![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1201 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() arrogant he - wel kan me geen zak schelen - kus allemaal mijn kloten
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() God a
![]() |
#1203 |
|
![]() niet meer financieren vanuit belasting op arbeid he mambo - ge gaat nu toch niet doen alsof ge dat nog niet wist he.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() God heeft geduld, dat is duidelijk. Maar wij eisen wel ons geld in tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen een gelijk inkomen wil zeggen dat niemand (behalve een eenzaat) nog iets gaat doen...er zal geen consumptie meer zijn want er zullen zelfs geen winkels meer zijn. Aléz...waarom zouden wij nog bezig blijven?
![]() |
![]() |
#1206 |
|
![]() ik eis de beschikking over mijn eigen tijd - om ermee te doen wat ik wil en niet wat ik niet wil.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 21:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1207 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#1208 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het een werkje in regie is ja. Als het op prijs staat kan het ook op één dag.
![]() |
#1210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeet dat allemaal maar. Geen enkel Mieke zal nog aan de kassa van de supermarkt gaan staan als ze zo haar gebakken patatjes heeft.
Er is nu al een probleem om aan werkvolk te geraken...de lijst knelpunt beroepen zal in dat geval wel oneindig lang gaan worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1211 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#1212 |
|
![]() ok maar dan staat ge niet achter de hoofddoelstelling van vws mambo
die is niet iedereen aan het werk maar wel niemand meer arm dat kan alleen dmv een basisinkomen |
![]() |
![]() |
![]() |
#1213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De negerkes denken ook altijd dat wij hun geld gaan geven voor niks te doen.
![]() |
![]() |
#1215 |
|
![]() Maar, dus, volledige tewerkstelling mag geen doel op zich zijn, akkoord?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verklaar u eens nader hiermee?
![]() |
#1217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik krijg meer en meer de indruk dat U een armenhater bent... want iemand die iets met zijn medemens inzit, kan zulke verachterlijke stommiteiten niet vertellen... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jean-pièrre?
![]() |
![]() |
#1219 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1220 | |
|
![]() Citaat:
Wee gij rijken de dag dat de armen ook liberalen gaan worden !!!
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |