![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je hier wordt toegelaten en je mag meteen voor vijf jaar niksen op de ocmw dan is dat voor veel afrikanen die hier toekomen iets om dankbaar voor te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() daar ging het niet over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die betalen geen belastingen, die geven gewoon een klein beetje van de geincasseerde belastingen terug aan de overheid. Als ik 100eur ontvang en er vervolgens 21 terug af geef aan BTW, heb ik 79 eur ontvangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je zo denkt wordt de hoofddoek verplicht voor alle vrouwen... en kan jij weer zeggen ze maken deel uit van het sociaal weefsel... Maar ik hoop dat ze erin mogen, dan kan je binnen een paar jaar huilen als voorgaande voorbeelden wet worden.
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Gewoon kwestie van beleefd zijn. Als ik in mijn land mijn brood niet kan verdienen en/of in gevaar ben, en ik ga daar weg, en in een ander land laat men mij binnen, en die geven mij een dak, voedsel en mischien zelfs een goede job, dan zeg ik 1000 maal "danku".Wat is daar nu zo raar aan , dat ge dat niet kunt snappen? Wij zijn toch niets verschuldigt aan die mensen?Alles wat die krijgen is gewoon kadoo! Dat verdient wel een bedankje, en wat genegenheid zelfs...bij normale mensen toch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Ik ben uw idiote veralgemeningen echt kotsbeu. ALLE mensen die in België leven betalen dezelfde belastingen, autochtoon of allochtoon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niets verschuldigd? Het is nochtans ook het Westen dat zich steeds bemoeit met de armere landen en oneerlijke (handels)wetten heeft opgesteld? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ben je dan echt zo bang voor de islam of moslims? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() [quote=Uh-Huh;1864934]Hoe zijn die mensen dan ondankbaar?! Ik ben inderdaad blij dat ik het geluk heb gehad om in het Westen geboren te worden; moet ik nu op mijn knieën gaan zitten en ieders voeten kussen?
Niets verschuldigd? Het is nochtans ook het Westen dat zich steeds bemoeit met de armere landen en oneerlijke (handels)wetten heeft opgesteld?[/quote quote bittersweet 1)Op zijn minst zou u eens open kunnen staan voor sommige zienswijzen,en niet alleen die van u als enige waarheid promoten. Wat met de misdaadstatistieken bijvoorbeeld? Waarmee ik niet wil veralgemenen hoor,maar de waarheid heeft zijn rechten. 2)En? Zijn de gewone mensen daar de schuld van?
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 11 augustus 2006 om 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat wil u hier eigenlijk nu mee zeggen? Moet ik uw voeten kussen omdat bepaalde mensen misdaden plegen? Euh nee? Dat heb ik toch ook nooit beweerd? Wat is uw punt? Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 11 augustus 2006 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Op het tweede gedeelte wil ik gewoon aanwijzen dat problemen soms geschappen en opgedrongen worden door politici die de moed niet hebben om rechtuit te zeggen waar het om gaat. Word u graag gepamperd terwijl u weet dat het op een andere manier ook kan. Als een mens als individu bekeken wordt zie ik niet in waarom u denkt dat wij iedereen van een bepaalde afkomst zouden denigreren tot misdadigers als zij een fatsoenlijk leven leiden,anderzijds moeten diegenen die de slechte invloeden hier bepalen aangepakt worden zonder gemor van mensen van dezelfde afkomst.
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas dat maar rustig toe op een groot gedeelte van de "nieuwe Belgen". En vergeet niet dat ze in hun hart gewoon Marokkaan, Turk enz blijven. Vooral bij de groepen waar de Islam-godsdienst een rol speelt valt er dubbel op te passen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ach jij bent voor positieve discriminatie ( uiteraard niet te verwarren met het begrip want dat is wat anders ) van de autochtonen... als ik je goed begrijp ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het volk kan zelf beslissen haar eigen rechten terug te schroeven. Ga maar eens langs Heathrow en vraag of ze het erg vinden dat ze geen vloeistoffen in hun handbagage kunnen meenemen. Het meestgehoorde antwoord zal zijn dat ze zich er toch wel veiliger bij voelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus als ik jou goed begrijp wil jij terug naar het cijnskiesstelsel ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je kan je net zogoed afvragen wat we hen verschuldigd zouden zijn .... |
|
![]() |
![]() |