![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3302 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U zou ook het bombarderen van de electriciteitscentrale in Gaza als oorzaak kunnen nemen of de inval in Libanon die volgens schatting al 1.000.000 mensen deed vluchten en nu al meer dan 800 doden eist. Of als u het nog bloediger wilt, de inval in Irak. Bref....... het schenden van de mensenrechten daar en in de rest van de wereld. ![]() ps. de blauwe vlekjes zijn de Joodse nederzettingen in de West Bank waarvan slechts 4 op de circa 150 tot op de dag van vandaag werden ontruimd. Dat willen onze pro-Israël vriendjes allemaal liever niet zien hé ! Ze weigeren het verband te leggen tussen oorzaak en gevolg en passen zonder meer de wet van de sterkste toe en roepen dat zelfverdediging moet kunnen.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 3 augustus 2006 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3303 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3304 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar heb ik dat gezegd? Ik vroeg jou waarom je begint over slachtoffers in Irak en Thailand in een topic die over het conflict tussen Israël en Libanon (en de Palestijnen) gaat? Om de niet-Joodse slachtoffers van dat conflict te verdoezelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3305 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3306 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3307 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie verdoezelt er hier? Heb jij dan andere slachtoffers ook gepost? Ik zie ze nergens staan hoor. Wèl maak je een opmerking over het feit dat andere slachoffers ook eens vermeld worden. Bijgevolg kan ik enkel besluiten dat JIJ het bent die de andere slachtoffers wilt verdoezelen. Ik heb nl. geen probleem met het vermelden van niet-Joodse slachtoffers (de correcte vermelding dan wel). Jij hebt blijkbaar wel een probleem met het vermelden van andere slachtoffers (en we laten Darfour en dan maar even buiten zeker?).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3308 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In de West Bank gaan ze gewoon door. Dat is inderdaad een heel grote leugen. Zwijgen de media bewust ? Ik kan niet geloven dat ze onwetend zijn.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 3 augustus 2006 om 11:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3309 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Toch een rare kronkel....... Ik zou eerder streven naar dialoog en vrede en niet naar democratie met behulp van wapens. Luisteren naar de argumenten van de anderen, vooral als ze in eigen land vertoeven.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 3 augustus 2006 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3310 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 3 augustus 2006 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van U ,WGM, komt er toch ook geen klacht als er weer een zelfmoordaanslag gepleegd word door een Palestijntje.
Of op zijn best, "ocharme, die Palestijn was het slachtoffer" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3312 | |
|
![]() Citaat:
Kan je mij even een link geven naar een bericht van mij waar ik aantallen slachtoffers zou hebben vermeld aub. Want ik ben niet zo'n body-counter. Elk slachtoffer is er voor mij één teveel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3313 |
Banneling
|
![]() Twaalf hulporganisaties waaronder Cordaid, Defence for Children International, Een Ander Joods Geluid, ICCO, Oxfam Novib, Het Haags Vredesplatform en Pax Christi roepen de Nederlandse regering op een onmiddellijk staakt-het-vuren in het conflict in het Midden-Oosten te steunen.
"De Nederlandse regering verspeelt in onze ogen haar geloofwaardigheid als voorvechter van het internationaal recht, zolang zij stilzwijgend het recht van de sterkste tolereert. Een onmiddellijk, onvoorwaardelijk en volledig staakt-het-vuren is de enige manier om burgers bescherming te bieden. VN-secretaris-generaal Kofi Annan heeft hiertoe opgeroepen. Wij verlangen van de Nederlandse regering dat zij haar stem verheft en deze oproep ondubbelzinnig steunt", aldus de hulporganisaties. De Europese (en internationale) hulporganisaties beginnen te begrijpen dat al de hulp die zij bieden weggesmeten geld is zolang de regeringen geduldig blijven afwachten tot Israël haar job heeft geklaard. De Europese Unie die jaarlijks miljoenen Euro's in een bodemloze put steekt, is zover nog niet. ![]() Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 3 augustus 2006 om 12:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3314 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3315 |
|
![]() Toch vreemd; het moet al die pakweg 6 jaar bekend geweest zijn dat de Hezbollah Libanon zat vol te proppen met raketten en dat de Libanese regering en de VN-ers dus eigenlijk heel de vrije wereld, samen daar niets tegen konden of wilden ondernemen.
Dit kon toch niet anders dan escaleren. Welk resultaat werd hiervan verwacht/beoogd: de uitbarsting die nu aan de gang is, of op iets langere termijn de vernietiging van Israël? Weinig schijnt te zijn wat het lijkt en hoe dan ook, de burger draait er voor op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3316 | |
|
![]() Citaat:
En dat als antwoord op de vraag wat slachtoffers van Irak, Darfur en andere conflicten elders ter wereld te maken hebben met dit conflict. En als antwoord op de vraag om je valse beweringen uit je vorige posts te staven als zou ik hier aantallen slachtoffers posten en dan nog alleen aantallen aan één zijde. Leer jij dan nooit uit je fouten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3317 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3318 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gezien Israël oorlogsmisdaden blijft begaan en de mensenrechten op massale wijze blijft schenden, zou het geen slechte zaak zijn indien de Europese landen hun bilaterale contacten met Israël zouden verbreken. Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 3 augustus 2006 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3319 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3320 |
|
![]() Wat bedoel je; waren en zijn er geen raketten in Libanon?