![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Echte heren luisteren naar de man en oordelen dan of zijn aanwezigheid op die dag nuttig was of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Steun zijn Marchall plan met valse euro's en rondellen. Organiseer een propere handen festijn. Deel flaaiers uit over nieuwe politieke cultuur. Etc. Etc.
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
In die zin gaf je wel de indruk dat Bolkenstein ook corrupt is. Ik meen dus dat dit misverstand te wijten is aan je eerder ongelukkige vergelijking en niet aan 'selectief lezen'. Ik betwijfel ook of dat 'een kwaal is waar veel Vlamingen een probleem mee hebben'. Ik vind ook dat een eerder ongelukkige uitspraak die een echte Heer beter zou vermijden. Laatst gewijzigd door luc broes : 11 juni 2006 om 08:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar niet nadat ze hem eerst op een fijne, media-fähige manier te kakken hebben gezet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zie http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=34 Laatst gewijzigd door baarle : 11 juni 2006 om 09:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier gaat je redenering zwaar uit de bocht. Je stelt 'controversiëel' gelijk aan corrupt. Ik veronderstel dat ik deze 'slip-of-your-tongue' niet hoef recht te zetten met omstandige uitleg?
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
"In love and politics ...."
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 11 juni 2006 om 09:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen flauw idee, maar ik gebruik die uitdrukking al eens, wanneer ze in mijn kraam past.
![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Ik verwees enkel naar onze achtbare Tavek die stelde: Bolkenstein wèl, waarom dan Di Rupo niet? In dier zin lijkt Bolkenstein even 'maagdelijk' als Di Rupo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergeet niet dat hij, in tegenstelling tot de vele vlaamse politici die door mammie en pappie mooi hebben kunnen studeren en nooit iets tekort zijn gekomen, een self made man is die uit pure armoede stamt en toch maar een doctoraat heeft weten te behalen. Dat op zich laat mij al een vorm van respect voor hem opbrengen. Ik keur natuurlijk af wat zijn partij doet, en in dat opzicht is hij ook niet helemaal onbesproken, maar dat mag men niet als aanleiding nemen om hem het spreken te ontnemen. Dat geldt ook voor het Vlaams Belang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Belgicistische, franstalige media, wel te verstaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Di Rupo heeft veel moed om nog naar Vlaanderen te gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is de vlucht vooruit. Begrijpelijk, in zijn situatie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Beste Tavik, we kennen Di Rupo niet enkel via de media die hem 'afschildert als een maffiabaas'. We kennen Di Rupo en heel de Waalse politiek vooral door de noodlottige en geldverslindende politiek, de torenhoge werkloosheid, de treurige toestand van hun onderwijs, het zeer hoge % tewerkgestelden bij de overheid, de misbruiken in de sociale zekerheid en ziekteverzekering, groot ziekteverzuim enz... 2) Di Rupo is van eenvoudige komaf en heeft zich opgewerkt. Dat verdient alle lof. Dat hij zijn capaciteiten niet beter aanwendt verdient afkeuring. Maar denk je nu echt dat er geen Vlaamse poltici zijn van eenvoudige komaf en die zich opgewerkt hebben? Geachte Tavik, een Heer maakt geen discriminerende en onterechte opmerkingen ook niet tov Vlamingen. En zeker geen twee keer op korte tijd hier op dit forum. 3) Toch goed dat je ook denkt dat Di Rupo niet helemaal onbesproken is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de andere kant kan men niet Franstaligen verbieden naar Vlaanderen te gaan. Kijk vandaag; met zo'n mooi weer zal u gegarandeerd Franstaligen aan de Vlaamse Kust zien komen. Ze hebben ook een zekere moed, vind ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat je wel een of andere Vlaamse organisatie kent die Di Rupo kan uitnodigen voor een debat ? Daar hoor je hem van weerwoord te dienen, niet in een hogeschool, zeker niet als die hogeschool hem heeft uitgenodigd. Ik geloof trouwens niet dat het de verantwoordelijkheid van Di Rupo alleen is dat Wallonie zo slecht boert. De inertie van het hele systeem en de pure onwil van alle politici en kiezers om het systeem te veranderen geeft iemand zoals Di Rupo weinig keuze. Hij moet zijn kiezers volgen, en als die nu eenmaal graag in de hangmat hangen....... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het zou wel eens kunnen dat de Kortrijkse flikken je oppakken wegens ordeverstorend cynisme... |
|
![]() |
![]() |