![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#202 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Blijkbaar heeft niemand bezwaar tegen dat er een leeftijdsgrens op staat. Kinderen verwekken is natuurlijk minder belangrijk en dat mag reeds door kunderen beoefend worden. Citaat:
De meeste volwassenen hebben een inkomen en worden geacht volwassen te zijn en de gevolgen van hun daden te kunnen inschatten. Gaan we kinderen ook auto laten rijden omdat sommige ouderen ook onbekwaam zijn ? Citaat:
Heb jij cijfermateriaal dat er meer huiselijk geweld zou zijn als dat uit het strafrecht gehaald wordt ? |
|||
|
|
|
|
|
#203 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
dus 18, netjes bepaald door een absolute grens en toch een hoop miskleunen wiens daden wel heel wat menselijk leed veroorzaken waar men ze wel verantwoordelijk voor stelt (wegens meerderjarigheid) maar waar ze dat zelden volledig kunnen opnemen waar ben je nu met je grens ? Citaat:
zou ik ook doen voor seks dus Citaat:
da's hetzelfde zeggen dat je vanaf je 18 maar wat brokken mag gaan maken met de wagen Citaat:
Citaat:
zo moet het ook als je zo'n minimumgrens voor seks zou bepalen Citaat:
de vraag zou moeten zijn : kunnen we kinderen of jongeren auto laten rijden indien ze slagen in hun rijbewijs ed ( er komt wel heel wat meer bij te zien ) goed wetende dat ze net zoals volwassenen accidenten kunnen veroorzaken en wat dan met verantwoordelijkheid indien er wel wat gebeurt ? Citaat:
uitgaande van dezelfde argumentering die je hier gebruikt hebt ...had dat dus nooit mogen veranderen ( ze moeten hun verantwoordelijkheid op z'n minstens toch opnemen indien er een kind van komt ) en moet de minimumleeftijd op 18 (21?) ofzo en geen jaartje vroeger ... en dan spreek ik nog niet over die vaste baan die je eerst moet hebben pleit je hier nu voor de terugschroeving of wat ? Citaat:
maar zelfs al zou het minder zijn nadat het eruit gehaald is...dan is het nog niet wenselijk... het gaat hier over geweld... dat wensen we te bestraffen je vergelijkt dus appelen met peren... bovendien vroeg ik niet of de fequentie van seksuele omgang zou verhogen... ik hoop alvast van wel ik vroeg of er meer 'ongelukjes' zouden voorkomen meer in 't bijzonder : of er meer 'ongelukjes' zouden voorkomen die bij voorbaat geen kans maken op een 'toekomst' Laatst gewijzigd door praha : 7 april 2006 om 22:54. |
||||||||
|
|
|
|
|
#204 | |
|
Minister
|
Citaat:
Per geluk "vaak" is niet de regel. De wet kan dus behouden blijven zoals ze is. |
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Laat ze toch doen, jongens...
Ik lig meer wakker van het feit dat ik niet meer ongestoord met een meisje door het stad kan lopen, omdat we constant lastig gevallen worden. |
|
|
|
|
|
#206 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
bij de vraag of je iemand van 14 seks kan laten hebben hoort niet onmiddelijk de verdere resum die jij opsomt Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#207 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 8 april 2006 om 01:46. |
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
... en met een meisje door de stad dartelen is heel wat stichtender dan dat neuken.
... en het speelt zich af in de publieke sfeer. ... dus ik eis dat zoiets eerst beveiligd wordt. .. yup. |
|
|
|
|
|
#209 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#210 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ze had gelogen over haar leeftijd, dus dat vergeef ik me. Ik heb het trouwens meteen uitgemaakt, na zulke leugen. Zeggen dat je 15 bent, en twee jaar jonger zijn...
|
|
|
|
|
#211 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ga ijveren voor politiebescherming voor alle romantische zielen 8)
|
|
|
|
#212 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tja, ik heb de gewoonte niet meteen het paspoort van meisjes na te gaan.
|
|
|
|
#215 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bof.
Heeft een pedofiel het recht om kinderen te willen misbruiken? Bojot. Heeft hij het recht dat effectief te doen? Bonjet.
|
|
|
|
#216 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
blijkt nu dat dat/die meisje/jongen te jong was ... dan was die persoon gratuit mentaal alvast zover 'k zou de keren niet willen tellen dat er 'wettelijk' sprake is van een conflict.... 't probleem is dat dat zich pas uit als er derden op te proppen Laatst gewijzigd door praha : 8 april 2006 om 02:10. |
|
|
|
|
|
|
#217 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ps. die citroenjenever-in-rode-wijn tip van je Laatst gewijzigd door praha : 8 april 2006 om 02:19. |
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
#219 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#220 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarschijnlijk vindt ge dan ook dat anderen verantwoordelijk zijn als gij iets misdoet. Grenzen trekken is altijd arbitrair. |
|
|
|
|