![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dit 4x10E6-ees voor "ik sta met mijn bek vol tanden"?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als vanouds, Nie Neute!
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 21 juli 2006 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar had ik het niet over. Ik had het over het feit dat uw latijnse bijdrage, snel en ononderbouwd is, en niets weerlegt.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 21 juli 2006 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() naar men moge verhopen?
of toch ni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds, ik trok uw redenering slechts verder. Misschien volg ik je dan toch met uw non sequitar. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "NON SEQUITAR: (literally means "does not follow") in a general sense any argument which fails to establish a connection between the premises and the conclusion may be called a non-sequitar. In practice, however, the label non-sequitar tends to be reserved for arguments in which irrelevant reasons are offered to support a claim".
Heel eenvoudig te snappen. Duidelijker kan echt niet. Zou het aan jezelf liggen?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 21 juli 2006 om 13:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Het inperken van de vrijheid van mening houdt de facto in dat iemand ooit ergens bepaald heeft welke meningen toelaatbaar zouden zijn en welke niet. Was u maar 70 jaar eerder geboren, dat had u vast en zeker een mooie loopbaan kunnen opbouwen in nazi-Duitsland.
![]() |
![]() |
#131 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Uit den treure: U heeft het recht er een eigen mening op na te houden en U heeft het onaanvechtbare en onverdeelde recht die te uiten. Die fenomenen die U en co zo fervent als een mening bestempelen, zijn dit bij verre niet Leest U even een bericht van mevrouw Boadicea - notoir rechtse coryfee, passionara der vrije meningsuiting alhier en U al evenzeer welbekend, naar ik mag verhopen - (gisteren om 16:00, deze thread warempel). Mevrouw Boadicea orakelt : "Xenofobie en racisme zijn in mijn ogen individuele gevoelens". Makkelijk zat wat mij betreft, dus ik ga nu even nie liggen neute over het al dan niet correct zijn van mevrouw Boadicea. Ik zou U en co aanvullend adviseren om efkes uw definities scherp te stellen, alvorens aan het wapperen te slaan met "het onzinnig non-argument" (mooi pleonasme, bekt wel niet erg goed en wat jammer dat U premisse en argument dooreen mangelt). Bespaar me astemblief Bakeljauw logica (Doe het zelvers, doen het met *a pair of scissors*) als daar is : "inperken van mening betekent etc..". Je uitgangspunt (zie hierboven) is er neffen: Niemand legt uw mening aan de ketting. Nu nog die mening zien te vormen. Nie Neute! (Aansluitend zijn er in mijn specifieke geval een aantal onverenigbaarheden die een effenloos carrière pad im dritten Reich in weg zouden gestaan hebben. Hoewel, Ratzinger boert niet slecht)
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 21 juli 2006 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
In de vorige eeuw heeft een ander dictator een gruwelijke poging gedaan om de Joden te ontmenselijken, om hen te herleiden tot fenomenen. U hebt trouwens, ondanks uw duidelijke aanwezigheid in dit topic, nog steeds niet gereageerd op Distels terechte opmerking: Citaat:
![]() |
![]() |
#134 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wars van elk superioriteits gevoel dat U mij toedicht, zal U toch moeten erkennen dat het amechtig debatteren wordt indien U de basis regeltjes niet respecteert. Een infantiel vuistregeltje is deze: "Nie Liege". Ik ontmenselijk niemand, ik heb niets vandoen met andere (well blow me!) twintig eeuwse dictators en ik heb de heer Distel netjes van wederwoord gediend. Ter afsluiting een conversationeel freebietje : Nie Neute! Doe er je voordeel mee. In excelsior, virmiljoen
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan erken jij dus ook dat de basisregeltjes die wetgever Hitler zijn volk oplegde moesten gerespecteerd worden?
![]() |
![]() |
#137 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Knuppel, Knuppel toch. Tweemaal in hetzelfde etmaal dezelfde flater begaan. Afijn, jij je zin: "Nie Neute". Een Latijnse interpretatie van deze Gentsche volkswijsheid; kun je onderhand wel dromen.
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 21 juli 2006 om 18:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een antwoord in plaats van gratuit geëmmer ware leuk geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt wel de excuustruus van de 'grote' dictators en fascisten tegenover het machteloze plebs.
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() topic : vrije meningsuiting
4x10E6 : "nie neute" |
![]() |
![]() |