![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat denken ze toch.
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Antwoord nu eens op mijn vraag: wat is multicultuur volgens u.
Laatst gewijzigd door Zwarte Spion : 3 juli 2006 om 12:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laten we het zo zeggen, ik zal al heel content zijn in een maatschappij waar alle rassen, kleuren, religies,.... met en niet naast elkaar kunnen leven. Een maatschappij waar iedereen dezelfde kansen krijgt. Een maatschappij waar iedereeen van elkaar leert en samenleeft, zonder aan hokjesdenken te doen of zich op te sluiten in het eigen kliene bedenkelijke leefwereldje. In elk geval, multicultuur is voor mij meer dan gewoon af en toe eens een turks brood of ne pita gaan halen.
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 3 juli 2006 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vind het toch raar dat de briefschrijver eerst begint over "ongedierte dat de denkt dat de stad van hen is" en eindigt met een verhaal van ongedierte die het 'eigen gebied' binnendringen en die d.m.v. een bunzenbrander uitgeroeid worden. Over de rest van de brief, ga ik niet direct klagen, ieder zijn mening, maar wat ik hierboven aanhaal vind ik een subtiele oproep naar het elimineren van migranten. Ik ben bang dat de briefschijver ne VB man is. Ik ben eerlijk waar echt bang als het soort mensen dat zulke brieven schrijft ooit aan de macht komt. De bezorgdheden van vele VB stemmers zijn soms zoniet vaak gegrond, maar als deze bezorgdheden door het VB vertaald in dit soort verhulde populistische oorlogstaal dan begin ik echt schrik te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En ik sus me met de gedachte dat het percentage mensen dat zo denkt op politics.be een pak hoger ligt dan in de realiteit. Dit soort mensen is immers wanhopig op zoek naar bevestiging voor hun eigen waanideeën.
![]() |
![]() |
#46 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Volledig juist al zien de meeste linksen het wél zo. Bij die (vele) linksen gaat multicultuur over de artistieke en culinaire gewoontes. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
2. Niet met je eens. Sommige linkse salon intellectuelen zien dit misschien zo. Sommige linkse salonintellectuelen zullen misschien ineens opschuiven naar rechts als ze geconfronteerd worden met probleemgedrag. Maar er zijn voldoende linksen (de meerderheid, veruit) die dat niet zo zien....
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 3 juli 2006 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
een bepaalde groep jongeren vertoont een onmogelijk gedrag, maar waarom alle woede richten op hen, werkloosheid e.d.m. krijgen nog amper aandacht, of de prijs van een huis, whatever, 't lijkt een afleidingsmanoeuver, bliksemafleider, in '81 lag het werkloosheidspercentage net onder de 10 % toen werd er massaal betoogd door jongeren en vakbonden nu ligt het werkloosheidspercentage op 12 %, en geen kat die er ng maar aan denkt om daarrond aktie te voeren, 't is allemaal de schuld van een ander, zulke mentaliteit, Damned |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Gans het marginale probleem van veiligheid en vreemdelingen overschaduwt het politieke debat. Er zou moeten geinvesteerd worden in veel belangrijkere dingen. Pensioenen, werkgelegenheid, sociale zekerheid, onderwijs, etc etc etc.... Het enige dat ik het VB daarover hoor zeggen is "de Walen en vreemdelingen pakken al ons geld af. Het is allemaal hun schuld". Inderdaad, 't is allemaal de schuld van een ander een kotsmentaliteit die ons geen stap dichter bij een oplossing van de ware problemen brengt
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 3 juli 2006 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe langer men een probleem laat verrotten, hoe harder de maatregelen zullen aankomen die noodzakkelijk zijn om het probleem op te lossen, en daarmee wil ik niet zeggen, dat we een paar duizend mensen over de kling moeten jagen, maar nog maar gewoon bv, een terugkeringsbeleid,... Practisch voorbeeld, als je 1000 man moet deporteren naar land van herkomst, dan kan dat met normale lijnvluchten en dan kan er financieel gezien zelf een oprotpremie, af, om het probleem op te lossen. Als je 100 000 man moet deporteren begint dat al een probleem te worden, en moet er al flink wat af van de oprotpremie. Als je 1000 000 man moet deporteren, dan zal dat al manu militari moeten gebeuren... Dat heeft niks te maken, met rechts, of wreedaardigheid, of wat dan ook maar puur met praktische logica, een groep van 1000 000 mensen laat zich nu eenmaal niet zomaar effe buiten zetten... En dat hebben we te danken aan de "democrate" die het probleem hebben laten verroten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() In Vlaanderen hanteren we de normen en waarden die opgetekend zijn in de verschillende wetboeken, zowel regionaal als Europees. Als iedereen zich daar aan houdt dan zijn we al zeer ver!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
tuurlijk is dat geweld een probleem, maar als ik verhalen hoor of zie van agressie in het verkeer, of ruzie in de winkel om weet ik veel wat, mensen zijn ZO gestressed dat ze voor het minst uit hun bol gaan. een daar kan ik geen "kleur" opplakken". en zij die de welstand van allochtonen zo benijden, ga eens in schilde rijden, welke belg dat d�*t met wit geld kan bouwen die moeten ze nog uitivnden. verkijk je niet op de ene groep, terwijl een andere veel machtigere groep de gewone mensen uitperst. 't is alsof kippen in een hok elkaar afmaken omdat ze niet genoeg eten hebben, ze zouden beter hun "baas" aanvallen die hén te weinig eten geeft. Damned |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zachte watjesgedoe heeft gefaald, als u trouwens een deftig boek zou lezen over de Islam, of wat comentaren van islamieten zou lezen, zou u weten, dat men totaal geen respect heeft voor de zachte aanpak. Het werkt niet Khonnor, het is bewezen, dat het niet werkt, nu al een paar weken aan een stuk trouwens, dus, de lap erop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() [quote=smiley;1798895]
Citaat:
Hiermee kom je geen ene stap verder hoor. nogmaals, je reduceert het probleem weer tot het gedrag van een aantal jongeren zonder normbesef. het is volgens jou dus echt allemaal de schuld van die "vreemden". zonder die "vreemden" zou het dus allemaal veel en veel beter gaan...
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 3 juli 2006 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ge met X % mensen zit die niet kunnen werken omdat ze te laag geschoold zijn, om omdat het cultuurverschil te groot is om ze in een normaal bedrijf te integreren, en je gooit een paar tienduizenden gelukszoekers per jaar binnen, is het normaal dat uw werkeloosheidspercentage blijft stijgen hé... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 3 juli 2006 om 13:01. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Vreemdeling
|
![]() Dat is nu typisch de mentaliteit van die gepamperde 'jongeren'. Het is de schuld van de anderen dat zij geen diploma hebben. En dan klagen dat ze geen werk hebben.[/quote]
ha, maar het is ook nooit goed, als ze werken pakken ze "ons" werk af, als ze doppen pakken ze "ons" geld af, als ze naar het ocmw gaan idem dito. ik vind ook dat die gasten dringend uit hun slachtofferrol moeten kruipen, de islam meisjes doen dat veel beter.... Damned |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Sommige dingen die hier worden geschreven beginnen stilaan te lijken op Hitlers jodenvervolging. Mensen manu militari buitenzetten, waar haal je het....
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar dat betekent nog niet dat ik het goedkeur... trouwens, waar haal jij het uit dat ik hier allochtonen verdedig? Het enige wat ik hier verdedig is mijn eigen mening, prent dat maar eens goed in je kop.
![]() |