Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 februari 2006, 17:09   #4161
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

en dit teken staat klaar en duidelijk op hun affiche.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2006, 17:14   #4162
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
in het cultureel centrum in hasselt gaan blijkbaar de rozekruisers een oriëntatielezing houden. Dit gaat doorgaan deze woensdag om 20:00. Het onderwerp is..."wordt de mensheid geleid".

De toegang is gratis.

Dus allen daarheen om te zien of exodus en co gelijk heeft.

Firestone, dit mag je als een persoonlijke uitnodiging beschouwen. Ik zal er alvast zijn.
De rozenkruisers? Dat zijn toch halve vrijmetselaars? Dus kwart NWO'ers. (volgens de believers)
En die gaan een lezing geven "worden we geleid?'

Ben benieuwd wat Exodus hierop te zeggen heeft. 8)
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2006, 17:17   #4163
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
in het cultureel centrum in hasselt gaan blijkbaar de rozekruisers een oriëntatielezing houden. Dit gaat doorgaan deze woensdag om 20:00. Het onderwerp is..."wordt de mensheid geleid".

De toegang is gratis.

Firestone, dit mag je als een persoonlijke uitnodiging beschouwen. Ik zal er alvast zijn.
Als je er een vraag van maakt "wordt de mensheid geleid" dan is mijn antwoord uiteraard ja. Sommige alluderen zefls dat de individuen die ons sturen niet van menselijke aard zijn.

Het is nu natuurlijk niet omdat die rozenkruizers dit zeggen dat je ze moet geloven, de feiten die aanwijzen dat de mensheid geleid wordt door een kleine elite staan op zich, en er zijn boeken van vol geschreven. Ik betwijfel trouwens of men daar veel gaat leren. Ik denk niet dat ze met de harde feiten gaan afkomen zoals je in lezingen van Icke, Marrs, Eppherson,... etc krijgt.

Spijtig dat het zo ver is voor mij, anders had ik zeker geweest.

Laatst gewijzigd door exodus : 13 februari 2006 om 17:39.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2006, 17:17   #4164
styllo_ben
Minister-President

Standaard

ik ook eigenlijk,

dus, jij komt ook?
Oud 13 februari 2006, 17:20   #4165
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Spijtig dat het zo ver is voor mij, anders had ik zeker geweest.
mensheid wordt geleid en jij klaagt over een afstandje dat alleen maar in Vlaanderen afgelegd gaat moeten worden...
Oud 13 februari 2006, 17:27   #4166
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
ik ook eigenlijk,

dus, jij komt ook?
Nee, ik kan niet.
Het was leuk geweest om het eens te gaan bekijken maar ze zouden toch al heel straf uit de hoek moeten komen om mij te overtuigen.
En zoals gewoonlijk zullen vragen wel niet toegelaten zijn dus lijkt het me ook wel een beetje verloren moeite.

Maar als er iemand gaat, had ik wel graag een klein verslagje gelezen.
Oud 13 februari 2006, 17:35   #4167
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
mensheid wordt geleid en jij klaagt over een afstandje dat alleen maar in Vlaanderen afgelegd gaat moeten worden...
Ik heb al meer tijd in het onderwerp gestoken dan een ritje door vlaanderen hoor.

Bekijk eens een lezing van Marrs of Icke en vergelijk dan eens met de lezing dat je gaat bijwonen. Ik ben er redelijk zeker van wie je het meest gaat leren. Allezsinds de rozenkruisers niet. Het enige dat ze wellicht gaan doen is suggestief werken, hier en daar een hengeltje uitlaten.

Als ze wel zouden de harde feiten geven, dan zou ik aangenaam verrast zijn, maar verwacht het niet.
Oud 13 februari 2006, 18:35   #4168
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Ik k?*n er zelfs niet geraken.Ik werk tot iets na 18u en kan pas na 19 de trein nemen (duurt meerdere uren).Ik kan dan ook niet terug...en ik begin morgenochtend ook te vroeg om morgenochtend de trein terug te nemen.Bovendien zal het wel niet zo grensverleggend zijn zeker die lezing...met die titel kan je alle kanten uit hoor...

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 13 februari 2006 om 18:45.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2006, 01:09   #4169
duncan
Banneling

Standaard

Ier sé maconische websites lol cool
Hemme die ook grote webmasters in Berlijn en Israel gelijk sommige loges ?!

Is moh een vraagske hé
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2006, 14:04   #4170
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door parcifal
Andermaal : Waarom zou hij liegen?
Uw ongesubstantieerd vermoeden raakt kant noch wal.

Pffff Hou toch eens op met Uwer gekutkam!
Het is heeeeell simpel
Hij liegt, hij MOET liegen, en liegt de hele tijd, om de 'echte' agenda te verhullen.
Zo simpel is het.
In het Engels noemt men het window-dressing

Citaat:
hier meer informatie:

lectorium rosicrucianum VZW, Orientatielezing "wordt de mensheid geleid?", woensdag 15 feb om 20:00 uur, cultureel centrum Hasselt (detmoldzaal), kunstlaan 5, de toegang is vrij.
Ten eerste, als je je huiswerk had gedaan, wist je dat ze je heus niet zo maar uitnodigen
Forget it! En, mocht het illuminatie netwerk hier achter zitten, dan zou ik maar heel erg oppassen.
Voor je het weet gebruiken ze je in hun satanische rituelen. Dat is al veel vaker gebeurd, maar dan moet je wel je huiswerk doen.!
Maar ja, je kan ook denken dat er nietssss aan de hand is, maar omn verschillende redenen zullen ze de satanische rituelen zwaar opvoeren de komende tijd
Dus kijk eerst even op de satanische agenda voor je naar zoiets toe gaat!
U BENT GEWAARSCHUWD! dit is echt geen grapje!

Citaat:
Als je er een vraag van maakt "wordt de mensheid geleid" dan is mijn antwoord uiteraard ja. Sommige alluderen zefls dat de individuen die ons sturen niet van menselijke aard zijn.
Klopt, ze zitten in een paralle wereld, en kunnen 'shiften' tussen onze en hun wereld
Nu bevat die parallele wereld niet over energie bronnen, dus creeren ze hier heel veel rotzooi en satanische rituelen, wat veel negatieve energie genereert, en daar krijgen ze , (ik ben nog aan het uitzoeken precies hoe, het heeft denk ik met frequenties te maken) hun energie van.
M.a.. weg illuminati, weg negatieve energie (grotendeels)
( o ja een beetje wetenschapper zal nu wel gaan kutkammen!! LOL)

Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2006, 14:16   #4171
Pindar
Banneling

Standaard

Dat zal ze toch niet menen he?
Citaat:
[SIZE="3"]Congresswoman Says America Run By Criminal Syndicate[/SIZE]

Cynthia McKinney, the voice of reason, sanity and decency in Congress

'Cynthia McKinney, the only House Representative to stand up to the Bush White House crime syndicate, has gone further than ever before in her efforts to warn people about what the Neo-Cons' ultimate goals actually entail for freedom in America ... McKinney illustrated the nature of a corrupt occupational government, stating that the administration was "stolen in 2000 and stolen again in 2004." McKinney said that it was doing the government a favor to describe them as a "criminal syndicate."

"It appears to me that our country is literally being hollowed out....our economy is being hollowed out," said McKinney

LvK: http://www.prisonplanet.com/articles...lsyndicate.htm

Kutkammers aller forums, verenig U ! LOL

Pindar
Oud 14 februari 2006, 14:18   #4172
Pindar
Banneling

Standaard

here weee gooooo!!

Citaat:
Pathetic Labour Party sycophants bring compulsory UK ID cards closer

'MPs backed plans to put people applying for passports from 2008 on the ID cards register by a majority of 31. Around 20 Labour backbenchers rebelled against the government. MPs also decided by a majority of 51 to ensure all passport applicants are given ID cards.'

LvK: http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/politics/4707608.stm

Pindar
Oud 14 februari 2006, 14:19   #4173
Pindar
Banneling

Standaard

aspartaam! Hmmmmmmmmmmm Kots!

Citaat:
Now truth about aspartame even makes the New York Times

'When Dr. Morando Soffritti, a cancer researcher in Bologna, Italy, saw the results of his team's seven-year study on aspartame, he knew he was about to be injected into a bitter controversy over this sweetener, one of the most contentiously debated substances ever added to foods and beverages.

Aspartame is sold under the brand names Nutra-Sweet and Equal and is found in such popular products as Diet Coke, Diet Pepsi, Diet Snapple and Sugar Free Kool-Aid. Hundreds of millions of people consume it worldwide. And Dr. Soffritti's study concluded that aspartame may cause the dreaded "c" word: cancer.'

Pindar
Oud 14 februari 2006, 14:21   #4174
Pindar
Banneling

Standaard

Hmmmmm vertel ik mischien geen onzin??

Citaat:
CHILD SACRIFICING RITUALS IN THE MORMON CHURCH EXPOSED BY FORMER MEMBER

THIS IS WHAT DAVID ICKE HAS BEEN SAYING FOR YEAR AFTER YEAR AFTER YEAR AND, AS ALWAYS, THERE'S THE BUSH FAMILY CONNECTION

'True Ott, a former Mormon excommunicated from the LDS church, woke up one morning at his Cedar City, Utah, home to find a large red cross or X painted on his doorstep. And this evil sign, according to Ott, is the LDS's symbolic equivalent to the KKK's cross-burning tactics used against Southern Blacks.

Although waking-up to a blood-red cross is terrifying, it was only the beginning of the church-led terror campaign he experienced once "crossing LDS leaders," as his life was subsequently threatened on several other occasions for getting too close to LDS top secrets.'
LvK: http://www.arcticbeacon.com/13-Feb-2006.html

Pindar
Oud 14 februari 2006, 14:22   #4175
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
THE DA VINCI CODE AND OPUS DEI: MORE SMOKE AND MIRRORS TO CONFUSE THE PEOPLE
It's ALL smoke and mirrors!!

Mensen , realiseer dit nu aub voor het te laat isssssss!!

Pindar

Laatst gewijzigd door Pindar : 14 februari 2006 om 14:22.
Oud 14 februari 2006, 14:36   #4176
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ten eerste, als je je huiswerk had gedaan, wist je dat ze je heus niet zo maar uitnodigen
Forget it! En, mocht het illuminatie netwerk hier achter zitten, dan zou ik maar heel erg oppassen.
Voor je het weet gebruiken ze je in hun satanische rituelen. Dat is al veel vaker gebeurd, maar dan moet je wel je huiswerk doen.!
Maar ja, je kan ook denken dat er nietssss aan de hand is, maar omn verschillende redenen zullen ze de satanische rituelen zwaar opvoeren de komende tijd
?

Wat wil je nu zeggen? Dat ik niet moet gaan? Dat ze mij anders zullen ontvoeren en beestig verkrachten?

Ik begeef mij niet naar de Gobi-woestijn hoor. Het is het centrum van Hasselt.

?

Als je dan toch zo bezorgd zijt...ik zal een pepperspray meenemen.
Oud 14 februari 2006, 14:39   #4177
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Pffff Hou toch eens op met Uwer gekutkam!
Het is heeeeell simpel
Hij liegt, hij MOET liegen, en liegt de hele tijd, om de 'echte' agenda te verhullen.
Zo simpel is het.
In het Engels noemt men het window-dressing

Klopt, ze zitten in een paralle wereld, en kunnen 'shiften' tussen onze en hun wereld
Nu bevat die parallele wereld niet over energie bronnen, dus creeren ze hier heel veel rotzooi en satanische rituelen, wat veel negatieve energie genereert, en daar krijgen ze , (ik ben nog aan het uitzoeken precies hoe, het heeft denk ik met frequenties te maken) hun energie van.
M.a.. weg illuminati, weg negatieve energie (grotendeels)
( o ja een beetje wetenschapper zal nu wel gaan kutkammen!! LOL)

Pindar

Tjah ze zijn toch IETSJE socialer dan 1 eeuw terug hé of voordien met hun SLAVEN.

Ach typische mensenras hé ; alez u omschrijft " Ten eerste, als je je huiswerk had gedaan, wist je dat ze je heus niet zo maar uitnodigen "

Euhmm het valt mij ook op dat het rosecruis wa meer zich opener opensteld dan voorhéén ; me inschrijven doe ik niet meer want dat zijn loges voor bepaald soort van mensen zo ondervond ik zelve .

Misschien hémme die loges ook tekorten zoals in sommige kerken
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2006, 14:42   #4178
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
?
Wat wil je nu zeggen? Dat ik niet moet gaan? Dat ze mij anders zullen ontvoeren en beestig verkrachten?

Ik begeef mij niet naar de Gobi-woestijn hoor. Het is het centrum van Hasselt.

?Als je dan toch zo bezorgd zijt...ik zal een pepperspray meenemen.
Tsja, Blijkbaar kent Pinda de satanische kalender erg goed.
Conclusie kan dus alleen maar zijn dat hijzelf een satanist, kinderverkrachter en nwo-slaaf is...

Als je hem tegenkomt in Hasselt spuit dan gerust uw bus pepperspray leeg tegen zijn snuit met mijn groeten... 8)

Ik wil u ook wel een baseball-knuppel lenen als je die mocht nodig hebben.

Laatst gewijzigd door parcifal : 14 februari 2006 om 14:43.
Oud 14 februari 2006, 15:40   #4179
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De toegang is gratis.

Mijn god, daar heb je de Rozenkruisers weer!
Maar de vraag "Wordt de mensheid geleid?" komt niet voor in de FAQ op hun website (http://home.planet.nl/~amorc.nl/home.html), dat kan dus interessant worden - voor nieuwsgierige NWO-believers.

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 14 februari 2006 om 15:48.
AEvanLoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2006, 17:50   #4180
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Salmon L.A.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Tsja, Blijkbaar kent Pinda de satanische kalender erg goed.
Conclusie kan dus alleen maar zijn dat hijzelf een satanist, kinderverkrachter en nwo-slaaf is...

Als je hem tegenkomt in Hasselt spuit dan gerust uw bus pepperspray leeg tegen zijn snuit met mijn groeten... 8)

Ik wil u ook wel een baseball-knuppel lenen als je die mocht nodig hebben.
Wie zal Pindar herkennen? Bent u iemand die op alle reptieltjes in de sloot let?
Ik niet, ondanks mijn respect voor dieren.
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."

Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 14 februari 2006 om 17:50.
Salmon L.A. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be