![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1221 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1222 |
|
![]() (Zie ook mijn bericht twee pagina's geleden, dat iedereen buiten Lombas genegeerd heeft.)
Als volledige tewerkstelling het doel is, dan is dat vrij eenvoudig: iedereen dwangarbeider maken. Of nog simpeler: alle industrie vernietigen en terugkeren naar het tijdperk van de voedselverzamelaars en de jagers, toen was er volledige tewerkstelling en een lage levensstandaard. Neen, het doel moet zijn om een zo "volledig" mogelijke productie te krijgen. Uiteraard is (quasi- ) volledige tewerkstelling daarbij een nevenvoorwaarde die moet vervuld zijn, zoniet kunnen er nog extra arbeidskrachten worden ingeschakeld en dus meer produceren.
![]() |
![]() |
#1223 |
|
![]() ik ga een amendement indienen voor de statuten van vws denk ik. Mensen die voor verplichtte tewerkstelling zijn en die niet voor een onvoorwaardelijk basisinkomen zijn zijn volgens dat amendement gewoon niet meer welkom.
ttz dat moet iedereen onderschrijven die lid wil worden zoniet verwijzen we gewoon door naar het netwerk.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1224 |
|
![]() Je moet toegeven dat "iedereen aan het werk" inderdaad ook op niet-verkiesbare manieren kan doorgevoerd worden, hé. Bon, ook nazi-Duitsland had volledige tewerkstelling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1225 |
|
![]() ja de stelling iedereen aan het werk is idd gewoon fascistisch. slavenmoraal, werkezelspraat.
definitie werkezel = iemand die zo dom is te denken dat het normaal is dat hij door derden of een overheid mag verplicht worden te werken gewoon een slaaf dus.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan ik mee instemmen.
![]() |
![]() |
#1227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De parallel met Rossem is frappant.
JPvR: "Geen gezeik, iedereen rijk" Kobaf: "Niemand nog arm" ![]()
![]() |
![]() |
#1228 |
Banneling
|
![]() Is de eis van werk voor iedereen dan ook fascistisch?
Laatst gewijzigd door Chipie : 10 april 2006 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1229 |
Europees Commissaris
|
![]() de draad noemt ondertussen "op zoek naar werk". Alleen technisch nog proberen in orde te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1230 |
|
![]() aah ja lol. Ooit heb ik nog eens op hem gestemd. Maar was er eerlijk gezegd wel beetje in teleurgesteld achteraf.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 21:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1231 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1232 |
|
![]() de eis voor recht op werk niet nee. Maar moeten dat kennen echte liberalen niet. Staat gewoon niet in hun woordenboek.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 21:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is dan manu millitari dat je naar je werk gebracht wordt. Geluk voor velen zijn dat noodsituaties.
![]() |
![]() |
#1234 |
|
![]() zeiken en ook zeveren is een basisrecht.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedoelt ge daarmee enkel 'productie van goederen' of ook 'diensten'?
![]() |
![]() |
![]() |
#1236 |
|
![]() maar denkt ge nu echt dat dat nodig is ? Als de hei in brand staat dan ga ik echt wel mee blussen ze. Dan hoef ik daar zelfs geen geld voor te hebben,. Maar als ze me zouden dwingen - ik zou ze tot de laatste meter laten afbranden.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 21:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opvordering is opvordering of anders dwangarbeid. Veel leute is er niet bij weigeren dus.
![]() |
#1238 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1239 |
|
![]() tja ik zou u mij willen zien opvorderen. lol
![]() |
![]() |
![]() |
#1240 | |
|
![]() Citaat:
![]() helaas ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 21:46. |
|
![]() |
![]() |