![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Let vooral op artikels 55 tot 59. Vertalen lijkt me niet nodig aangezien jij toch alles al weet. 8) Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Over het Joegoslavië-tribunaal e.d.: http://www.afvn.nl/2004_4/afpag5_7.htm en http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl...rgrond_id=5921
Daar heb ik geen weet van. Maar ik kan me wel voorstellen dat er bewegingen zijn die het te zeer willen opnemen voor de vijand (Milosevic dan) van mijn vijand (geo-politiek en economisch imperialisme van het Westen) wat natuurlijk niet goed is en hun geloofwaardigheid misschien wel eens aantast. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementslid
|
![]() Een vertaling in het Nederlands/Engels zou handig zijn voor geïnteresseerde derden.
"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." Evelyn Beatrice Hall (Misschien geen origineel onderschrift, maar ik weet tenminste van wie het komt) Laatst gewijzigd door FISHERMAN : 22 juni 2006 om 12:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wat Sadam betreft: hij is voor mij part even verantwoordelijk aan de misdaden tegen zijn bevolking (zoals de gasaanval in Halabja) als Hitler tov de bevolking onder zijn verantwoordelijk: niet altijd rechtstreeks, maar dan wel indirect als Staatshoofd. Wat die massa-vernietigingswapens betreft: hij had ze, hij werkte zelfs in het geheim aan een atoombom in 1991. Maar door de eerste Golf-Oorlog en de sancties is dat arsenaal (bijna) volledig vernietigd.
![]() |
![]() |
#66 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Inderdaad: ik kan geen spaans...
![]() |
#67 |
Vreemdeling
|
![]() Hhahaha proces maar wat verder!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
(Ik heb de ergste fouten eruit gehaald, eigenlijk wel grappig trouwens) Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 22 juni 2006 om 12:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Uw twee links dan: de eerste kan perfect afkomstig zijn van wat u hieronder beschrijft: Citaat:
En dan uit de tweede link: Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarmee ik niet wil ontkennen dat er wel degelijk en ook door Servië zelf en Milosevic ontolereerbare zaken zijn gebeurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Vreemdeling
|
![]() a
f m a k e n |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() vind ik ook, maar we zouden hem eerst wat meer moeten laten spreken: al zijn louche zaakjes, ook met de familie Bush and Co indertijd, opbiechten.
Men zou hem het één en ander moeten beloven (een rustig pensioen in een luxegevangenis ofzo) tegen volledige bekentenissen, en eens dat hij alles verteld heeft, hem toch nog gewoon , en in het publiek, voor alle kamera's ter wereld , ophangen.Dat is dan weer een schoft minder.8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2)Milosevic was een nationalist.Wou enkel zijn land verdedigen. 3)De Amerikanen hadden beter een handje geholpen om alle Kosovaren terug naar Albanië te loodsen,dan had dat snel en zonder bloedvergieten kunnen gaan. 4)Voor een rechtszaak begint, moet men eerst goed weten waar de verdachte van beschuldigt word, bewijzen verzamelen, en daarna moet dat zo snel als mogelijk gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mss kan hij ook vertellen op welke wijze de zoon van de VN-baas zich op kap van de kindjes verrijkte... Laatst gewijzigd door Chipie : 22 juni 2006 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En mensen die IK, of andere vrije burgers, speciaal nefast vinden, mogen we die dan ook terechtstellen? Ik heb toch evenveel recht op genoegdoening als gij?Ge hebt toch niet meer rechten als ik? [SIZE=3]Ik ben principieel ook tegen de doodstraf, maar een uitzondering voor...(zelf invullen , beste mensen)...dat moet kunnen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() hoe meer hij opbiecht, hoe beter...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Doodstraf invoeren is opnieuw een stap achteruit in de menselijke beschaving.
Oog om oog, tand om tand...? Misdadigers dienen berouw te krijgen om hun misdaad, en niet als één of andere martelaar worden opgevoerd voor het oog van een bloedlustige meute. We moeten respect hebben voor het LEVEN zelf, los van het individu. Want die misdadigers hebben zelf ook geen respect voor het leven. Dus dienen wij hen 'de gelijkmaker' niet gunnen. Het maakt van de mens opnieuw een nobele soort, want net door zo'n misdadigers verliest de mensheid zijn vertrouwen en zijn geloof in de goedheid van de mens. Geef Sadam en consoorten een kort en onafhankelijk proces. Bewijzen zijn er genoeg, sluit hem voor de rest van zijn miserabel leven op en geef hem nog liever dwangarbeid voor de rest van zijn leven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wel interessant dat ze er bij elk artikel een clausule bij hebben: "voor zover niet door de wet voorzien..." Dat geeft een hele hoop armslag om toch iemands huis binnen te vallen, mensen gevangen te zetten, enz...
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 22 juni 2006 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |