Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 augustus 2006, 12:22   #3421
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door noledge Bekijk bericht
Inderdaad ze zeiden later dat ze een fout doelwit hadden getroffen. Ze zeggen vanalles, volgens mij weten ze het gewoon niet meer.
Volgens mij weten ze het maar al te goed. Doorgaan tot aan de Litani en na wat jaren bezit Israël een natuurlijke grens in het Noorden, de Litani.
De oorspronkelijke bewoners van Zuid-Libanon zullen we dan terugvinden in vluchtelingenkampen. Een gekend scenario.
Een internationale vredesmacht moet vooral zorgen dat de oorspronkelijke bewoners zo vlug mogelijk veilig en als volwaardige burgers niet als tweederangs weer in hun huis ( of wat er van overblijft ) kunnen wonen.
Het is hun eigendom en thuis.
Het is al erg genoeg dat mensen die hun huis niet wilden verlaten zelf als terroristen beschouwd en behandeld werden door Israël.

Laatst gewijzigd door labyrinth : 4 augustus 2006 om 12:26.
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2006, 12:36   #3422
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Labyrinth, kan U even laten me een compliment te geven en een antwoord geven op die toch niet moeilijke vraag.
Als Israël de wapenleveranciers van hezbollah wil aanpakken kunnen ze het nooit aan met conventionele wapens, omdat de leverancier walgelijk groot is in vergelijking met Israël. "Gelukkig" heeft Israël kernkoppen en de aflevermethode.

Hoe zou de wereld daarop reageren?

En als je dacht dat ik daar een maniakale uitspraak mee deed. Ik had het Midden Oosten allang verglaasd., er zijn toch al veel te veel mensen, en als we naar de verwezelijkingen moeten kijken, zijn de hedendaagse verre orientalen een paar 100 keer meer interessant om mee technologisch mee te ontwikkelen.
U ziet dat dus allemaal als een soort natuurlijke selectie en geboorteregeling. Ik vreesde al dat mensen die dergelijke keuze zouden maken bestonden en nu heb ik dus de bevestiging van mijn vrees. Die mensen bestaan echt of in een rol van de verpersoonlijking van het kwade.
Wat is het verschil tussen u en de zo gehate president van Iran ?
Geen, u bent beiden bereid de wereld doelbewust om zeep te brengen ....... Ik zou zelfs durven zeggen dat uw doelbereidheid nog groter is dan de zijne en dat u dus gevaarlijker bent.

Laatst gewijzigd door labyrinth : 4 augustus 2006 om 12:41.
Oud 4 augustus 2006, 12:43   #3423
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als Israël de wapenleveranciers van hezbollah wil aanpakken kunnen ze het nooit aan met conventionele wapens, omdat de leverancier walgelijk groot is in vergelijking met Israël. "Gelukkig" heeft Israël kernkoppen en de aflevermethode.

Ik had het Midden Oosten allang verglaasd. Er zijn toch al veel te veel mensen, en als we naar de verwezelijkingen moeten kijken, zijn de hedendaagse verre orientalen een paar 100 keer meer interessant om mee technologisch mee te ontwikkelen.
Extreem-rechts en neo-nazi's in Vlaanderen bekijken de zaken als volgt:

"We hebben problemen met moslims en andere ongewenste vreemdelingen.De islam is onze vijand en die delen we ook met israel.Als radikale volksnationalist kan men alleen maar sympathie hebben voor de zionisten.Het zijn ook harde nationalisten."
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2006, 12:57   #3424
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Labyrinth
Citaat:
Wat is het verschil tussen u en de zo gehate president van Iran ?
Geen, u bent beiden bereid de wereld doelbewust om zeep te brengen ....... Ik zou zelfs durven zeggen dat uw doelbereidheid nog groter is dan de zijne en dat u dus gevaarlijker bent.
Er is een enorm verschil tussen mij en die idioot dat zichzelf leider van Iran mag noemen. Ik heb geen macht, en ik kies bewust om geen macht te verzamelen.
Maar U hebt wel gelijk. Indien ik die macht zou hebben, dan zou ik niet lang dreigen.

Ikzelf zou ook liever zien dat alle geld en materiaal nu verspild aan het doodmaken van mensen gespendeerd werd aan nuttigere dingen.

Helaas heb ik ook een beetje inzicht in het begrip mensheid.

WGM, ik hoop dat U me niet Neo nazi noemt. want dat is maar een groepje crapul, wat enkele ideologiën van de nazis heeft overgenomen, zonder de grondslag te begrijpen.
Eneuh, dat blond en blauwe ogen gedoe, da's redelijk idioot. Genetische diversiteit is noodzakelijk voor een "ras" te laten voortbestaan.

En extreem rechts ben ik al zeker niet. Dat soort denken leunt te hard aan bij het Stalinisme.

Laatst gewijzigd door maddox : 4 augustus 2006 om 12:58.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2006, 13:01   #3425
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht

"We hebben problemen met moslims en andere ongewenste vreemdelingen.De islam is onze vijand en die delen we ook met israel.Als radikale volksnationalist kan men alleen maar sympathie hebben voor de zionisten.Het zijn ook harde nationalisten."
Klopt, maar eigenlijk hebben ze sympathie voor de veroveraars en niet voor de oorspronkelijke bevolking. Niets nationalisme dus, wel heel wat opportunisme en veel extreem-rechts gedoe zoals de wet van de sterkste.......
Oud 4 augustus 2006, 13:08   #3426
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht

Veel neo-nazi's kiezen eerder de kant van de volksnationalistische Palestijnen, Libanezen en Iraniërs tegen het zionistische en anglosaksische imperialisme. (Zij zeggen vaak geen probleem te hebben met de islam in het M-O, wel met de moslims hier die zich niet aan de Europese waarden en normen onderwerpen.)
Het is eerder conservatief (vaak christelijk) en meer liberaal (extreem-)rechts (zoals de neo-conservatieven in de VS bijv.) dat de kant van Israël kiest als bakermat van beschaving in het M-O (en specifiek voor de VS ook als instrument van haar economisch en geopolitiek imperialisme in die regio (alhoewel dat niet altijd helemaal opgaat omdat er soms ook problemen rijzen in hun M-O-beleid door hun sterke band met Israël)) en zij zien meer iets in een Judeo-Christelijk verbond tegen de vijandige Islam.

Zo begrijp ik het toch.
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2006, 13:09   #3427
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Labyrinth

Er is een enorm verschil tussen mij en die idioot dat zichzelf leider van Iran mag noemen. Ik heb geen macht, en ik kies bewust om geen macht te verzamelen.
Maar U hebt wel gelijk. Indien ik die macht zou hebben, dan zou ik niet lang dreigen.

Ikzelf zou ook liever zien dat alle geld en materiaal nu verspild aan het doodmaken van mensen gespendeerd werd aan nuttigere dingen.

Helaas heb ik ook een beetje inzicht in het begrip mensheid.
Uw oplossing is dus : de helft vernietigen om met de andere helft rustig door te kunnen gaan met onze beschaving. 't Is nog erger dan ik dacht. Hopelijk denkt Bush niet op dergelijke wijze want wij wonen wel aan de andere zijde van de oceaan en dan bent u er zelf ook aan.
Maar ik vermoed dat u toch al zelfmoordneigingen hebt ?
Oud 4 augustus 2006, 13:15   #3428
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
Veel neo-nazi's kiezen eerder de kant van de volksnationalistische Palestijnen, Libanezen en Iraniërs tegen het zionistische en anglosaksische imperialisme. (Zij zeggen vaak geen probleem te hebben met de islam in het M-O, wel met de moslims hier die zich niet aan de Europese waarden en normen onderwerpen.)
Het is eerder conservatief (vaak christelijk) en meer liberaal (extreem-)rechts (zoals de neo-conservatieven in de VS bijv.) dat de kant van Israël kiest als bakermat van beschaving in het M-O (en specifiek voor de VS ook als instrument van haar economisch en geopolitiek imperialisme in die regio (alhoewel dat niet altijd helemaal opgaat omdat er soms ook problemen rijzen in hun M-O-beleid door hun sterke band met Israël)) en zij zien meer iets in een Judeo-Christelijk verbond tegen de vijandige Islam.

Zo begrijp ik het toch.
In Vlaanderen denken extreem-rechts (waaronder ook sommige rechts-konservatieve katholieken) en neonazi's echter precies zoals Kingtiger het verwoordde: "We hebben problemen met moslims en andere ongewenste vreemdelingen.De islam is onze vijand en die delen we ook met israel.Als radikale volksnationalist kan men alleen maar sympathie hebben voor de zionisten.Het zijn ook harde nationalisten"

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 4 augustus 2006 om 13:22.
Oud 4 augustus 2006, 13:19   #3429
StevenNr1

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Kingtiger is volgens mij geen neo-nazi.
Guderian e.d. (berucht forumlid van eertijds), die zien Vlaanderen en Palestina als één strijd, en zo zijn er wel meer binnen die 'scene' hoor.

Voorbeeldje, zijn onderschrift op Politicsinfo:

Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 4 augustus 2006 om 13:24.
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2006, 13:26   #3430
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wat lief.....israel wijst manu militare de Litani-rivier aan als de grens van het toekomstige "vredesmacht" gebied....

Ze zijn zelfs zo attent het gebied alvast te ontvolken...,een soort "level playing field" voor toekomstige hezbollah-infiltranten en die stakkers van de VN die dat zullen moeten verhinderen.
Lukt dat niet dan worden de aanwezigen gezamelijk gestraft door de Israelische luchtmacht (demootje daarvan was kort geleden),of middels houwitzergranaten.

Welke idioten gaan zich in dat avontuur storten

Laatst gewijzigd door kelt : 4 augustus 2006 om 13:27.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2006, 13:31   #3431
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
Kingtiger is volgens mij geen neo-nazi.
Guderian e.d. (berucht forumlid van eertijds), die zien Vlaanderen en Palestina als één strijd, en zo zijn er wel meer binnen die 'scene' hoor.
Dat verhindert natuurlijk niet dat hij met zijn uitspraak op een goede manier de vizie van extreem-rechts en de neo-nazies in Vlaanderen heeft weergegeven.
Oud 4 augustus 2006, 13:33   #3432
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Maar
Citaat:
labyrinthje
toch, Psychology is niet Uw sterkste kant.

Citaat:
Maar ik vermoed dat u toch al zelfmoordneigingen hebt ?
Je zou toch moeten weten dat Dictators pas "zelfmoord"-al dan niet geholpen- plegen als ze absoluut al hun plannen in het water hebben zien vallen.

Citaat:
Uw oplossing is dus : de helft vernietigen om met de andere helft rustig door te kunnen gaan met onze beschaving. 't Is nog erger dan ik dacht. Hopelijk denkt Bush niet op dergelijke wijze want wij wonen wel aan de andere zijde van de oceaan en dan bent u er zelf ook aan.
Het recht van de sterkste beste labyrinth. Als het niet in getale kan, dan maar in technologie.
En ik zou niet stoppen bij de helft. 500 000 000 mensen is al zwaar genoeg als milieuvernietigende diersoort voor onze arme aardkloot.
Raar maar waar, ik ben ecologisch een beetje weekhartig. Ik zou nooit nucleaire grond- of zee-explosies gebruiken. Alleen air bursts, om zo de fall out te minimaliseren.

Ik hoop dat Israël of Iran ook zo denken als ze met de bommetjes gaan smijten.
Oud 4 augustus 2006, 13:37   #3433
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Hellfigger die een boontje heeft voor de waffen-ss en met een aantal illustraties wilde aantonen dat vooral Wallonië met nazi-Duitsland collaboreerde, is natuurlijk een ander geval.

Oud 4 augustus 2006, 13:41   #3434
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

morkoven gaat die kindjes van libanon is troosten,
Is toch u hobby hé,
Dacht vooral aan jongetjes
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2006, 13:50   #3435
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
morkoven gaat die kindjes van libanon is troosten,
Is toch u hobby hé,
Dacht vooral aan jongetjes
Niet te veel van het onderwerp afwijken, Hellfigger !
Oud 4 augustus 2006, 13:55   #3436
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Forumleden hun hobbies hebben niet direct veel invloed op deze discusie lijkt het.

Terug naar de tegenstelling, regulier leger versus guerillia.
Oud 4 augustus 2006, 14:00   #3437
Vorenus
Banneling

Standaard

Met mensen die pro-Moslim zijn kan je niet argumenteren

Ik ben den enigste van heel dat gedoe hier dat de oorzaak aan beide kanten toeschuift en niet een kant bevoordeelt.

Heb die libanon-boy-lover alleen nog maar haat zien verspreiden tegenover israel ipv is met een oplossing te komen.
Oud 4 augustus 2006, 14:07   #3438
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik ben den enigste van heel dat gedoe hier dat de oorzaak aan beide kanten toeschuift en niet een kant bevoordeelt.

Heb die libanon-boy-lover alleen nog maar haat zien verspreiden tegenover israel ipv is met een oplossing te komen.
Dat doet hij al 86 bladzijden lang. Maar o wee als ge inhoudelijk op zijn flauwe zever probeert in te gaan. Dan hebt ge de keus tussen 3 mogelijkheden:

1. Nog meer haat - copy/paste teksten.
2. Geen repliek.
3. Onnozele off-topic repliek

Jaja,
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2006, 14:07   #3439
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat doet hij al 86 bladzijden lang. Maar o wee als ge inhoudelijk op zijn flauwe zever probeert in te gaan. Dan hebt ge de keus tussen 3 mogelijkheden:

1. Nog meer haat - copy/paste teksten.
2. Geen repliek.
3. Onnozele off-topic repliek

Jaja, de werkgroepen van tegenwoordig zijn bepaald niet meer wat ze geweest zijn...

Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 4 augustus 2006 om 14:07.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2006, 14:15   #3440
Vorenus
Banneling

Standaard

Als ik er nog meer moet geven, laat iets weten

1) Af en toe wat beetje plak werk.
2) Kan niet altijd direkt reageren
3) Welke of/topic, een paar (zal men eigen niet tot heilige bombarderen), maar dit kan je ook van die libanon-boy-lover zeggen
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be