![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben een beetje info aan het zoeken over de NU van onze goede vriend Rudy Van Nespen. Wat doet iedere normale mens dan? Google...
Google geeft bij de zoektermen "Nationale Unie" als eerste pagina de website van de NU, http://www.nationaleunie.be . Maar de titel ziet er maar raar uit: Patriotic Hackers. Klikken op de link geeft de normale hoofdpagina. Klikken op de cache geeft dit: Patriotic Hackers FreeBSD r0x :] Em Kurdim KURD! irc.gigachat.net #kurdhack Kan het zijn dat deze hack ooit hier al besproken is geweest?
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad, onze website is inderdaad een tijdje geleden gehackt geweest.
We hebben dat intussen verholpen, maar het kan dat google dit nog in zijn gecachete paginas heeft staan. Intussen bedankt voor de interesse, maar qua politiek is het nu erg stil bij ons. We komen NIET op bij de volgende verkiezing en beraden ons nog over de verdere toekomst. Groeten, Rudy Van Nespen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Even rondgezien op uw site Rudy, en ik ben het volgende tegengekomen:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lef om op te roepen om op een meer gelijkgezinde partij te stemmen ontbrak dan weer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat over een totaal ander beleid voor Antwerpen. En dat kan maar door druk te zetten op de machtshebber. VB stemmen dus. De BUB is enkel groot genoeg in machtshonger en ego.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Op lokaal niveau is het separatistische thema van geen belang. NU lijkt me, afzonderlijk van de tegenstelling Vlaams-Belgisch, meer op VB te lijken dan op BUB. Nu, ik begrijp de frustratie hoor...
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daarom geven wij de voorkeur aan een partij die dat allemaal wel is en die echt iets kunnen veranderen in Antwerpen: VB-VLOTT |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veranderen kunnen ze zeker, maar of het daarom ook beter gaat worden...
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ik verwacht meer veranderingen uit hun kamp, dan dat van de traditionele partijen, die nu de dienst uitmaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() En geloof me vrij: vanuit gemeentelijk vlak zal je geen unitarisme kunnen bewerkstelligen (zeker als je weet dat NU voor provinciaal federalisme is).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar gaat het niet om, maar als je bv Morel hoort verkondigen dat haar éérste beleidsdaad als VB-burgemeester zou zijn om alle foto's van de koninklijke familie, alle Belgische vlaggen en alles wat naar België verwijst, te verwijderen... dan stel ik me vragen bij de Belgischgezindheid van NU.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() off topic:
Heeft die (Franstalige) rechter z'n vonnis al geveld in die BUBmedia-zaak? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog niet, we verwachten de uitspraak binnenkort. Welke taal deze Brusselse rechter spreekt is van geen belang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja Patriot, om het met de woorden van Nello te zeggen: ![]() Oorspronkelijk bericht door Nello tja, sommige mensen zien het licht minder snel, maar uiteindelijk komen ze toch bij dé toekomstpartij Laatst gewijzigd door daiwa : 4 april 2006 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Ik verwed er een bak op dat we hier niets van gaan horen van BUB-zijde. Niet op het forum en niet op uw website. Als we het al te weten komen, zal het van derden zijn. Wedden?
![]() |
#19 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |