![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2)ik ben niet in mijn wiek geschoten 3)guderian is geen neo-nazi of hoe je voor de zoveelste keer komt aandragen met leugens en insinuaties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het internet is er toch voor iedereen?
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
als ik elders op internet oproep tot geweld betekent het toch niet dat ik dat hier mag doen? idem met racisme of antisemitisme.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Maar ge stemt er wel voor zekerst.
Kan zijn, see if I care. Dit is wel de mop van de dag. Mmmmm, holocaust ontkennen, jodenhaat, racisme, homofobie, spreken over het Groot-Dietsche rijk (ik kom niet meer bij van het lachen telkens ik dit lees,.... Neen, hij was een Nationaal-Solidarist.... ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#65 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
*knip* Gelieve geen aanduidingen te geven over de identiteit van forumleden, ook niet via links naar andere websites. Kazze
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Kazze : 9 mei 2006 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
|
![]() ik weet het niet. als ik voor stem is het zowiezo als puur proteststem. Ik vind het niet kunnen dat een nationalistische partij zich inlaat met neoliberalen. Verder vind ik "eigen volk eerst" een belachelijke slogan, maar waarschijnlijk om een geheel andere reden als u)
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
het staat voor een sociaalbewogen rechtsnationalisme. Iets wat we vandaag meer dan nodig hebben met het liberaal vergif dat steeds meer in nationalistische rangen indringt. Sociale nationalisten, zowel links als rechts, moeten een krachtig signaal geven. Dat jij dan een groupuscule VJW viseert ipv het asociaal beleid zegt veel over u ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Ja Khonnor, maar dat is het punt niet, u heeft volgens het forumreglement gewoon niet het recht om hier op het forum de identieit van één van de gebruikers bekend te maken (als dat tegen zijn wil is.)
Ik weet natuurlijk niet of dat ook opgaat voor permanent gebannen personen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Guderian was lid van de VJW, kwam hier regelmatig zijn nationaal-solidaristische haat spuien, en blijkt nu iemand te zijn die oa in één van de regionale raden van het VB gezeten. Bovendien wordt hem blijkbaar de hand boven het hoofd gehouden door FDW en FVH van het VB. Dat zegt voor mij genoeg ivm de afkomst van de harde VB-kern.
Als ik dit wereldkundig kan maken op dit forum, zal ik het niet laten. En voor zover ik iets weet over nationaal-solidaristen lijken me het toch geen leuke mensen te zijn, dus den boom in met al je mooie uitleg...
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 8 mei 2006 om 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maakt mij niet uit. Feit is dat deze info gewoon op reguliere manier op het internet te vinden is, op één van de populairdere sites van Vlaanderen. Als ik dit NIET had gezegd, maar gewoon een link naar het bewuste artikel had geplaatst, had ik 1. de regels niet overtreden (volgens jou) 2. min of meer hetzelfde doel bereikt.
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Inderdaad, doen dus
![]() Bedankt voor die link nota bene, zeer interessant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Parlementslid
|
![]() Geef es een voorbeeld van liberaal geweld in dezelfde orde als 'huidhoofden slaan 2 allochtonen in elkaar'. Je hoort zulke zaken enkel over extreem-rechts én extreem-links (antifa en sommige anarchisten). Waarom?
Bier und Bier und nochmals Bier Werde ich zum wilden Tier Gewalt, Gewalt - die nackte Gewalt Was anders ist, wird umgeknallt Emanzenscheiße - alles Mist Titten raus - ich bin Sexist (uit Eku28 van Landser) Vat mooi extreem-rechts samen. ![]()
![]() |
![]() |
#72 |
Minister
|
![]() Altijd iets met die vreemdelingen, een mens kan al niet meer rustig en op een serene manier een huwelijk vieren. Deze keer hadden ze zich duidelijk van buurt vergist. 8)
![]() In elke buurt een Kastelein zou onze samenleving al héél wat veiliger maken. Dit zijn de laatste plaatsen waar er nog verzet is en die vreemdelingen beter mijden als de pest. Dankzij de moedige Vlaamse jongeren van de Kastelein die als het moet zelf de straat opkuisen. Waar de overheid ons in de steek laat moeten we zelf maar de handen uit de mouwen steken. Neem daar maar eens een voorbeeld aan arm Vlaanderen! ![]()
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Zou ik mij dan niet "Jezus van Nazareth" of "Jezus Christus" of "Heiland" of "De Heer" of zoiets noemen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gelieve persoonlijk off-topic gezever achterwege te laten. mvg, Arnold.
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() *knip*
Niet ingaan op persoonlijk off-topic geleuter, gewoon melden aan de moderatie volstaat. mvg, Arnold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ondertussen worden jullie uitgekotst door 95% van het 'eigen volk', dwz: door de mensen die je beweert te willen redden van de multiraciale ondergang door de immigratie uit de Turd World. Hoe voelt het aan om te strijden voor een volk dat helemaal niet gered wil worden door jullie? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#79 |
Minister
|
![]() *knip*
Dit is hier niet uw persoonlijke vuilnisbak. Gelieve uw *organisch afval* te sorteren en niet de persoonlijke toer op te gaan. mvg, Arnold.
![]() |
#80 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Maar OWEE als het omgekeerde gebeurd ![]()
![]() |
![]() |