![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() omdat de VS zich het meest moeit in het midden-oosten, omdat de VS er het meeste mensen doodt, omdat de VS er het meeste dictaturen steunt, omdat de VS israël door dik en dun blijft vrijwaren van alle kritiek en vn-resoluties, omdat... van alle westerse landen
is dat een antwoord op je vraag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Indien U op deze manier blijft verder zoeken naar het hoe en het waarom gaat er slechts 1 antwoord overblijven op uw vraag: WAAROM?
Ciao
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ik weet het niet hoor .. ben blind .. ik zie niets .. ik hoor niets .. ik heb geen antwoord.. maar wil graag de antwoorden horen en dan vergelijken.. want ik ben iemand die van de waaheid houdt .. en doe alles om de waarheid te zoeken en vinden .. in ieder geval .. ik ben tegen die aanslag in new york .. die mensen zijn onschuldig en hebben niets met de politiek en de oorlogen van amerika in midden-oosten te maken ..
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 15 augustus 2006 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Om de koers die de VS (en bondgenoten) nu vaart te vergoelijken met het oog op het verderzetten van de geopolitieke agenda van bepaalde globalisten?
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
en het is in ieder geval geen goede antwoord... want khailfaat heef er niets mee te maken .. ik heb dus een vraag ?? geloof in alles wa de amerikaanse media zegt?? hoe kun jij erin geloven?? terwijl je niets erover weet? enkel wat er door die pers uitgegeven wordt?
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 15 augustus 2006 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat is een zéér eurocentristische en racistische visie, die in de verste verte geen rekening houdt met het bestaan van de beweging van jihadi-salafiya. Een visie ook die voorbijgaat aan het feit dat er in het Midden-Oosten een opstand plaatsvindt, zij het vooralsnog op kleine schaal.
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
en wat Jihadi-Salfiyya volgens Islam en Saudi arabie kanaal bijvoorbeeld?? geef bewijzen... wat jij van media hoor jonge .. geloof ik niet. .. en nooit .. zoals die massavernietingingswappers van Irak ... ja ja Olie krijgt verschillende namen op BBC ... nee nee .. realistische zijn... en begrippen difinieren... niet papagaai nadoen .. wat jij daar hoort kom je hier zeggen.. bewijzen .. en je mag noot over iets oordelen van jou eigen oogpunt.. maar luistern naar wt de andere kant vertelt .. en dan zo de feiten vergelijken ...
![]() |
![]() |
#30 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik lees amper Amerikaanse media, eerlijk gezegd. En zeker al geen mainstream media, hoewel dat niet als een waarde-oordeel beschouwd dient te worden. Ik geloof derhalve zeker niet alles wat er in de media verschijnt, integendeel zelfs. Het grote merendeel van wat erin verschijnt is 'onwaar'. Maar dat doet geen afbreuk aan de vaststelling van hetgeen ik hierboven stelde mbt al Qaeda
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() eerst dit is mijn antwoord op Jihadi-Salafiya:
Citaat:
ben jij zeker dat het door Al-Qaida is gebeurt ?? wat is dan jou bewijs?? media?? niet media is niet te vertrouwen ... Taliban in Afghanistan waren bezig om het zaaien van drugs te stoppen.. in media zeggen zij .. zij gebruiken dat om te financieren .. Amerik zei van ik ga da in Afghanistan vernietigen , en waarom bestaat da nog altyd.?? en nog erger nu .. wordt nu erger met die cocain planten ... Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 15 augustus 2006 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Een Eurocentrische visie... ![]() Racistische visie?? ![]() Nuja,laat maar,ik wil me niet mengen in deze discussie,er kruipt al genoeg tijd in dit forum.Volgens mij is niet Al-Qaeda de schuldige van 9/11,maar zijn bepaalde (niet louter Amerikaanse) globalisten de opdrachtgevers en bepaalde fracties inlichtingendiensten de uitvoerders,volgens Gun denk ik eveneens.Je moet het dus in die context zien.
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Eerst en vooral, spreken over Jihadi-Salafia als eengemaakte, uniforme beweging is onmogelijk, omdat er binnen deze beweging verschillende strekkingen bestaan. Maar, als grootste gemene deler binnen deze beweging staat wel de vaststelling dat zij, integenstelling tot de Jihad als een Fard Ayn vooropstellen en dit bovendien in een offensief kader zien, niet in een defensief kader. En dit is niet wat men in het Westen zegt, dit zijn woorden van mensen als Faraj, Maqdisi, Qaradawi, Abu Baseer al Tartousi, Abu Musab al Suri, Azzam , enzenz..
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ongelooflijk ....
wij hebben hier in het westen echt mannen .. echt echt .. mensen met kloten .. mensen met verstand.. kennis.. zij begrijpen dingen zoals het moet .. maar jammer genoeg .. media volgen.. Ik geloof nooit in media .. bedrog ... een rechtsreekse zending wil niet zeggen dat de feiten juiste zijn .. maar kom met twee verschillende analisten van beide kanten .. A zegt zo en B zegt zo .. en dan allebei geven hun meningen en bewijzen .. en dan een conclusie trekken aan de hand wat zij zeggen ... Noam Chomsky, alex jones, micheal moore .. echte denkers .. LEES (trouwens, het is het eerste woord in de koran) lees .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Al Qaeda was verantwoordelijk voor deze aanval. Kijk naar de banden die de 19 daders hadden met de beweging van Al Qaeda. Kijk naar de opeisingen die er zijn gebeurd door Al Qaeda. Kijk naar de jarenlange traditie die Al Qaeda had in het opleiden van militanten in terroristische acties : de vele kampen in Afghanistan. Kijk naar het motief dat overduidelijk aanwezig was. Kijk naar de financiële middelen die werden aangewend en waarvan voldoende sporen werden teruggevonden. Kijk naar voorbereidingen die plaatsvonden, vanaf het ogenblik dat de voorwacht zich in Hamburg installeerde. Ik kan blijven doorgaan, maar ik vermoed ergens dat het jou toch niet overtuigen zal.
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
michael moore, alex jones kun je bezwaarlijk inroepen als autoriteiten.. Noam chomsky is een autoriteit in linguistiek en heeft vaak interessante dingen te vertellen, maar ik volg hem verre van altijd.
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
waarom is de vraag ? jij antwoord met : ja Al-Qaida willen dit en dat .. dit en dat hebben de Japaners ook .. waarom niet Japan dan?
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ah Noam Chomsky, alex jones, micheal moore ..zijn denkers en blijven realistisch zij volgen geen usa noch bin laden.. zij zeggen de waarheid.
Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 15 augustus 2006 om 17:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
waarom je de Japanners erbij sleurt is me niet duidelijk. De Japanners hebben géén enkel motief om tot een 9.11 aanslag over te gaan.
![]() |