Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 augustus 2006, 12:46   #3321
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Circeje toch, nu doe je het weer. Israëlische propaganda gebruiken om de slachtoffers in Libanon te verdoezelen. Geloof jij die propaganda nu echt zelf? Ben je dan zo dom?

En dat als antwoord op de vraag wat slachtoffers van Irak, Darfur en andere conflicten elders ter wereld te maken hebben met dit conflict. En als antwoord op de vraag om je valse beweringen uit je vorige posts te staven als zou ik hier aantallen slachtoffers posten en dan nog alleen aantallen aan één zijde.

Leer jij dan nooit uit je fouten?
En jij hebt blijkbaar nog steeds niet begrepen dat Hezbollah NIKS met palestijnen te maken heeft.
Droom rustig verder Edina.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 12:47   #3322
kingtiger
Banneling

kingtiger's schermafbeelding

Standaard omzin

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Gezien Israël oorlogsmisdaden begaat en burgers bombardeert, vind ik het normaal dat Hezbollah raketten afschiet op Israël.
Israel bombardeert doelwitten waarvan het redenen heeft om aan te nemen dat het hezbollahdoelwitten zijn.Hezbollah bombardeert bewust burgers en dat is een orlogsmisdaad en het is zeer interessant om vast te stellen dat u dat verdedigt.
kingtiger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 12:48   #3323
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Als die raketten niet vanuit woongebieden in Libanon worden afgeschoten, dan moet iemand toch kunnen vertellen waarvandaan dan wèl. Of kunnen/moeten de raketten helemaal worden ontkend?
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 12:51   #3324
kingtiger
Banneling

Standaard israel

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht

De expansiedrift van Israël.
Te bekijken op de laatste kaart :
1) de vluchtelingenkampen in Gaza en de West Bank
2) de talrijke Israëlische nederzettingen in de West Bank. In Gaza zijn ze ontruimd wegens te kostelijk. Het is nu ook gemakkelijker voor Israël de Palestijnen stroom en water te ontzeggen nu dat het eigen volk hieronder niet meer kan lijden.
3) laatste verovering anno 2006 : Zuid-Libanon tot aan de Litani.
De expansiedrift van Israël kent geen grenzen en geen mededogen......
Hadden de arabieren israel aanvaard dan waren er nooit bezette gebieden geweest.Ze moeten maar de gevolgen van hun daden dragen.Israel mag de wesbank en de golan hebben .DAt men gaza aan egypte geeft.Een palesijnse staat kan men missen.
Oud 3 augustus 2006, 12:54   #3325
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
En jij hebt blijkbaar nog steeds niet begrepen dat Hezbollah NIKS met palestijnen te maken heeft.
Kan je mij eens een link geven waar ik beweer dat Hezbollah gelieerd is aan de Palestijnen? En indien je die weer niet kan vinden, wil je dan eens stoppen met je valse beweringen aub?

Ik walg echt van jouw negationisme inzake onschuldige burgerslachtoffers in Libanon. En nee, kom weer niet af, met "jij ontkent dat er in Israël (of elders ter wereld) slachtoffers vallen of vindt die slachtoffers minder erg", want dat doe ik niet en heb ik ook nooit gedaan. En ik daag je uit het tegendeel te bewijzen.

Ken je de uitspraak "the enemy of my enemy, is my friend". Die is echt op jou van toepassing. Je blinde haat tegen moslims kent echt geen grenzen.

Laatst gewijzigd door Edina : 3 augustus 2006 om 12:59.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 13:01   #3326
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Wat bedoel je; waren en zijn er geen raketten in Libanon?
Je bent inderdaad een 'simpele rechtse pacifist' Willem wat altijd nog beter is dan iemand als Feldfigger die zei dat hij de Waffen-ss bewonderde.
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 13:03   #3327
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan je mij eens een link geven waar ik beweer dat Hezbollah gelieerd is aan de Palestijnen? En indien je die weer niet kan vinden, wil je dan eens stoppen met je valse beweringen aub?

Ik walg echt van jouw negationisme inzake onschuldige burgerslachtoffers in Libanon. En nee, kom weer niet af, met "jij ontkent dat er in Israël (of elders ter wereld) slachtoffers vallen of vindt die slachtoffers minder erg", want dat doe ik niet en heb ik ook nooit gedaan. En ik daag je uit het tegendeel te bewijzen.

Ken je de uitspraak "the enemy of my enemy, is my friend". Die is echt op jou van toepassing. Je blinde haat tegen moslims kent echt geen grenzen.
Je zaagt weer Edina, blijkbaar kan je het niet laten. Gelieve enkel voor jezelf te spreken in plaats van andere mensen dingen in de mond te leggen die er niet zijn.

Je daagt me helemaal niet uit: je poogt te provoceren, maar dat zijn we gewoon.
Trouwens, je zegt inderdaad niks, je beweert inderdaad niks: je zaagt gewoon.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 3 augustus 2006 om 13:05.
Oud 3 augustus 2006, 13:04   #3328
kingtiger
Banneling

Standaard pacifisten

Citaat:
Je bent inderdaad een 'simpele rechtse pacifist' Willem wat altijd nog beter is dan iemand als Feldfigger die zei dat hij de Waffen-ss bewonderde.
Alle pacifisten zijn verkeerd zowel de rechtse als de linkse.Veel echte pacifisten die nooit geweld plegen of goedkeuren zijn er trouwens niet.
Oud 3 augustus 2006, 13:06   #3329
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je zaagt weer Edina, blijkbaar kan je het niet laten. Gelieve enkel voor jezelf te spreken in plaats van andere mensen dingen in de mond te leggen die er niet zijn.

Je daagt me helemaal niet uit: je poogt te provoceren, maar dat zijn we gewoon.
Vragen dat je jouw valse beschuldigingen aan mijn adres bewijst met een link naar een post, is dus provocatie?

Het is genoteerd dat je je valse beschuldigingen dus niet kan staven en dat je niet is staat bent om te antwoorden op de vraag wat Darfur, Irak, Thailand,.. met dit conflict te maken heeft.

Laatst gewijzigd door Edina : 3 augustus 2006 om 13:07.
Oud 3 augustus 2006, 13:07   #3330
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingtiger Bekijk bericht
Alle pacifisten zijn verkeerd zowel de rechtse als de linkse.Veel echte pacifisten die nooit geweld plegen of goedkeuren zijn er trouwens niet.
Ik had geen ander antwoord verwacht van een ex-beroepssoldaat die zegt dat hij 'Volksnationalist' en 'wapendeskundige' is.
Oud 3 augustus 2006, 13:07   #3331
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Ah, je zou misschien de gewelds-onwilligen liever afschieten?
Oud 3 augustus 2006, 13:08   #3332
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Israel heeft dat vanzelfsprekend nooit gezegd tenzij betreffende gaza waar het hier niet over gaat.
Alleen u ziet het verband niet.
De ontvoering van 2 Israëlische soldaten in het Noorden is duidelijk gelinkt aan de belegering van Gaza na de ontvoering van 1 Israëlische soldaat in het Zuiden. Het past in een breder offensief van allen.

1 Israëlische soldaat ontvoerd in Gaza = 1 electriciteitscentrale vernietigd
2 Israëlische soldaten ontvoerd = inval in soeverein Libanon

Ik durf er niet aan denken wat Israël bij 3 ontvoerde soldaten zou kunnen doen .....
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 13:13   #3333
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vragen dat je jouw valse beschuldigingen aan mijn adres bewijst met een link naar een post, is dus provocatie?

Het is genoteerd dat je je valse beschuldigingen dus niet kan staven en dat je niet is staat bent om te antwoorden op de vraag wat Darfur, Irak, Thailand,.. met dit conflict te maken heeft.
Kijk :

- ik geloof zelfs niet dat je nog maar weet waarover het gaat, laat staan dat je iets zou beweren.

- reeds tweemaal heb ik je verwezen naar het artikel van Afshin Elian over Hezbollah

- jij maakt er een probleem van dat indien er andere slachtoffers vallen die dezelfde strijd strijden (maar dat weet je) ook worden vermeld.

- vermits je alles al weet, weet je ook dat het niet enkel en alleen over Israel gaat.

- vermits je alles zeker en heel goed weet heb je ook oog voor de andere slachtoffers, alleen mogen ze niet worden vermeld.

- vermits je een glazen bol hebt en superontwikkelde hersenen weet je ook wat er in Cana effectief is gebeurd, en hoeveel slachtoffers er zijn.

- vermits je bovendien beschikt over rechtstreeks contacten met hierboven waarschijnlijk, zal je me ook kunnen vertellen waar de Hezbollah hun raketten dan wel verstoppen. Gelieve dat te doen zodat ik de Israeliers kan verwittigen, want het is wel ridicuul om hun wapens af te schieten op onschuldige mensen terwijl ze de raket basissen netjes laten staan, denk je niet?

Oud 3 augustus 2006, 13:15   #3334
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Droom rustig verder Edina.
Voil�*, dat is de waarheid !
Hezbollah wil met zijn kleine raketjes de wereld veroveren .......
Gelukkig heeft Circe dat wel door. 8)
Oud 3 augustus 2006, 13:19   #3335
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Hadden de arabieren israel aanvaard dan waren er nooit bezette gebieden geweest.Ze moeten maar de gevolgen van hun daden dragen.Israel mag de wesbank en de golan hebben .DAt men gaza aan egypte geeft.Een palesijnse staat kan men missen.
En dat wordt zomaar beslist door buitenlanders ? Vreemd standpunt voor een aanhanger van het eigen Vlaamse volk eerst.
Eigen Vlaams volk moet maar eigen Palestijns volk mag dan weer niet omdat het Arabieren zijn. Nochtans is dat eigen Palestijns volk op eigen bodem en in eigen land.
Oud 3 augustus 2006, 13:19   #3336
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voil�*, dat is de waarheid !
Hezbollah wil met zijn kleine raketjes de wereld veroveren .......
Gelukkig heeft Circe dat wel door. 8)
Lees het artikel van Afshin Elian misschien, iemand met iets meer hersens dan ik.

Als je de zoekfunctie gebruikt kan je het vast terugvinden. Anders zwijg je erover, ik ben niet van plan alles tienmaal opnieuw te posten.

Laatst gewijzigd door circe : 3 augustus 2006 om 13:20.
Oud 3 augustus 2006, 13:32   #3337
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Alleen u ziet het verband niet.
De ontvoering van 2 Israëlische soldaten in het Noorden is duidelijk gelinkt aan de belegering van Gaza na de ontvoering van 1 Israëlische soldaat in het Zuiden. Het past in een breder offensief van allen.

1 Israëlische soldaat ontvoerd in Gaza = 1 electriciteitscentrale vernietigd
2 Israëlische soldaten ontvoerd = inval in soeverein Libanon

Ik durf er niet aan denken wat Israël bij 3 ontvoerde soldaten zou kunnen doen .....
Bij 4 ontvoerde soldaten hadden ze ongetwijfeld Syrië gebomdardeerd.
Oud 3 augustus 2006, 13:40   #3338
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Lees het artikel van Afshin Elian misschien, iemand met iets meer hersens dan ik.

Als je de zoekfunctie gebruikt kan je het vast terugvinden. Anders zwijg je erover, ik ben niet van plan alles tienmaal opnieuw te posten.
'Want de doelen van de politieke islam, te weten de heerschappij van Allah en Zijn wetten op de aarde, zijn niet te realiseren via een verdrag.'

Maar deze heerschappij is ook niet te realiseren met de wapens die de Hezbollah nu bezit, namelijk die raketjes en zelfmoordterroristen.

De tegenstanders daarentegen bezitten wel lange-afstand-raketten om eventueel aan hun eigen heerschappijdrang te voldoen.

Je moet de tegenstander niet onderschatten maar je moet hem nu ook niet overschatten, zolang hij geen kernwapens bezit.
Oud 3 augustus 2006, 13:41   #3339
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Bij 4 ontvoerde soldaten hadden ze ongetwijfeld Syrië gebomdardeerd.
En bij 5, bingo...... Iran.
Oud 3 augustus 2006, 13:45   #3340
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk :

- ik geloof zelfs niet dat je nog maar weet waarover het gaat, laat staan dat je iets zou beweren.

- reeds tweemaal heb ik je verwezen naar het artikel van Afshin Elian over Hezbollah

- jij maakt er een probleem van dat indien er andere slachtoffers vallen die dezelfde strijd strijden (maar dat weet je) ook worden vermeld.

- vermits je alles al weet, weet je ook dat het niet enkel en alleen over Israel gaat.

- vermits je alles zeker en heel goed weet heb je ook oog voor de andere slachtoffers, alleen mogen ze niet worden vermeld.

- vermits je een glazen bol hebt en superontwikkelde hersenen weet je ook wat er in Cana effectief is gebeurd, en hoeveel slachtoffers er zijn.

- vermits je bovendien beschikt over rechtstreeks contacten met hierboven waarschijnlijk, zal je me ook kunnen vertellen waar de Hezbollah hun raketten dan wel verstoppen. Gelieve dat te doen zodat ik de Israeliers kan verwittigen, want het is wel ridicuul om hun wapens af te schieten op onschuldige mensen terwijl ze de raket basissen netjes laten staan, denk je niet?
Circeje, iedereen weet dat Hezbollah banden heeft met Syrië en Iran! So what? Iedereen weet dat de leiding van Hezbollah idiote moslimfundamentalisten zijn! So what? Jij begrijpt blijkbaar niet dat niet religie die moslimfundamentalisten heeft groot gemaakt, maar wel de jarenlange bezetting van Zuid-Libanon door Israël (net zoals allerlei andere conflicten en onrecht de moslimfundamentalisten in andere landen grootmaakt en daar eindigt elke parallel). Maakt dat Hezbollah een sympathieke beweging. Natuurlijk niet, het zijn godverdomme terroristen, die niemand ontzien. Maar dacht je nu echt dat de Israëlische staat zo'n lievelingetjes zijn? En kan je van een staat niet verwachten dat het zich aan internationale verdragen houdt? Geeft dat Israël het recht om niemand en niets ontziende bombardementen uit te voeren in Libanon? Denk jij nu echt dat ze hun hand omdraaien om burgerslachtoffers te maken (heb je eigenlijk het Human Right Watch rapport wel gelezen: http://www.hrw.org/reports/2006/leba...non0806web.pdf)? Denk je echt dat de Israëlische burgers gebaat zijn bij dit conflict? Denk je echt dat het langdurige oplossingen zal bieden?

(als je trouwens een beetje het nieuws zou volgen dan zou je weten dat Israël ondertussen al heeft toegegeven dat er op het moment van het bombardement in Qana geen rakketlanceerders van Hezbollah aanwezig waren, ze weten dat er genoeg idioten rondlopen zoals jij die de propagandamachine wel draaiende houden zodat zij ondertussen hun handen kunnen wassen in onschuld)
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be