![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() efkes cijferkes omdraaien flikske ? ![]() 60% is belg, beste, 60% ![]() En je zal wel een ander kommentaar gemist hebben: als je in een land leeft waar je als vrij mens het nog slechter hebt dan hier in onze overbevolkte gevangenissen, mja, wat wil je dan. Verwonderd dat ze efkes naar Europa komen waar al hun rijkdommen nog steeds naartoe gaan, zelfs hun levensnoodzakelijke voedselproductie wordt er afgevoerd.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien men bvb met een inbraak wordt geconfronteerd maakt het voor het slachtoffer niets uit of het gaat om een vreemdeling "met" of "zonder" Belgisch paspoort. Het is een "vreemdeling". Punt uit. "Het zijn allemaal Belgen" is hier geen geldig antwoord, uiteraard. ![]() Laatst gewijzigd door andev : 2 maart 2006 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [SIZE=3]Ik vind het wat raar dat vragen naar het eerbiedigen en uitvoeren van bestaande wetgeving geassocieerd wordt met "hoog van de toren blazen"? Zijt gij zeker dat Uw laatste cognac U goed bekomen is?[/SIZE]
![]() |
#24 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wat Uw "errare human est" betreft, ik spreek géén frans! 't Zal wel betekenen : "Wat ne rare mens is dat" Maar ik kan verkeerd zijn, natuurlijk.8)
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan zal het VB eindelijk eens kunnen tonen wat haar ware aard is... Volgende algemene staking zou ik niet willen werken in een dorp waar het VB meebestuurt. In de huidige gemeenteraden hebben ze reeds voorgesteld om robocops af te sturen op elk piket dat de meerderheid van de rechten van de werknemers verdedigt.
Trouwens, het VB heeft geen kwaliteitsvolle lokale mandatarissen. Op gemeentelijk niveau zou dat wel eens tot grappige situaties kunnen leiden. Soms kan tragedie grappig zijn. Enfin, het zou wel eens goed kunnen dat 8 oktober de laatste zwarte zondag wordt. 2007 zou wel eens een doorbraak kunnen betekenen voor een nieuwe arbeiderspartij... |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gelukkig niet in de kriminaliteit belandt ![]() Wat dat vreemdeling zijn van mij betreft: Toen mijn vader de stamboom van onze familie heeft opgezocht, bleken we uit een franse familie te stammen die in de 17e eeuw daar nog woonde. Volgens u voel ik me dan heel onterecht vlaming en stel nu theoretisch dat ik ooit met het gevangeniswezen te maken krijg, dan behoor ik volgens u tot dat deel van de "allochtone" statistieken.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik doelde maar op het feit dat u samen met extreem rechtsen de islam viseert en insinueert dat het allemaal zonder uitzondering kriminelen zijn die de wet aan hun laars lappen en uitgewezen zouden moeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
hopelijk niet in mijn dorp/stad een VuilB meerderheid ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Baaah lange niet, gij leest (zoals een kiek zonder kop) dingen die er niet staan! Probeer eens (begrijpend) te herlezen.
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spreek jij altijd voor 'iedereen'?
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Deze keer geef ik u overschot van gelijk.
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee, maar elke vorm van criminaliteit moet aangepakt wordt. Ongeacht welk huidskleurtje of partijkaart de dader heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=PelgrimForever;1567167]
Citaat:
Maar dat verandert niets aan de gemaakte algemene vaststelling, nietwaar? ![]() |
![]() |
![]() |