![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hét kenmerk van dictators.
Ik had het kunnen weten...
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het wil zeggen wat jou overkomen is : 'vergissen is menselijk' (in't latijn wel te verstaan) En het zijn niet altijd 'rare' mensen die zich vergissen, ![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Bent u misschien agent, dat u recht van spreken zou hebben en weet waarover u spreekt. ![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Neen, het is gewoon een Latijns spreekwoord dat wil zeggen vergissen is menselijk.
![]() |
#45 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
- Vergissen is menselijk, nietwaar AVV ... ![]()
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() volgens hetgeen ik hier lees graait u alvast goed mee in de potten van de (passieve) verzorginsstaat. Die statistiek klopt alvast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
In plaats van hele dagen zever te verkopen op het internet, zou je beter vanachter je pc uitkomen en beginnen met werk te zoeken, ik heb een hekel aan parasieten, zij hebben geen recht van spreken zolang zij niet bijdragen aan de welvaart van onze staat. Kom nu niet af dat je geen werk vindt, er is ALTIJD werk te vinden, ik heb nog wel een plaatsje voor je vrij, als je tenminste je handen uit de mouwen kunt steken. Laatst gewijzigd door Siegfried : 4 maart 2006 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De reden dat er bij de politie zoveel voorstanders zitten het VB is niet gemakzucht zoals jij suggereert. De ware reden is dat zij in hun dagelijkse praktijk met criminaliteit te maken hebben én over de (onvervalste!!!)cijfers beschikken inzake criminaliteit. Hen wordt echter (beroepshalve ![]() En dit zuig ik niet uit mijn duim. Het komt van een gepensioneerd hoofd van de toenmalige BOB die bitter lachte toen er een zoveelste Leuvense 'onderzoeker in opdracht van de regering' met cijfers voor de dag kwam die in de politiek correcte kraan waren ingepast. 'Dat ze maar eens bij de Rijkswacht naar de échte cijfers komen vragen', vertrouwde hij me toe, 'maar d�*t doen ze niet.' Van San deed het een tijd later wél maar ook die cijfers werden, wegens in strijd met de multiculturele belangen', in de onderste lade van Verwilghens bureau weggestopt. Ga dus elders zeveren als je echt niks beters weet. Al ging de politieke leugenkraam nog zo snel, de waarheid achterhaalde ze wel. Het liegen en bedriegen en de verkeerden een schuldgevoel aanpraten heeft nu lang genoeg geduurd. Hoogtijd om de dingen bij de naam te noemen inplaats van degenen die niet wensten te liegen en bedriegen een slechte naam aan te praten. Laatst gewijzigd door Knuppel : 4 maart 2006 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en enkele honderden km verder is het equivalent van het aards paradijs die mijn land nog eens leegrooft ook, man, je zou me zien afkomen, en, maar u beseft het niet eens, u ook trouwens.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
de uitzonderingen daar gelaten check ik 1 maal daags de topics waar ik aan deelneem. Wat voor de rest m'n privé-activiteiten zijn - gaan u niet aan - weet u niks van - heeft u bijgevolg ook geen bevoegdheid over te oordelen. Prettig weekend nog ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Voor iemand die zich een zwaargewicht vindt aangaande informatica, en het niet kan waarmaken, is veel op het internet wat onzin uitkramen een alternatief.
Je wordt al gauw voor vol aangezien op een forumpje. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Olen : Patrick Geudens (VB-Mandataris): afgezet wegens weigeren van facturen te betalen, opleggen van klanten en geweld. Door het VB zelf aan de kant gezet. Wommelgem : Bert Peeters (VB-Mandataris), steekt de middelvinger uit naar de burgemeester ... hij zal de gewoontes in de vakschool waar hij gezeten heeft nog niet verleerd zijn Dilsem-Stokkem : Marc Nullens (VB-Mandataris) : opgepakt wegens XTC-handel, zijn naam spreekt boekdelen Sint-Gillis-Waas : Wim Felix (VB-Mandataris) : opgesloten voor het doodschieten van zijn schoonbroer, eigen volk eerst heeft blijkbaar ook zijn charmes Zonhoven : Patrick Wissels (VB-Mandataris) : Geweld tegen personen en inboedel, afgezet, de charme van het vlaamsche platteland Turnhout : Peter Deckx (VB-Mandataris) : nooit opgedaagd in de gemeenteraad wegens vlucht naar Frankrijk om zijn elf veroordelingen te ontlopen Houthalen : Remie Timmers, afgezet, kreeg twee maanden voorwaardelijk Bredene : Kurt Deschachte (VB-Mandataris) : Betrapt voor diefstal op het werk Dat is de kwaliteit die het Vlaams Belang ons aanbiedt ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |