|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen | 
| MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. | 
|  | Discussietools | 
|  13 april 2006, 14:14 | #161 | ||
| Parlementsvoorzitter Geregistreerd: 29 augustus 2005 
				 |   Citaat: 
   Citaat: 
 Neen, een vuile GemeenBelanger 
				__________________ "I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 13 april 2006 om 14:16. | ||
|   | 
|  13 april 2006, 14:15 | #162 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 21 juni 2002 Locatie: Vlaanderen 
				 |   Citaat: 
 De politieke uitschakeling van de partij die mikt op de macht via het ongewenste opdringen van de multiculturele waanwereld, is voldoende. De overige partijen draaien daarna vanzelf bij zodat de kerk weer wat meer in het midden komt te staan. 
				__________________ Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. | |
|   | 
|  13 april 2006, 14:15 | #163 | |
| Secretaris-Generaal VN |   Citaat: 
 | |
|   | 
|  13 april 2006, 14:15 | #164 | 
				 |   Omdat het uit jouw mond komt zal ik dit maar als een compliment opvatten zekerst? 
				__________________ "I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" | 
|   | 
|  13 april 2006, 14:16 | #165 | 
| Lokaal Raadslid Geregistreerd: 30 augustus 2005 
				 |   | 
|   | 
|  13 april 2006, 14:17 | #166 | 
| Secretaris-Generaal VN |   Maar Patje toch.  Een mes in de hartstreek stampen is toch gewoon een beetje roekeloos en minder sociaal gepast gedrag, niet ?  Daar maken we nu toch geen spel van zeker ? | 
|   | 
|  13 april 2006, 14:17 | #167 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 21 juni 2002 Locatie: Vlaanderen 
				 |   Als er niets aan de hand was zoals jij jezelf wijsmaakt, waarom groeit het VB dan als kool? 
				__________________ Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. | 
|   | 
|  13 april 2006, 14:18 | #168 | 
| Banneling Geregistreerd:  3 maart 2006 
				 |   | 
|   | 
|  13 april 2006, 14:20 | #169 | 
				 |   Nope, er is niks mis met mijn normenbesef. Nogmaals, wie zegt dat dit roofmoord is? Wie zegt dat die jongeren dit met voorbedachten rade gedaan hebben? Ik praat dit niet goed hoor. Die gasten mogen van mij 20 jaar den bak in. Maar misschien eerst even de verdere berichtgeving afwachten 
				__________________ "I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" | 
|   | 
|  13 april 2006, 14:22 | #170 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 27 juni 2005 
				 |   Citaat: 
 Iemand die bijvoorbeeld fraude heeft gepleegd, zou moeten gaan werken om zoveel mogelijk bij te dragen, niet wat in de cel gaan zitten (ondertoon: op de kosten van het slachtoffer). 
				__________________ Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope) | |
|   | 
|  13 april 2006, 14:23 | #171 | |
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 12 april 2004 
				 |   Citaat: 
 Geef dan eens in procenten de 'etnische' samenstelling vd gevangenisbevolking in dit landje. 
				__________________ “They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump | |
|   | 
|  13 april 2006, 14:23 | #172 | |
				 |   Citaat: 
 En waarom het VB groeit als kool? Omdat jullie allemaal als onnozele blinden vallen voor hun plat populisme en transparante demagogie. Belastingen verlagen, veiligheid verhogen, vreemdelingen buiten, walen buiten,.... Hoe gaan we dit doen mijnheer? Ooooh, mmmm... zorgen voor later. Zoals JL Dehaene zei: "Wij lossen de problemen pas op als ze sich stellen" 
				__________________ "I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" | |
|   | 
|  13 april 2006, 14:24 | #173 | |
				 |   Citaat: 
 Geef dan eens in procenten de 'sociale' samenstelling vd gevangenisbevolking in dit landje. 
				__________________ "I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" | |
|   | 
|  13 april 2006, 14:29 | #174 | 
| Europees Commissaris |   Andermans??? Fascist!; tzal een beetje gaan zeker... sinds wanneer is 'vrouwvolk' bezit van iets of iemand? 
				__________________  | 
|   | 
|  13 april 2006, 14:30 | #175 | 
| Minister-President Geregistreerd: 20 december 2004 
				 |   [SIZE=3]Mss zouden we een paar blanco berichten kunnen in deze tread kunnen zetten,als medeleven voor die jongen wiens leven nog moest beginnen en als medeleven voor zijn ouders en naaste familieleden.[/SIZE] [SIZE=3]Ik denk dat even stilstaan bij een dergelijk misdadig feit en even met de gedachten bij die jongen vertoeven een teken van respect zou zijn.[/SIZE] 
				__________________ We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer | 
|   | 
|  13 april 2006, 14:30 | #176 | 
| Minister-President Geregistreerd: 20 december 2004 
				 |   Mijn deelneming 
				__________________ We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer | 
|   | 
|  13 april 2006, 14:33 | #177 | 
| Banneling Geregistreerd:  3 maart 2006 
				 |   | 
|   | 
|  13 april 2006, 14:33 | #178 | |
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 12 april 2004 
				 |   Citaat: 

__________________ “They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump | |
|   | 
|  13 april 2006, 14:34 | #179 | 
				 |   Typische naziafzeik: een 'bruine' huidskleur geldt als enige omstandigheid om criminaliteit te verklaren. 
|   | 
|  13 april 2006, 14:36 | #180 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  8 juni 2005 Locatie: Brussel 
				 |   Tja, ik kan enkel maar voor mijn eigen spreken, hé ...    Het toont wel aan dat je het "krapuul" niet enkel bij de allochtonen moet zoeken ... Maar daar zijn de slachtoffers vet mee ... 
				__________________ Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. | 
|   |