![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4161 |
Minister-President
|
![]() ![]() en dit teken staat klaar en duidelijk op hun affiche. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En die gaan een lezing geven "worden we geleid?' ![]() Ben benieuwd wat Exodus hierop te zeggen heeft. 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is nu natuurlijk niet omdat die rozenkruizers dit zeggen dat je ze moet geloven, de feiten die aanwijzen dat de mensheid geleid wordt door een kleine elite staan op zich, en er zijn boeken van vol geschreven. Ik betwijfel trouwens of men daar veel gaat leren. Ik denk niet dat ze met de harde feiten gaan afkomen zoals je in lezingen van Icke, Marrs, Eppherson,... etc krijgt. Spijtig dat het zo ver is voor mij, anders had ik zeker geweest.
Laatst gewijzigd door exodus : 13 februari 2006 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4164 |
Minister-President
|
![]() ik ook eigenlijk,
dus, jij komt ook? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4165 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4166 |
Banneling
|
![]() Nee, ik kan niet.
Het was leuk geweest om het eens te gaan bekijken maar ze zouden toch al heel straf uit de hoek moeten komen om mij te overtuigen. En zoals gewoonlijk zullen vragen wel niet toegelaten zijn dus lijkt het me ook wel een beetje verloren moeite. Maar als er iemand gaat, had ik wel graag een klein verslagje gelezen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4167 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bekijk eens een lezing van Marrs of Icke en vergelijk dan eens met de lezing dat je gaat bijwonen. Ik ben er redelijk zeker van wie je het meest gaat leren. Allezsinds de rozenkruisers niet. Het enige dat ze wellicht gaan doen is suggestief werken, hier en daar een hengeltje uitlaten. Als ze wel zouden de harde feiten geven, dan zou ik aangenaam verrast zijn, maar verwacht het niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#4168 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Ik k?*n er zelfs niet geraken.Ik werk tot iets na 18u en kan pas na 19 de trein nemen (duurt meerdere uren).Ik kan dan ook niet terug...en ik begin morgenochtend ook te vroeg om morgenochtend de trein terug te nemen.Bovendien zal het wel niet zo grensverleggend zijn zeker die lezing...met die titel kan je alle kanten uit hoor...
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 13 februari 2006 om 18:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4169 |
Banneling
|
![]() Ier sé maconische websites lol cool
![]() Hemme die ook grote webmasters in Berlijn en Israel gelijk sommige loges ?! Is moh een vraagske hé ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4170 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Pffff Hou toch eens op met Uwer gekutkam! Het is heeeeell simpel Hij liegt, hij MOET liegen, en liegt de hele tijd, om de 'echte' agenda te verhullen. Zo simpel is het. In het Engels noemt men het window-dressing Citaat:
Forget it! En, mocht het illuminatie netwerk hier achter zitten, dan zou ik maar heel erg oppassen. Voor je het weet gebruiken ze je in hun satanische rituelen. Dat is al veel vaker gebeurd, maar dan moet je wel je huiswerk doen.! Maar ja, je kan ook denken dat er nietssss aan de hand is, maar omn verschillende redenen zullen ze de satanische rituelen zwaar opvoeren de komende tijd Dus kijk eerst even op de satanische agenda voor je naar zoiets toe gaat! U BENT GEWAARSCHUWD! dit is echt geen grapje! Citaat:
Nu bevat die parallele wereld niet over energie bronnen, dus creeren ze hier heel veel rotzooi en satanische rituelen, wat veel negatieve energie genereert, en daar krijgen ze , (ik ben nog aan het uitzoeken precies hoe, het heeft denk ik met frequenties te maken) hun energie van. M.a.. weg illuminati, weg negatieve energie (grotendeels) ( o ja een beetje wetenschapper zal nu wel gaan kutkammen!! LOL) Pindar |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4171 | |
Banneling
|
![]() Dat zal ze toch niet menen he?
Citaat:
LvK: http://www.prisonplanet.com/articles...lsyndicate.htm Kutkammers aller forums, verenig U ! LOL Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4172 | |
Banneling
|
![]() here weee gooooo!!
Citaat:
LvK: http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/politics/4707608.stm Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4173 | |
Banneling
|
![]() aspartaam! Hmmmmmmmmmmm Kots!
Citaat:
Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4174 | |
Banneling
|
![]() Hmmmmm vertel ik mischien geen onzin??
Citaat:
Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen , realiseer dit nu aub voor het te laat isssssss!! Pindar Laatst gewijzigd door Pindar : 14 februari 2006 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4176 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat wil je nu zeggen? Dat ik niet moet gaan? Dat ze mij anders zullen ontvoeren en beestig verkrachten? Ik begeef mij niet naar de Gobi-woestijn hoor. Het is het centrum van Hasselt. ? Als je dan toch zo bezorgd zijt...ik zal een pepperspray meenemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tjah ze zijn toch IETSJE socialer dan 1 eeuw terug hé of voordien met hun SLAVEN. Ach typische mensenras hé ; alez u omschrijft " Ten eerste, als je je huiswerk had gedaan, wist je dat ze je heus niet zo maar uitnodigen " Euhmm het valt mij ook op dat het rosecruis wa meer zich opener opensteld dan voorhéén ; me inschrijven doe ik niet meer want dat zijn loges voor bepaald soort van mensen zo ondervond ik zelve . Misschien hémme die loges ook tekorten zoals in sommige kerken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Conclusie kan dus alleen maar zijn dat hijzelf een satanist, kinderverkrachter en nwo-slaaf is... Als je hem tegenkomt in Hasselt spuit dan gerust uw bus pepperspray leeg tegen zijn snuit met mijn groeten... 8) Ik wil u ook wel een baseball-knuppel lenen als je die mocht nodig hebben. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 14 februari 2006 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4179 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar de vraag "Wordt de mensheid geleid?" komt niet voor in de FAQ op hun website (http://home.planet.nl/~amorc.nl/home.html), dat kan dus interessant worden - voor nieuwsgierige NWO-believers. Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 14 februari 2006 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4180 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik niet, ondanks mijn respect voor dieren.
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 14 februari 2006 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |