![]()  | 

Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.  | 

| 	

|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen | 
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. | 
![]()  | 

| 
		 | 
	Discussietools | 
| 		

| 
		#261 | |
| 

Perm. Vertegenwoordiger VN 

| 

Citaat: 

Over het onderbewuste heb je geen zo'n controle, en dat is waar het bij diegene die de NWO zonder onderzoek afwijzen wringt omdat hun wereldbeeld erin gebeiteld zit. Als je vriendin het morgen afmaakt zal je er wellicht last van hebben, zelfs al zou je niet willen dat je er last van hebt omdat je denkt dat ze het niet meer waard is ofzo. Moesten we volledig rationeel zijn zouden we gevoelens en indrukken kunnen afzetten alsof op een knopje te duwen, maar dat kunnen we niet, omdat ze voortkomen uit ons onderbewuste waar ze sluimeren. Daar hebben we geen bewuste directe controle over. Hetzelfde met sommigen hun wereldbeeld. 

Yesterday I was clever, so I wanted to change the world.  Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi 
			Laatst gewijzigd door exodus : 5 mei 2006 om 15:21.  | 
|
| 
		 | 

| 		

| 
		#262 | |
| 

Banneling 

| 

Citaat: 

Dit lijkt me complete bollocks. Vanwaar háál je het?  | 
|
| 
		 | 

| 		

| 
		#263 | ||
| 

| 

Citaat: 

Citaat: 

Yesterday I was clever, so I wanted to change the world.  Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi 
			 | 
||
| 
		 | 

| 		

| 
		#264 | 
| 

Banneling 

| 

| 
| 
		 | 

| 		

| 
		#265 | 
| 

Parlementslid 

| 

| 
| 
		 | 

| 		

| 
		#266 | |
| 

Secretaris-Generaal VN 

| 

Citaat: 
	'k vraag me af wat jij daar precies interessant aan vindt... laat me raden... de suggestie ? Laatst gewijzigd door praha : 5 mei 2006 om 16:50.  | 
|
| 
		 | 

| 		

| 
		#267 | |
| 

Minister 

| 

Citaat: 

[size=4][/size][size=5]Het ontstaan van AIDS - belangrijk![/size] 
			 | 
|
| 
		 | 

| 		

| 
		#268 | |
| 

| 

Citaat: 

KEEP CASH ALIVE!!!!  | 
|
| 
		 | 

| 		

| 
		#269 | |
| 

Secretaris-Generaal VN 

| 

Citaat: 

Neen, ik zat gewoon te wachten op de bewijzen van democratsteve, en tien minuten spelen in Excel kon er er wel af ... 

The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 5 mei 2006 om 18:50.  | 
|
| 
		 | 

| 		

| 
		#270 | |
| 

Banneling 

| 

Citaat: 

| 
|
| 
		 | 

| 		

| 
		#271 | 
| 

| 

Geef ik al eens een complimentje, dames plegen daar gevoelig voor te zijn ... maar dat is natuurlijk buiten onze steen gerekend ... 

KEEP CASH ALIVE!!!!  | 
| 
		 | 

| 		

| 
		#272 | 
| 

Europees Commissaris 

| 

Hoofd van ILWILL Braindead Communications in Zakkemakke zeker???? 

Man je LULT hier toch ongelooflijk uit je bek met heel uw vorige repliek. Compleet geschift ben jij. BEWIJS om te beginnen wie die " Brad Linning" is, bewijs wat zijn functie is/was, wanneer en waarom hij ontslagen is. Dan kunnen we misschien eens verder praten, wat nog nooit gelukt is met jou hé. Besides, who gives a monkies wie die Linning is. Waar het om gaat is dat er NIEMAND van betekenis onslagen is, maar dat kan jij niet vatten. Wat iedereen (behalve Illwill) wel weet is dat Meyers de grote baas was van Norad en direct na 9-11 gepromoveerd werd (ipv ontslagen). Dat generaal Eberhardt de commandant was van de Norad operaties die dag, ook gepromoveerd werd (ipv ontslagen). Maar ja, incompetentie dat er toch was hé? En kanjers van blunders. Zo veel zelfs dat er promoties kwamen voor diegenen met de meeste verantwoordelijkheden. Tja, das de logica van de Illwill doctrine hé. 

6666. Closing off.  | 
| 
		 | 

| 		

| 
		#273 | ||
| 

Minister-President 

| 

Citaat: 

Ik heb toch al gezegd dat enkele perimeter columns zelfs totaal vernietigd waren door de inslag. Maar dit is geen antwoord op mijn vraag daarboven. Citaat: 

"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 6 mei 2006 om 00:34.  | 
||
| 
		 | 

| 		

| 
		#274 | |
| 

Minister-President 

| 

Citaat: 

EEnmaal je er gelegen hebt bij Stone, blijft dat zo. Ik ken niemand die zo wraakzuchtig en onvergevingsgezind is al zij. Ikzelf heb na de eerste "strubbelingen" ook herhaalde malen geprobeerd de "strijdbijl te begraven". Tevergeefs. Daarom dat ik haar persoonlijke aanvallen al een tijdje negeer. Enkel als ze hier weer eens komt aandraven met het Heilige NIST en de leugens in hun rapporten, wil ik dat nog wel eens rechtzetten. Heb jij ondertussen al iets van de origele WTC-plannen gezien?8) Toen ik dit voor het eerst postte (dat niemand de plannen heeft gezien) reageerde ze met een hoop Ik heb haar toen geantwoord dat ze dan maar eens een link moest posten als zij meende dat die plannen niet geheim zijn. Nooit een antwoord op gehad. Oh ja, ze heeft wel een tekening geplaatst die de NIST-klojo's zelf hebben gemaakt. Enfin, ik steek m'n tijd niet meer in dat w.... 

"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-  | 
|
| 
		 | 

| 		

| 
		#275 | |
| 

Secretaris-Generaal VN 

| 

Citaat: 

Zet er een voorwerp onder dat niet meegeeft. De funderingen dus. Hetgeen er tussenin zit moet ergens naar toe. On een voorbeeld te geven dat je in praktijk kan doen. 1 geharde stalen spijker, een betonnen blok. Tik die spijker heel voorzichting in het beton, zodanig die net blijft rechtstaan. Neem een veel zwaardere hamer. Zet een veiligheidsbril op. Geeft de arme spijker een enorme oplawaai.  | 
|
| 
		 | 

| 		

| 
		#276 | |
| 

Secretaris-Generaal VN 

| 

Citaat: 

De tekeking was een originele tekening van de ontwerpers van de WTC. Jij BEWEERDE dat ze vals was, omdat ze de vloeren van de central core toonde, en omdat er VOLGENS JOU in de central core helemaal geen vloer was! De énige die toen loog was jij, eerst over de NIST-onderzoekers die de plannen niet hadden, dan over de "vervalste" tekening, dan over de vloeren! Ik wacht nog altijd op de bewijzen voor jouw bewering dat de NIST-onderzoekers de plannen van de WTC niet hadden. Ik wacht nog altijd op de bewijzen voor jouw bewering dat het staal van de WTC uit China kwam. Ik wacht nog altijd op de bewijzen voor jouw bewering dat de buiten-kolommen van het WTC geen vertikaal-dragende rol speelden. Ik wacht nog altijd op uitleg waarom staal in Madrid wel kan "failen" en in New York niet! Jouw tuttebel (aka oerdom, trezebees, Illwill, Nadine, Wreker en Malinois) 

The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 6 mei 2006 om 09:45.  | 
|
| 
		 | 

| 		

| 
		#277 | |
| 

Secretaris-Generaal VN 

| 

Citaat: 

Je kunt altijd links geven die mijn "wraakzuchtigheid" aantonen. Wat ik straf vind is dat jij niet alléén leugens over mij post (bijvoorbeeld dat ik een doublenick ben van Illwill, Nadine, Wreker, Malinois), beledigingen over mij post (bijvoorbeeld dat ik oerdom ben), en nadien nog het lef hebt om dat te ontkennen! En daardoor mij dus van leugens te beschuldigen! Wat jij echter niet kunt pikken is dat ik jou inhoudelijk op zever betrap (zie maar in deze thread). Dan reageer je steevast met persoonlijke aanvallen, zoals hier, zoals in de Moussaoui-thread, waar je heel terecht geknipt werd. Jouw tuttebel (aka oerdom, trezebees, Illwill, Nadine, Wreker en Malinois) 

The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 6 mei 2006 om 09:42.  | 
|
| 
		 | 

| 		

| 
		#278 | |
| 

Secretaris-Generaal VN 

| 

Citaat: 

The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan  | 
|
| 
		 | 

| 		

| 
		#279 | |||
| 

Secretaris-Generaal VN 

| 

Citaat: 

Hoofd communications is zowat het belangrijkste wat er is misgelopen op 9/11 snul! Vandaar dat hij ook zijn ontslag heeft gekregen waarschijnlijk. Punt is dat het tegenspreekt wat jij iedereen weer wilde wijsmaken en daarom geef JIJ er niets om. Citaat: 

Citaat: 

| 
|||
| 
		 | 

| 		

| 
		#280 | |
| 

Secretaris-Generaal VN 

| 

Heel erg simpel te verklaren. Dit is gewoonweg niet waar. Ze zijn helemaal niet tot op 150 meter ver en horizontaal gevlogen. Is dit wel het geval...bewijzen muts! 

Citaat: 

| 
|
| 
		 |