![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu, nu vraag ik mij af hoe mensen als Exodus willen beweren dat het een actieve Thermite Reaction is, die is toegepast om de kolommen te doen instorten. Is dat weer zo'n luchtbel die nergens over gaat, of is één of andere official geflipt en/of getipt geraakt?
![]() |
![]() |
#123 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En hoe combineert ge thermiet met ontploffingen? |
|
![]() |
![]() |
#124 |
Minister
|
![]() ![]() Grappig. Turkje beweert dat hij geen voorbarige conclusies wil trekken uit bovenstaande foto. En zegt iets in de trant van "die andere kolommen lijken ook doorgesneden." Zelf pik ik dat op als zijnde: ze kunnen doorgesneden lijken, maar zijn ze dat ook? Dsteve echter maakt er gelijk van: "goed, vertel mij nu maar eens waarom die kolom is doorgeneden." - terwijl ik Turkje nergens heb horen beweren dat hij dat uit die foto haalde. Insinuatie dus. En dat zie ik jullie veel te vaak doen. Als jullie zoeken naar feiten, doe dat dan ook consequent en léés wat er staat, wat er gezegd wordt. Zowel van voor- als tegenstanders van je eigen theorietjes.
Laatst gewijzigd door Mephisto : 27 april 2006 om 09:45. |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die kolom midden achter/boven die brandweerman is duidelijk afgesneden met een oxy/acy toorts. Dat kan je gewoonweg niet met een thermietlading. En ik ga er van uit dat de andere redelijk recht afgesneden kokerprofielen op dezelfde manier behandeld zijn.
Waarom zou die afgesneden zijn. Duidelijk. Deze foto is van "Ground Zero", een tijd na de instorting, en de puinruimers/reddingswerkers moeten natuurlijk de rommel kunnen opruimen. Zo'n stalen kokerprofiel zal op een bepaald punt wel eens meer geleken hebben om een gekookte spaghetistengel. En om die op te ruimen, slaat men een grote kraanhaak aan, brand de koker door op een bruikbare, bereikbare plek en tilt de restanten weg. Niks thermietreacties, niks atoombommen, niks ingeslagen vliegtuigen. Gewoon industriele opruimwerken.
#126 | |||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik noteer alleen dat, omdat ik toevallig iets afweet van chemie, ik door zowat elke believer een "nepintellectueel" wordt genoemd die "zwaait met dure woordjes", terwijl langs de andere kant elke doordeweekse believer mag beweren wat-ie-wil, zelfs over de meest complexe chemische processen (het was Exodus die afkwam met "dit is een thermite reaction", remember), en daarvoor met goud en mirre wordt overladen. Nuff said. Ik maak er verder geen woorden meer aan vuil. Deze plek stinkt al hard genoeg.
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 27 april 2006 om 11:39. |
|
![]() |
![]() |
#128 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En toch blijf je maar terugkomen hé?! Hier kan je wat je frustraties komen ventileren want het zijn toch maar nutters hé die believers...
![]() |
#129 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het verleden hebben de believers al aangetoont dat ze alles doen om hun verhalen te kunnen verzinnen. Vergeet de atoomstofwolk foto niet. Toen had men de foto zo geknipt zodat men niet kon zien dat de eerste toren al ingestort was om zo te kunnen beweren dat de stofwolk afkomstig was van een atoombom ontploffing alvorens dat de torens ingestort waren.
Laatst gewijzigd door illwill : 27 april 2006 om 12:08. |
||
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoek gewoon de negeer knop en er zij rust. ![]() Is gewoon hetzelfde domme kliekje onder meer met Parcifal, Flinstone, Turkje en Memphisto. so what? Oeps ik vergat illwill! Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 27 april 2006 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
#131 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Och ja, alles wat ik zeg is weer gelogen of kan niet é. Believers hebben niet gelogen over de stofwolk foto neeeeeeee! Believers hebben niet gelogen over de 10 sec van intorting neeeeeee! Believers hebben niet gelogen over de man die bewijzen had en hiermee naar de rechtbank ging neeeeeeee!!!! Hoeveel leugens hebben jullie nodig om jezelf een beetje ongeloofwaardig te vinden? Dit staat los van het feit dat jullie mij niet moeten é.
Laatst gewijzigd door illwill : 27 april 2006 om 13:06. |
||
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
Volgens mij waar de disbelievers tekort schieten is een hollistische kijk op de zaken.
Laatst gewijzigd door exodus : 27 april 2006 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hollistisch, wel te verstaan. Te diep in het gaatje zitten kijken. Holisme zit me in het bloed, en ik weet wèl dat het gezeik dat u ons hier probeert te laten slikken géén holisme is, hooguit kwakzalverij of waarzeggerij. Met een grote glazen bol. Er zit af en toe eens iets goeds tussen, maar alles wat er dan gelijk aan wordt gelinkt, is weer complete non-sens. Af en toe eens raak schieten is een logica, als je maar vaak genoeg schiet.
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat ik de volgende, duidelijke vraag stellen : Als je mocht kiezen, zou jij dan een auto kopen die gebouwd werd door een believer of door een disbeliever? Verkoper van de 'believer'-car : we hebben grondige aanwijzingen die er ons toe leiden te geloven dat deze auto solide is. Alles is nog niet even goed getest en er zitten misschien hier en daar nog een paar onvolkomenheden in, maar hey, je bent naief als je daarop let. In het algemeen moet het voor elke intelligente mens zonder oogkleppen duidelijk zijn dat dit een goede auto is. Het gerammel dat je kan horen in elke bocht, dat is natuurlijk je eigen subjectieve vooroordeel. Verkoper van de 'disbeliever'-car : we weten dat deze auto goed is. Hij is ontworpen door een kundig en ervaren team ingenieurs en getest door onze beste testrijders. De techniek van deze auto is algemeen erkend. We hebben erg veel tevreden klanten. Misschien hebben sommigen nog wel opmerkingen en vinden dat bepaalde dingen niet 'naar hun gedacht' zijn, maar we staan altijd open voor verbeteringen en kritische feedback van iedereen. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 27 april 2006 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
Stel dat de disbeliever auto's verkoopt waar de believers toch wel aanwijzen dat de auto's absoluut slecht zijn maar de firma dit probeert weg te moffelen. Dit is de disbeliever verkoper: we weten dat de auto goed is, want het is een algemeen geaccepteerde firma, met ingenieurs die allemaal een diploma hebben en veel gestudeerd hebben, dus die zullen het wel weten. Wat de disbelievers zeggen kopt niet, want de auto's van die firma zijn altijd goed , dusja. Het is zelfs niet noodzakelijk van naar de feiten te kijken, want ik denk er zelfs niet aan dat die firma ons kan bedriegen. Dit zou trouwens toch nooit geheim kunnen gehouden worden, dus als het zou gebeuren, zouden we het wel weten, simpel toch? Tja , en als er al eens een foutje gebeurd aan een auto , dat is normaal hé, auto's maken is een complex proces en vooral als je er veel maakt kan er wel eens een foutje inzitten. Niets om zorgen over te maken.
Laatst gewijzigd door exodus : 27 april 2006 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met andere woorden : aan de hoeveelste versie van believer-car zitten we intussen? |
|
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Deze ook niet dus. Het team van disbelievers die de officiele rapporten hebben gemaakt beweren toch helemaal niet dat ze WETEN hoe en waarom de buildings zijn ingestort?? Sterker, ze geven zelfs toe dat hun theorie WEINIG waarschijnlijk is!!! En was dat team "kundig en "ervaren"??? Neen, het waren half-time structual ingenieurs! Is hun theorie getest? JA, en guess what, uit ALLE brandtesten die tot nu toe zijn gedaan blijkt dat hun theorie NIET klopt! Enfin, geen goede vergelijking, vind ik.
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je herhaalt deze aantijging nog eens in je post, maar ik weet echt niet w�*�*r je op doelt hoor. Please inform me.
![]() |
#140 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()