen. Dit gaat echter over de rol die nazi-Duitsland speelde, en over de ...euh...alternatieve visie die onze vriend Skorzeny hier postte. Toegegeven, we zijn een beetje off topic gegaan, maar de massamoorden uit Congo en van de Britse kolonialen zou ons echt wel te ver doen afdwalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik heb er de pest aan mensen die steeds maar één boosdoener zien, en gelijktijdig volledig blind zijn voor de afschuwelijke misdaden begaan door de lieve vriendjes. Ik denk niet dat er meerwaardige rassen zijn. Ik denk dus ook niet dat de Duitsers tot een minderwaardig ras behoren. Ik ga nu wat fietsen, 't is mooi weer! Laatst gewijzigd door luc broes : 15 januari 2006 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Nu, alleszins, geniet van je fietstochtje.
![]() |
![]() |
#70 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wacht nog steeds op bewijzen van het "neerknuppelen" van de liefhebbers van de vrolijke negerdeuntjes. Welke kampen, welke getuigen (en kom niet weer af met je mamie hé, je sprak over getuigen=meervoud). Kun je je beweringen niet hardmaken dan verwacht ik je excuses tegenover het Duitse broedervolk. Het aantal gruwelverzinsels over wereldoorlog 2 is al groot genoeg, het is absoluut niet nodig dat je er nog wat extra bij verzint. En als je kennis over WO2 werkelijk niet verder reikt dan het zien van enkele hollywood-propagandafilms kun je je mss beter beperken tot de topics in "koetjes en kalfjes". Laatst gewijzigd door skorzeny : 15 januari 2006 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Burgemeester
|
![]() echt diepgaande kennis over wo2 is niet nodig. een algemene walging tegenover nazi's is meer dan genoeg.
iedereen heeft trouwens wel een grootouder (tenzij afgemaakt) met verhalen over de gruwelen van de nazi's. op een of andere manier kan ik wel respect opbrengen voor de mongolen en genghis. hitler en zijn nazi's daarentegen mogen me zelfs geen rimjob aanbieden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nog veel méér twijfels wat betreft hun geestelijke gezondheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() of naar het oostfront gestuurd geweest zijn als kanonnenvlees, om de russen wat te vertragen, die sukkelaars snapten dat toen al niet.
sorry Schavuit, ik dacht dak nog onder mijne post reageerde Laatst gewijzigd door Proletariër : 15 januari 2006 om 22:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
er zijn er die in hun achterkamertje stiekem stalin verheerlijken en naar de buitenwereld toe trotskistje spelen..... |
|
![]() |
![]() |