Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 5 mei 2006, 00:23   #241
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Illwill zeveraar, uw punt is helemaal niet gemaakt.

1.) Wie is Brad Linning? Nooit van gehoord. Hoofd communications? Waar hoofd communications? Geef eens een tekst, een link. Ik kan ook met naamkes afkomen van clerkskes die ontslagen zijn in één of ander departement.

2.) Ik vroeg NAMEN, meervoud. En FUNCTIES (met de bedoeling dat het om cruciale figuren gaat, maar dat is te moeilijk voor jou om dat te vatten hé). Je denkt één naampje gevonden te hebben, en dan nog van een onbeduidende betekenis. Totaal niet overtuigend. Een paljas communications manager die niemand kent? En omdat er zoveel fouten gemaakt zijn (jou woorden) wordt de communications manager ontslagen (als dat dan nog waar zou zijn). Had hij niet hard gelogen misschien?? Al de andere fouten zoals bv het sturen van de fighter jets in de andere richting. D�*t is pas een fout die ontslag verdient.

3.) Ik loog wederom? Lachwekkend. Weet jij wel wat een leugen is??? BEWIJS mij hier zwart op wit waar ik al eens gelogen heb op het ganse forum. Doe het. Neem een paar dagen verlof om al mijn postings te controleren. Je kan het gewoonweg niet laffaard.

Leer eerst eens de definitie van liegen. En probeer daarna via uw geweldig analyserend vermogen leugens in de praktijk te detecteren. Zoveelste lost case met jou.

Jij bent een gefrustreerde ziekelijke vent. Al wat jij nog probeert te doen hier is wat aandacht te trekken omdat niemand je nog moet.
Hoofd communications van Norad mijn beste!
Vind het nogal vreemd dat je hem niet kent terwijl je beweert alles te weten. LOL
Je zegt "ik kan ook met naamkes afkomen", awel dat doe je ook. LOL.
Ik hoef niet nog meer namen te geven want jij zei "NIEMAND". Awel, dit is gelogen. NIEMAND betekent niemand en er zijn er dus wel ontslagen.

Bewijzen? Ik zeg het toch! Er is wel IEMAND ontslagen. Je moet niet zitten te liegen dat er NIEMAND is ontslagen als dit wel het geval is.

Dat niemand mij nog moet zal mij een worst wezen, staat compleet los van het feit dat jij over alles en nog wat liegt.

Laatst gewijzigd door illwill : 5 mei 2006 om 00:23.
illwill is offline  
Oud 5 mei 2006, 00:45   #242
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Dat het ACHTERAF gefabriceerd en/of onjuist bleek, dat mag je Colin Powel niet echt aanrekenen.
Hij is -by all means- toch één van de meest integere mensen uit de amerikaanse politiek van de laatste jaren......??

Laatst gewijzigd door exodus : 5 mei 2006 om 00:45.
exodus is offline  
Oud 5 mei 2006, 11:00   #243
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Tof dat exo begint te snappen hoe de smilies hier werken...
parcifal is offline  
Oud 5 mei 2006, 11:17   #244
exodus

Standaard

Lekker clipje van Rumsfeld die geconfronteerd wordt met zijn eigen leugens over de WDM, hij staat met zijn mond vol tanden bepaalde momenten. De security guards wilden de CIA-analist zelfs weghalen omdat hij een vraag stelde. Rumsfeld doet teken dat ze niet hoeven om zijn gezicht te redden. Al de rest, de gatlikkers, applaudiseren als Rumsfeld ontwijkende antwoorden geeft.

http://prisonplanet.com/articles/may...06Rumsfeld.htm

Laatst gewijzigd door exodus : 5 mei 2006 om 11:18.
exodus is offline  
Oud 5 mei 2006, 11:31   #245
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Tof dat exo begint te snappen hoe de smilies hier werken...

Je ziet het echt niet, hé.

Jij denkt dat exodus hier zomaar een aantal smileys heeft gepost.

Er zitten een aantal lagen in zijn bericht.

Zo zijn er 16 * 19 smileys.
16de letter van het alfabet: P
19de letter van het alfabet: S

PS !!!!!!
Wie is volgens velen op dit forum in België de "echte" machthebber? de PS!
Wie is volgens sommigen op dit forum de "echte" machthebber in de wereld? De NWO!
Daaruit volgt wel dat de PS de Belgische tak van de NWO moet zijn, en deze boodschap probeert exodus vermoedelijk in codetaal over te brengen.

Maar er is meer.
Tel eens de numerieke waarden van de letters uit Donald Rumsfeld, Cheney, Bush, WTC samen, en je komt uit op 304 = 16 * 19 !!!!!

Hiermee wordt bijna onomstotelijk bewezen dat Rumsfeld, Cheney en Bush achter de instorting van de WTC staan.

Dat Steel-grade 304 het meest voorkomende type staal is zal ook wel geen toeval zijn.

(Verrassend hoe gemakkelijk zoiets gaat, ik ga me recycleren in de numerologie. )
Oud 5 mei 2006, 11:36   #246
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

304 is zowat de goedkoopste soort roestvast staal. Da's geen toeval.

Maar het meest gebruikte staal is het gewone ST37 bouwstaal.
maddox is offline  
Oud 5 mei 2006, 11:41   #247
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht

Je ziet het echt niet, hé.

Jij denkt dat exodus hier zomaar een aantal smileys heeft gepost.

Er zitten een aantal lagen in zijn bericht.

Zo zijn er 16 * 19 smileys.
16de letter van het alfabet: P
19de letter van het alfabet: S

PS !!!!!!
Wie is volgens velen op dit forum in België de "echte" machthebber? de PS!
Wie is volgens sommigen op dit forum de "echte" machthebber in de wereld? De NWO!
Daaruit volgt wel dat de PS de Belgische tak van de NWO moet zijn, en deze boodschap probeert exodus vermoedelijk in codetaal over te brengen.

Maar er is meer.
Tel eens de numerieke waarden van de letters uit Donald Rumsfeld, Cheney, Bush, WTC samen, en je komt uit op 304 = 16 * 19 !!!!!

Hiermee wordt bijna onomstotelijk bewezen dat Rumsfeld, Cheney en Bush achter de instorting van de WTC staan.

Dat Steel-grade 304 het meest voorkomende type staal is zal ook wel geen toeval zijn.

(Verrassend hoe gemakkelijk zoiets gaat, ik ga me recycleren in de numerologie. )
Wat wil je hiermee bewijzen?
Oud 5 mei 2006, 11:53   #248
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Wat wil je hiermee bewijzen?
Dat wie verbanden zoekt ook verbanden zal vinden, tiens.

Iets wat (zowel in de NWO-thread als in de vele 9/11-threads) de believers maar niet kunnen begrijpen.
Daarom dat bijna niemand de numerologische zever, de logo-gelijkenissen, de handbewegingen, de arbitraire lijsten van "toevallen", enz... ernstig neemt.
Oud 5 mei 2006, 11:55   #249
exodus

Standaard

Citaat:

Iets wat (zowel in de NWO-thread als in de vele 9/11-threads) de believers maar niet kunnen begrijpen.
Daarom dat bijna niemand de numerologische zever, de logo-gelijkenissen, de handbewegingen, de arbitraire lijsten van "toevallen", enz... ernstig neemt.
Ik heb nog nooit numerologische zaken gepost. De verbanden die jij daar maakt zijn verbanden die enkel bestaan in toeval, de verbanden tussen mensen gebeurtenissen, de stroom van het geld etc zijn geen toeval, en het is door dat dat men kan zien dat de NWO bestaat.

Dat is iets wat de disbelievers maar niet kunnen begrijpen.
Oud 5 mei 2006, 12:07   #250
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
Soit, eens te meer moet ik vasstellen dat niemand van de dissers een zinvol antwoord kan verzinnen op de gestelde vragen.
Ze gaan liever de vragen uit de weg door niets terzake doende opmerkingen naar voor te brengen.
Niks nieuws onder de zon dus.
Probleem is dat jij voor je vraag ("verklaar me hoe die balken zijn doorgesneden") uitgaat van een hypothese ("die balken zijn doorgesneden"). Ik heb je een tijd geleden (ben effe druk bezig geweest met vanalles anders) gevraag een bewijs te leveren voor wat je beweerde, voor die hypothese dus, maar je herhaalde ze enkel. Tja, dan ga ik alvast geen moeite doen om je vraag naar aanleiding van die hypothese te beantwoorden, of laten we zeggen, er een sluitender antwoord op te geven dan ik al gedaan heb.
Oud 5 mei 2006, 12:14   #251
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb nog nooit numerologische zaken gepost. De verbanden die jij daar maakt zijn verbanden die enkel bestaan in toeval, de verbanden tussen mensen gebeurtenissen, de stroom van het geld etc zijn geen toeval, en het is door dat dat men kan zien dat de NWO bestaat.
Hoe weet jij welke verbanden toeval zijn, en welke een diepe betekenis hebben???

Je gaat uit van je theorie. Elk "feit", roddel, elke gelijkenis, overeenkomst in handbeweging, logo, kleur, gebruikte woorden, enz ... dat in de theorie past wordt dan ineens een bewijs of een aanwijzing voor de theorie.

Probleem is dat men op deze wijze voor elke theorie "bewijzen" en "aanwijzingen" kan vinden.

Daarom dat de meesten jullie "bewijzen" niet ernstig nemen.

Laatst gewijzigd door Firestone : 5 mei 2006 om 12:15.
Firestone is offline  
Oud 5 mei 2006, 12:45   #252
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:

Ha! zeer Juist.

Toen ik trouwens vorige week op het Popallure-festival in Nazareth zowel
Luc De Vos van Gorki als Els Pinoo van Vive La Fete de bekende satanische
'cornuto'-groet zag brengen (Luc de vos zeker 7 keer tijdens 1 nummer) dacht ik dat het die avond nog spannend zou kunnen worden.

Helaas.... De NWO had die avond blijkbaar verlof.

Mogelijks dat de baardige roadie van Luc De Vos na zijn uren maagdekens offert op rituele wijze, maar ik moet het toch nog zien gebeuren....

parcifal is offline  
Oud 5 mei 2006, 13:16   #253
exodus

Standaard

Citaat:
Hoe weet jij welke verbanden toeval zijn, en welke een diepe betekenis hebben???
Iedereen met verstand en interpretatievermogen kan dit afleiden. Er zit alleszinds diepere betekenis in situaties gerelateerd aan evenementen die de loop van de samenleving bepalen dan aan nummers. Gewoonweg de feiten. Bijvoorbeeld verschillende personen die zeggen dat hij aan een satanisch ritueel hebben meegedaan met prominenten doen jullie af als "fantasten". Tegen alle corroborerende bewijzen in. Tja, daarmee is de kous af natuurlijk.

Citaat:
Je gaat uit van je theorie. Elk "feit", roddel, elke gelijkenis, overeenkomst in handbeweging, logo, kleur, gebruikte woorden, enz ... dat in de theorie past wordt dan ineens een bewijs of een aanwijzing voor de theorie.
Dat ben jij dan die het verkeerd interpreteerd. Dat Bush een occult handgebaar maakt is op zich geen strikt bewijs voor dat NWO bestaat, maar wederom een bevestiging van de realiteit van de NWO, en dat omvat het occulte aspect. Iemand die totaal geen voorkennis heeft van de NWO gaat natuurlijk niet overtuigd zijn van de NWO in zijn geheel door één enkel handgebaar, maar je moet naar de veelheid aan feiten kijken. De NWO staat of valt niet met Bush die een handgebaar maakt, maar wordt op verschillende vlakken bevestigd door de informatie die naar voor komt.
Wij zeggen constant check de enormiteit aan feiten voor jezelf, maar dat doen jullie niet omdat het zo fantastisch klinkt tegenover het meer "algemene" wereldbeeld. Maar dat algemeen aanvaarde wereldbeeld is verkeerd.

Laatst gewijzigd door exodus : 5 mei 2006 om 13:17.
exodus is offline  
Oud 5 mei 2006, 13:31   #254
exodus

Standaard

Iedereen die dit leest zal overtuigt zijn van de NWO, als ze eerlijk zijn met zichzelf.

Nederlandstalige vertaling van "Rule by secrecy" van Jim Marrs.

Voor diegen die geen euro's kwijtwillen , het staat ook online te lezen in het Engels. Hier.

Net dat hebben de disbelievers niet gedaan. Een boek gelezen met een schat aan informatie, of de informatie van veel verschillende bronnen gehaald en gelezen zonder een te extreem sceptiscisme.

Hier enkele reviews van ex-disbelievers in meer of mindere mate:

Citaat:
I bought this book just because of the negative reviews I read to see if I would agree. After finishing the entire book I have to say this is a must read for the entire population of America. It seems to me that anyone saying it is just another boogie man story is either in denial or is following an agenda to keep this secret. It is a book of the facts that are out there for anyone to see. On some issues I simply couldn't believe the information I read so I searched out and found the book "Secrets of the Federal Reserve" by Eustace Mullins at my local library to confirm this authors claims. Several more times I found information I simply could not bring myself to believe and each time I found that Mr. Marrs is correct.
Citaat:
I bought this book after reading some of it first at a local store. I thoroughly enjoyed Jim Marr's book on the JFK assasination but I have always balked at the idea of a vast global conspiracy dominated by the most rich and powerful in the world...until I read this book. Jim Marrs does it in the most professional and factual manner. His bibliography is almost as long as the book itself and he takes care to document all of his amazing findings in his books. Now in Rule By Secrecy, he shows how our world is being dominated and controlled by the most rich and powerful men in government and in banking; how wars are being manipulated; and how we are being duped by a media in cahoots. He takes what, at one time, seemed impossible and shows you that it makes perfect sense. He asks the questions about the Trilateral Commission, the Federal Reserve, the Council of Foreign Relations, and the Bilderberger Meetings that no one in our main stream media will ask. For example, How does our president, along with hundreds of heads of state, CEO's of major multi-national corporations, heads of media, and bankers meet secretly every year funded by tax payer money and we never hear about it or what is discussed in these meetings? Read the book to find out and I guarantee you will never trust what you hear on the evening news again.

Laatst gewijzigd door exodus : 5 mei 2006 om 13:32.
exodus is offline  
Oud 5 mei 2006, 14:05   #255
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wij zeggen constant check de enormiteit aan feiten voor jezelf,
Ik heb jouw goede raad niet nodig om kritisch met informatie om te gaan.
Eerste vereiste hierbij is leren het onderscheid te maken tussen gefundeerde argumenten, vaststaande feiten, logische constructies enerzijds, en zever, roddels, verzinsels, propaganda en incoherente constructies anderzijds.

Citaat:
maar dat doen jullie niet omdat het zo fantastisch klinkt tegenover het meer "algemene" wereldbeeld.
Jij hebt geen flauw benul van wat "wij" al dan niet doen, noch waarom "wij" iets al dan niet doen.
Oud 5 mei 2006, 14:15   #256
exodus

Standaard

Citaat:
Ik heb jouw goede raad niet nodig om kritisch met informatie om te gaan.
Eerste vereiste hierbij is leren het onderscheid te maken tussen gefundeerde argumenten, vaststaande feiten, logische constructies enerzijds, en zever, roddels, verzinsels, propaganda en incoherente constructies anderzijds.
Allemaal geblaat in de kantlijn. Een weerspiegeling van je houding tegenover die informatie. Veel mensen denken dat ze rationeel zijn en dat ze de zaken kritisch kunnen afwegen in interpreteren maar realizeren niet hoeveel hun onderbewuste een rol speelt in de houding, de emotie tegenover de aangeboden informatie.
Bij deze mensen is hun rationaliteit slechts een instrument van het onderbewuste , het wordt erdoor gedicteerd. Als hun onderbewuste waar hun indrukken van de wereld stevig in verankerd zitten wordt uitgedaagd, dan gaat het rationele ego allerhande zaken verzinnen en logisch lijkende constructies uitvinden om het toch maar te verantwoorden.

Het is pas als je bereid ben open te staan en algemeen aanvaarde zaken durft in twijfel te stellen dat je rationaliteit een goed instrument wordt om zaken te beoordelen.
Oud 5 mei 2006, 14:24   #257
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Allemaal geblaat in de kantlijn. Een weerspiegeling van je houding tegenover die informatie. Veel mensen denken dat ze rationeel zijn en dat ze de zaken kritisch kunnen afwegen in interpreteren maar realizeren niet hoeveel hun onderbewuste een rol speelt in de houding, de emotie tegenover de aangeboden informatie.
Bij deze mensen is hun rationaliteit slechts een instrument van het onderbewuste , het wordt erdoor gedicteerd. Als hun onderbewuste waar hun indrukken van de wereld stevig in verankerd zitten wordt uitgedaagd, dan gaat het rationele ego allerhande zaken verzinnen en logisch lijkende constructies uitvinden om het toch maar te verantwoorden.

Het is pas als je bereid ben open te staan en algemeen aanvaarde zaken durft in twijfel te stellen dat je rationaliteit een goed instrument wordt om zaken te beoordelen.

Sorry, hoor.
Maar wat je zegt is dat wie het niet eens is met jouw theorieën niet echt in staat is na te denken.
Oud 5 mei 2006, 14:52   #258
exodus

Standaard

Citaat:

Sorry, hoor.
Maar wat je zegt is dat wie het niet eens is met jouw theorieën niet echt in staat is na te denken.
Firestone toch, dat zeg ik niet. Er zijn in de NWO en 9/11 draden genoeg voorbeelden gegeven van verschillende individuen die zeggen van "haha , onnozel, dat geloof ik niet", zonder zelfs een seconde naar de feiten te kijken.
Dan heb je er die wel min or meer naar de feiten of het tenminste toch lezen, zoals jou en Parcifal en andere, maar altijd pseudorederingen doen en het is duidelijk dat jullie dit doen omdat de informatie fantastisch klinkt.

Als ik zeg dat ik 3 zetels in mijn living staan heb, geen mens die daarop zal zal springen. Maar als je bv. zegt dat er een internationaal netwerk van satanisten is met prominenten in, dan is het van "hoho, dit is toch al te bizarre zever". Gewoonweg omdat het tegen het wereldbeeld ingaat.

Jij hebt zelf al genoeg bevestigd dat je het niet gelooft omdat het te fantasticsh klinkt door het meermaals zever, cafépraat, etc... te noemen.
Oud 5 mei 2006, 15:08   #259
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als ik zeg dat ik 3 zetels in mijn living staan heb, geen mens die daarop zal zal springen. Maar als je bv. zegt dat er een internationaal netwerk van satanisten is met prominenten in, dan is het van "hoho, dit is toch al te bizarre zever". Gewoonweg omdat het tegen het wereldbeeld ingaat.
Neen, gewoonweg omdat er niet het minste bewijs voor de beweringen is, behalve drogredeneringen, uit de context gerukte citaten, artificiële constructies, en soms zelfs verzinsels.

Citaat:
Jij hebt zelf al genoeg bevestigd dat je het niet gelooft omdat het te fantasticsh klinkt door het meermaals zever, cafépraat, etc... te noemen.
Kom met bewijzen, logische constructies, argumenten die de analyse weerstaan, en dan zal niemand het cafépraat noemen.

Je moet maar eens zien hoeveel beweringen er alléén maar in deze thread werden gemaakt waarvoor niet het minste bewijs werd geleverd ("steel cannot fail", het staal dat uit China kwam, de beweringen over de buitenste kolommen van het WTC, de bewering dat de NIST-onderzoekers de plannen van het WTC niet mochten inzien, ...)
Of tegenargumenten waarop niet wordt ingegaan (de datum van de foto, de technische argumenten van Maddox, ...)
Zo discussiëren, dat noem ik inderdaad cafépraat.

Laatst gewijzigd door Firestone : 5 mei 2006 om 15:08.
Firestone is offline  
Oud 5 mei 2006, 15:10   #260
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:

Dit klinkt als het begin van een (slecht) boek over 'mystiek en spirituele ervaringen'.
Meestal leg ik die dingen terug zonder er een cent aan te verspillen.

Waarom probeert Wacko Exo toch zo wanhopig zijn eigen vastgebetonneerde overtuiging te rationaliseren?
Van mij mag hij die overtuiging best hebben zolang hij maar weet
dat zijn verhaal vol zit met gaten die elke objectieve criticus moeiteloos doorprikt.

En wat heb je trouwens aan die overtuiging? Wat kan je ermee?
Het lijkt het me gewoon geen erg productieve instelling .....

Laatst gewijzigd door parcifal : 5 mei 2006 om 15:11.
parcifal is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be