![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat hier duidelijk om het criminaliseren van een radicale vleugel van de anti-oorlogsbeweging. De wet wordt van stal gehaald, niet om de wet te doen toepassen maar om de AEL de genadeslag toe te brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2. De AEL doet niet mee aan de verkiezingen, net zomin als de MDP Zoals gewoonlijk dus: u kletst maar wat uit uw nek... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik hoop dat deze topic waar is en dat de grijze massa in Brussel eindelijk eens gaat werken.
![]() Dat dit geen onschuldige organisatie is, die voor integratie pleit, is wel overduidelijk als je hun voorman Abu Jah Jah bezig hoort. Hij verdedigt openlijk dat de Belgen, die het niet met hem eens zijn, maar moeten migreren en dat men homo's van de hoogste toren moet gooien. Dan zwijg ik over hun fanatieke anti-joodse publicaties op hun website. ![]() Het spelletje "Politie uitdagen" is ook een goed voorbeeld. Ze vallen met vijf, zes man een agent in functie aan en als deze uiteindelijk zijn boekje pakt voor te schrijven, zetten ze zijn afgerukte kepie mooi terug op zijn hoofd en komt het cameraatje boven, om te registreren hoe deze racistische man deze lieve jongens, die gewoon passeerden, zonder meer op de bon slingert. Zuiver racisme is het ( van hun kant). Als het VMO verboden wordt voor bepaalde activiteit, moeten de oproerkraaiers van het AEL hetzelfde lot ondergaan. Als ik me niet vergis, was hun Nederlandse divisie toch al verboden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() P.S. zien of ze inderdaad ook veroordeeld worden, want de wet is hier niet voor iedereen gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kaatd en Boadicea zijn het alvast erover eens dat de wet niet voor iedereen gelijk is.
![]()
![]() |
#26 |
|
![]() Ik vind dat juist een uitstekend idee: pivémilities tegen politiegeweld.
Voorstanders van politiegeweld zijn daar natuurlijk typisch tegen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Larie, rooie laurette heeft Voorpost persoonlijk de oorlog verklaart maar zoals ik eerder schreef houden wij ons netjes aan de wet zoals hij nu bestaat. Ook Voorposters kunnen, tot uw verbazing misschien, wetteksten lezen.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kritiek op de Israëlische politiek is terecht. Daar is niets fanatieks of anti-Joods aan. Citaat:
Ik weet het want: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 12 april 2006 om 17:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Staatssecretaris
|
![]() mi wa een land joh
ikke hier niks doen en toch vele centen krijgen. ikke mijn 10 vrouwen verstoppen achter doek en ikke fluiten op blanke vrouwen en lastig vallen ikke gewoon pakken wa ik wil hebben, politie kan nikse doen. Ikke met vele broeders amok maken tegen politie, is hele fijn. met dikke stenen gooien, auto's laten branden. ikke overal ruzie zoeken alleen, wanneer ruzie hebben ikke mijn broeders bellen dan 20 tegen 1 blanke, dan pas eerlijke strijd. ikke lid zijn van AEL, toffe bende, wij alles mogen, blanke hebben bang van ons, wij daarom alles mogen hier, wij nog meer amok maken dan wij nog meer mogen??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door andev : 12 april 2006 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
En stellen dat de slachtoffers van racisme het aan zichzelf te danken hebben, is een beetje pijnlijk. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het communisme is goed, de AEL is Goed, Mao is goed, SStalin is goed, Pol Pot is goed, Ahmadinejad is goed, Kim Jong-Il is goed, Fidelleke is goed... De VS... brrr... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 12 april 2006 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=CHIPIE;1652107]Nu woont ze weeral in Borgerhout... Nog niet zolang geleden in het Brusselse... , http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...k/index.shtml#
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 12 april 2006 om 19:03. |
![]() |
![]() |