![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zolang belgicisten niet toegeven dat de franstaligen met hun klak naar gesmeten hebben, gaat ze in Vlaanderen een randverschijnsel blijven. un saludo
Laatst gewijzigd door Miguelito : 10 februari 2006 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Samen...kunnen ze grootste dingen bereiken...en dat zullen ze ook... als ze eenmaal weer in de liefde herenigd zijn. Het is voorbestemd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Minister
|
![]() Citaat:
un saludo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
|
![]() Jazeker. Een 'rebound-relatie' is nooit goed. Laat ze samen weer eens afspreken en elkaar het hof maken. Samen uitgaan, avondje thuisblijven. Elkaars hand vasthouden. De vrouw kan een heerlijke maaltijd bereiden, heb ik me laten vertellen. De man kan goed avondjes organiseren. Misschien bloeit de liefde weer op? Wie weet? Goede vrienden blijven ze sowieso.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Minister
|
![]() Citaat:
jongens vandaag schrijf ik veel typfouten, ik ben ziekjes, sorry un saludo
Laatst gewijzigd door Miguelito : 10 februari 2006 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb u nooit dom genoemd, ik heb enkel gevraagd of u het was, en of de belediging opzettelijk was. Dit had u natuurlijk kunnen ontkennen en dan zou ik me al niet meer beledigd gevoeld hebben.
![]() |
![]() |
#207 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
http://www.studentstart.be/StudieEnSchool/15783
Gegroet Laatst gewijzigd door Gomtu : 10 februari 2006 om 23:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Gegroet Laatst gewijzigd door Gomtu : 11 februari 2006 om 00:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Minister
|
![]() Citaat:
live long and prosper. 1966-2006 un saludo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Gelieve dan ook mijn verontschuldigingen aan te nemen zou ik u enigszins beledigd hebben
![]() |
![]() |
#212 | |
Minister
|
![]() Citaat:
live long and prosper |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Minister-President
|
![]() Juist! West-Vlaanderen onafhankelijk van Antwerpen! Weg met die Antwerpse profiteurs die de hardwerkende West-Vlamingen leegzuigen! Geef West-Vlaanderen alle bevoegdheden en hefbomen voor een eigen ekonomisch beleid. West-Vlaanderen heeft andere behoeften en een andere sociaal-ekonomische realiteit dan Antwerpen. Het heeft dus een aangepast beleid nodig.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vlaams-nationalisme, dat is gewoon het ene centralistisch unitarisme door het andere, de ene elite door de andere, de ene heersers door de andere, de ene eenheidstaal door de andere, de ene burokratie door de andere vervangen. Oude wijn in nieuwe zakken dus.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Minister-President
|
![]() Zie ook de diskussie over de Vrijstaat Christiana:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=45996
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag blijft evenwel onbeantwoord: op basis van welke gegevens bent u in staat te concluderen dat Antwerpen West-Vlaanderen uitzuigt zoals u al meermaals heeft beweerd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt mij dat we Brussel maar beter kunnen afstoten dan.
|
![]() |
![]() |