![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Nog wat over parasieten versus kapitalistische onderdrukkers;
Er is geen enkele maatschappij die 15% van zijn actieve bevolking van elk werk kan uitsluiten, zonder ze min of meer behoorlijk in leven te houden en zo een burgeroorlog te vermijden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Die andere 85% heeft wss nog niet de kans gekregen om kennis te maken met de tips van het Vijfde Wiel Syndicaat: <<Tips om niet te moeten werken of om terug te kunnen gaan doppen>> |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Sommige mensen haten werk, of kunnen aan geen goede job raken. die zijn gelukkig dat ze een inkomen krijgen, en jijbent content want je doet je werk graag. Iedereen blij
![]() |
![]() |
#85 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vandaag op het nieuws: 1 op 5 van de actieve bevolking leeft op één of andere manier van een uitkering.
Hoe blijven we dat betalen ? Antwoord: de hardwerkende vlaming , wiens inkomen gekend is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() In elk geval de actieve welvaartsstaat lijkt mij voor velen de passieve welvaartsstaat !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Maar de zon gaat schijnen.
De Vld gaat de hardwerkende Vlaming in de watten leggen. De verkiezingen komen dichter en dichter... ![]() Na 7 jaren heeft Guyke-leugenaar nog niet 1 liberaal punt gerealiseerd, van wat hij beloofd had. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het zal waarschijnlijk ook nog even wachten worden alvorens de vernieuwde aanpak van werklozen zijn vruchten afwerpt.
En eigenlijk hebben we de beste te activeren groep (20- 30 jarigen) gehad, dus véél zal daar niet meer gebeuren. Integendeel ze worden daar gedesactiveerd want ze moeten zelfs géén stempel meer halen, kwestie van zich niet te moe te maken. Maar de zondebok is al gevonden, de "hardwerkende vlaming" mag géén tijdskrediet meer nemen in een uitkering , ah nee blijven werken hé ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat geld behoort mij heel zeker toe, onafhankelijk van wat de wet zegt; ik heb er immers voor gewerkt, niet de wet of de staat. Citaat:
Je antwoord trouwens niet op mijn vraag: waarom vind jij het logisch dat ik uit jouw bord mee kom eten? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() En hoe zit het met het verschil Vlamingen - Walen ?? Autochtonen - Allochtonen (of van allochtone afkomst). Kwestie om te weten hoe de zaken aan te pakken. Als 1 op 5 bijvoorbeeld betekent 1 op 2 Walen en 1 op 8 Vlamingen (ik zeg zomaar iets) dan lijkt het me evident dat het probleem in de eerste plaats wordt aangepakt in het zuiden van ons land, idem met autochtoon - allochtoon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
op je dure schouders. Laatst gewijzigd door eno2 : 24 maart 2006 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hitler zaliger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Ik wed dat ik zeker een paar werklozen vind die jouw job evengoed doen zo niet beter dan jij (als ik de gelegenheid daartoe kreeg ), voor een fractie van jouw loonkost. De elementaire rekenkunde, waar jij zo onkundig van blijkt te zijn, vertelt mij dat zulks beter is voor de concurrentiepositie van onze contreien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Elke politicus die nauwe banden onderhoudt met de producenten van gasovens en andere massa-vernietigingswapens (als hij al niet op de loonlijst staat ervan). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Karma schrijft:
Als 1 op 5 bijvoorbeeld betekent 1 op 2 Walen en 1 op 8 Vlamingen (ik zeg zomaar iets) ... ------------------------------------------ In de praktijk geeft men in Wallonie een onvoorwaardelijk leefloon. Niet bij wet, maar men past daar de wet niet toe. Reeds 20 jaar geleden fluisterde men in de RVA gangen (Brussel) het merkwaardige verschil in schorsingen van werkloosheidsuitkeringen. In Wallonie zijn schorsingen bijna onbestaande, het zijn daar allemaal echte werkzoekenden. Wallonie is een regelrechte puinhoop. De echte cijfers van die economische catastrofe worden nog verborgen, zij maar gerust. De werkloosheidscijfers worden daar verdoezeld door een abnormale tewerkstelling in openbare diensten,bijvoorbeeld. Blijven jullie maar 'links' stemmen. Ik kan wel stappen achteruit doen. Veel succes aan het VWS. ![]() Waarom verhuizen jullie niet naar Wallonie?? Laatst gewijzigd door Don Quichote : 24 maart 2006 om 13:42. |
![]() |
![]() |