![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2361 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2362 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mensen moeten geen plezier gedaan worden. Mensen zijn soeverein en moeten het land besturen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2363 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
door de Heer Siegfried Verbeke van de gegevens betreffende onze eigen Europese genocide, de holocaust........ Iedereen recht op zijn protest En ik teken protest aan tegen Superstaaf omdat hij mij het recht moedwillig ontkent Verbeke hiervoor te veroordelen. ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2366 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vindt u dat dat discours de mensheid iets bijbrengt ? Is dat teken van enige evolutie ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 26 april 2006 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2367 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu ken ik de feiten, argumenten van de andere.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 26 april 2006 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze bestrijden met opsluiting van de verkondigers is totaal inhumaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#2369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is mijn ergernis erover een teken van evolutie?
![]() |
![]() |
![]() |
#2370 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op één voorwaarde: dat het gerecht handelt binnen democratisch wetten (i.e. wetten gelegitimeerd door de meerderheid van burgers)
![]() |
![]() |
#2372 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alle extremen worden bij de Universele Liefde inderdaad minder goed bedeeld....... dat is er nu eenmaal het spijtige eraan ( niets is perfect op deze wereld en eventueel daarna )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je haalt weer twee levenssferen door mekaar, waar niet dezelfde vrijheden kunnen gelden. Wat betreft de sfeer van het Vrije Woord, daar ben ik fanatiek en extreem in. Dat mag, moet, en kan ook zonder anderen hun vrijheid mee in het gedrang te brengen. Het vrij uiten van een mening, in volledige vrijheid aanhoord, kan nooit fysieke vrijheidsberovende gevolgen hebben. In de fysieke sfeer, behoren er beperkinen te zijn om mekaars vrijheid op gelijke basis te garanderen. Daar ben ik absoluut geen verdediger van de extreme vrijheid, daar ze ten koste zou gaan van die van anderen. 't Wordt stilaan tijd dat je je eens grondig bezint, vooraleer je je valsigheden, onwaarheden, en zelfs lasterlijke aantijgingen hier gratuit post.
![]() |
![]() |
![]() |
#2374 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2375 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, maar dat hoeft ook niet. Uw discours hier brengt de mensheid ook niets bij, maar ik zie niet waarom we het zouden moeten laten censureren.
![]() |
![]() |
![]() |
#2376 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toch blijf je leugenachtige insinuaties verkopen. Eigenlijk geef je hier toe ter kwader trouw te zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#2377 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Supe®Staaf;1677819]
Citaat:
Een voorbeeld. Amerika trok ten strijde tegen Irak met valse documenten en valse gegevens om zijn woede te koelen....... Ondertussen is het niet afgekoeld maar wel eerder heter geworden. De uiting van de vrije mening van enkelen had dus wel degelijk zware fysieke gevolgen voor heel wat mensen, niet in het minst voor de Amerikanen zelf. Citaat:
Citaat:
![]()
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2378 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is naar vrede streven tussen volkeren op een vreedzame wijze voor u niets ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 26 april 2006 om 11:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je smijt er dus weer met je klak naar. Elke mening moet vrij kunnen geuit worden, ongeacht of iemand ze waar of onwaar vindt. Stel je voor dat ik de censuurschaar in mijn bezit kreeg, en ik was géén voorstander van totale vrije meningsuiting. Dan werd jij mijn allereerste slachtoffer, want ik vind jouw gedachtengoed nog geborneerder als bedorven giraffe, nog valser dan siliconenlippen, nog onwaarachtiger dan de biografie van een minister. Je schriele gepiep over UL, zou me niet vermurwen. Gelukkig is geen van beiden het geval: ik heb de macht niet en ik haat censuur. Dat is de reden waarom ook jouw pertinente leugens als het van mij afhangt, mogen blijven.
![]() |
![]() |
![]() |
#2380 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zal u maar niet vertellen wat er dan meestal met ze gebeurd. Ze hebben wel hun nut in de grote voedselketen van vogels.......
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 26 april 2006 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |