![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind dat ronduit hilarisch eigenlijk
![]() Allez, ik vind al die VMO'ers en NSV'ers en VJW'ers en wat heb je daar nog allemaal rondlopen even staatsgevaarlijk als de fanclub van Dana Winner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Zingen die Vlaamse Jongeren Westland eigenlijk ook schlagers? Of "schlagen" ze er alleen maar op los?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() PAJOT is alvast een hardcore Laura Lynn-aanhanger.
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daar komen veel buitenlanders naar toe... VB stemmers ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Ja, of FN, of NVU, of NPD, of wat hebt ge daar nog allemaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Per mening een afkorting. Echt iets voor vakjesdenkend kutvolk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Nu ja, staatsgevaarlijk is dat dan misschien niet, als gewone burger met een mening denk ik toch dat een bende op Dana Winner geilende ouw mannen een kleiner gevaar voor mijn persoon inhoudt dan die andere sjarels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Lichtervelde is goed gekozen vind ik. Daar scoorde het Vlaams Belang het minst sterk in 2004. Het wordt tijd dat we daar eens wat leven in de brouwerij brengen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Uw volzinnen hebben een onmiskenbare cryptische gelamineerdheid. Heb ik het juist, indien ik stel dat U het simpelweg over de heer Roeland Raes heeft? Stomweg de uwe, virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De criminaliteitscijfers van Lichtervelde krijgen een knoert van een opsteker door het optuigen van een identiteits-rock (?) concert. Het campagne genie van het vb blijft epateren. oi-oi let's go! virmiljoen Djuu, waar heb ik Dewinters electronisch alarm-hebbedingetje nu weer gelaten.. er staat een skinhead te Bellamy'en tussen mijn sneeuwklokjes..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit soort gasten zou in het Derde Rijk linea recta naar de vernietiginskampen zijn gestuurd en hun debiele Metal muziek zou nog meer als Entartete Musik worden bestempeld als de Jazz. Laats een docu gezien op TV waarbij dat zootje - duidelijk onder invloed van drugs en drank - het graf van Rudolph Hess bezocht.
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() hebben ze een hitler pop verbrand ??? dat zou pas een festival zijn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eh ja. ze verbranden toch ook poppen van Marx en Lenin op bijeenkomsten van de PVDA, right ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Ik blijf erbij: mietjes. Allicht allemaal te bevreesd om rond één uur 's nachts helemaal alleen te wachten op de laatste metro in Simonis.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Wel leuk feitje, t'laast viel er n'en kerel van de metro hij was aan het joy-ridden op het dak ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het over de hypocrieten van de zelfverklaarde democratische partijen, die over het VB spreken alsof ze 's morgens broodjes met jood eten, maar ondertussen zèlf wel mensen wegsteken die een verkeerde mening hebben (cfr Siegfried Verbeke).
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |