![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3441 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik had het niet over u, Hellfigger, maar juist over de Werkgroep Morkhoven. Bij hem vindt ge die drie mogelijkheden.
![]() |
![]() |
![]() |
#3442 |
|
![]() Hey, Cynikus. Dat doet mij er aan denken. Ik wacht ook al lang op een repliek van jou. Je hebt ook beloofd dat die ging komen, maar dat je eerst nog wat bronnen moest doornemen. Vreemd trouwens, aangezien je mij eerder van leugens had beschuldigd en ik gewoon vroeg om die leugens dan degelijk te weerleggen. Maar als je dan toch al wist dat het leugens waren, waarom moet je dan nog bronnen doornemen. En vooral, waarom duurt dat zo lang. Misschien wordt het eens tijd om eens toe te geven dat je maar wat uit je nek aan het lullen was?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3443 |
Banneling
|
![]() Aan cynikus
Dan men excuses voor het verkeerd begrijpen aan wie de boodschap was bedoeld. Laatst gewijzigd door Vorenus : 4 augustus 2006 om 14:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3444 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3445 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3446 | |
|
![]() Citaat:
![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 4 augustus 2006 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3447 |
Banneling
|
![]() Schijnheiliger kan het niet
![]() De Britse premier Tony Blair die al 24 dagen lang al het mogelijke doet om een VN-resolutie tegenover Israël te voorkomen en die zich 24 dagen lang tegen een onmiddellijk staakt-het-vuren keerde, laat weten dat hij zijn zomervakantie speciaal enige dagen uitstelt zodat hij vanuit Londen kan blijven werken aan een resolutie van de Verenigde Naties over de crisis in Libanon. Volgens Blair moet een VN-resolutie om een einde te maken aan het conflict binnen enkele dagen rond zal zijn. Vervolgens kunnen verdere onderhandelingen worden gevoerd over de precieze aard van en een mandaat voor een internationale vredesmacht voor Libanon. Ook de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Condoleezza Rice die 24 dagen lang al het mogelijke deed om een VN-resolutie tegenover Israël te voorkomen en die zich gedurende 24 dagen tegen een onmiddellijk staakt-het-vuren keerde, wil dat de VN-Veiligheidsraad een resolutie uitvaardigt over Libanon. ,,We zijn heel dicht bij een akkoord'', zei Rice in en interview op de Amerikaanse televisiezender CNN. ,,We werken momenteel aan een resolutie en we hopen dat ze het haalt. Ik ben zeker dat het maar een kwestie van dagen is. We willen heel graag dat het conflict stopt en we hebben nood aan een einde van de vijandelijkheden op een manier die een duurzame vrede creëert", stelde Rice alsof er geen vuiltje aan de lucht was. De Verenigde Staten en Engeland zijn hoofdverantwoordelijk voor de 900.000 vluchtelingen in Libanon en spreken blijkbaar met geen woord over de Gaza-strook die gisteren nog door Israël gebombardeerd en hier en daar met bulldozers verder platgewalst werd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3448 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor mij moet Israël blijven maar dat wil niet zeggen dat ze uitverkoren zijn om hun wil op te dringen aan anderen in het Midden-Oosten en ze te beschouwen als tweederangsburgers. Democratie begint bij het respecteren van de anderen en democratie wordt ook niet met geweld en wapens opgelegd.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 4 augustus 2006 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3449 | ||
|
![]() Citaat:
Wel, mijn antwoord is eigenlijk redelijk simpel. Ge hebt gelijk in het feit dat de situatie van India/Pakistan anders ligt dan de situatie Israël/Palestijnse Autoriteit in die zin dat de meeste inwoners van het huidige Pakistan inderdaad al moslims waren. Waar ik het met u niet eens ben is het volgende: een feit is dat er massale volksverhuizingen op gang zijn gekomen bij het ontstaan van de onafhankelijke staten India en Pakistan. Wat er ook gebeurd is, is het feit dat er miljoenen hindoes daarbij werden afgeslacht. Daar hoort ge vandaag niemand over. Een ander verhaal is Israël/Palestijnse Autoriteit: daar kwamen ook volksverhuizingen op gang, daar zijn ook de nodige slachtoffers gevallen van Islamitische zijde, maar daar wordt tot op de dag van vandaag aan herinnerd. Dan blijft mijn vraag: waarom is dat eigenlijk zo? Simpel: omdat het jóden zijn. Dáárom worden de Israëli's, zoals het spreekwoord het zo treffend zegt, met alle zonden Israëls beladen. Reden waarom het zolang duurde totdat ik hierop antwoordde: ik doe ook nog wat anders dan op politics.be actief te zijn. Maar ik ga ervan uit dat ge mijn stelling toch totaal zult weerleggen...
![]() |
![]() |
![]() |
#3450 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3451 | |
|
![]() Miauw.
![]() |
![]() |
![]() |
#3452 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gebied gekuist van Hezbollah en inwoners........
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3453 |
Banneling
|
![]() Honderdduizend Iraakse sjiieten hebben vandaag hun steun betuigd aan de strijd van de Hezbollah tegen Israël. Zij schreeuwden 'Dood aan Israël' en 'Dood aan Amerika'.
De Verenigde Staten doen er misschien verstandig aan om langzaam hun troepen uit Irak terug te trekken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3454 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Welk spel spelen ze toch ? Een nog groter drama uitlokken ? Willen ze Maddox steunen ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 4 augustus 2006 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de VS en de coalitie hun troepen terugtrekken uit Irak heeft Iran een lap grond bij.
En Libanon, die krijgen dan nog steeds het gezeik hezbollah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3456 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3457 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Actie, reactie ....... oorzaak en gevolg.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3458 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er zijn zwakkeren die niets te verliezen hebben en er zijn sterkeren die vrezen te verliezen wat ze hebben.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 4 augustus 2006 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3459 |
Banneling
|
![]() OK. Zoals je terecht opmerkt kan men de westerse 'democratie' (of de westerse belangen) niet alleen met geweld en wapens opleggen.
Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 4 augustus 2006 om 15:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3460 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |