![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets minder mensen zijn akkoord met het "recht" om die ma HIER te LATEN verzorgen op ONZE kosten. Maar misschien kan U me het nut even uitleggen van het feit dat Aisha, hier geboren en hier gestudeerd, verplicht is te huwen met haar neef Mohammed, ginder geboren en ginder niet gestudeerd, om dan hier dikbuikig achter de dubbele buggy aan te lopen, terwijl Mohammed het leger "gediscrimineerde" werklozen vervoegt, terwijl ze haar kinderen in het berbers opvoedt omdat ze anders hunne papa niet verstaan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 september 2006 om 12:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Met doorbloede haatogen. Met schuimbekkende vuiltongen. Met geen enkele kennis van hun cultuur, derhalve pummels en boeren. Omdat ze in hun cultuur tenminste geleerd hebben dat je gastvrij moet zijn, en luisteren naar andere godsdiensten. Omdat ze dus geen stapje achteruit willen zetten. Geef ze maar eens ongelijk: in mijn ogen zit daar gewoon gezond verstand achter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ogenschijnlijk begrijpt U mij niet alleen verkeerd, maar met gelijkwaardige moeite slaagt U erin uw eigen woorden om te turnen om vervolgens ondergetekende van “rond-de-pot draaierij” – naar ik vernam het schuttingwoord par excellence in de kringen die U frekwenteert - te beschuldigen. In bericht #39 van deze thread schreef U: “Het resultaat is een 'gescheiden' (of verschillende) behandeling van 2 bevolkingsgroepen op basis van raciale kenmerken”. Waarop mijn reactie volgde. In bericht #52 herwoordt U dit makkelijkshalve tot “Toon mij aan waar ik een gescheiden ontwikkeling 'niet ongenegen' ben. Waande U, mijn beste Jean-Pierre, zich werkelijk uit de wind gezet te zijn, door 2 uiteenliggende zaken als één te anderswoorden? Nee dus. Mijn beste Jean-Pierre. Kan U misschien even voor uzelf uitmaken of U verwacht dat er aantoond wordt dat “een gescheiden (of verschillende) behandeling van 2 bevolkingsgroepen op basis van raciale kenmerken” U niet ongenegen valt, dan wel dat U verwacht dat er aantoond wordt dat U “een gescheiden ontwikkeling” niet toegenegen bent. Wentel astemblief uw gêne om uw allerindividueelste kazakdraaierij en wiebeldenken – wat een schat aan woorden leveren de kringen die U frekwenteert ons onderhand toch niet op – niet af op mij. Wat U – om hierop terug te komen - niet begrepen had en dus ook al niet kon beantwoorden was: ”Wat zal het U worst wezen of de heer Vandenbroucke – blijkens uw analyze althans – plotsklaps een racist zou zijn.” Daarvansnietgesproken. De heer Vandenbroucke is dat – ttz. een racist - pertinent niet. De heer Vandenbroucke vaardigt positief discriminerende maatregelen uit. Daar valt onmiskenbaar veel over te zeggen. Bijvoorbeeld dat er tenminste iets gedaan wordt om de manifeste leerachterstand van belgen en niet-belgen van buitenlandse oorsprong in te lopen. Dit terwijl in de kringen “die U frekwenteert” vele zoniet alle zeilen bijgezet worden om het totale wilsgebrek te verdonkeremanen om dat voorgemelde probleem op te lossen. Getuige deze – jolig voor zolang het duurt – thread. Ten besluite. U vindt dat de positief discriminerende maatregelen die de heer Frank Vandenbroucke aanbrengt van discriminerende aard zijn en daardoor nul en generlei rechtsgrond kunnen hebben. Fijn amusante redenering. Doch logt U dit grief dan toch gewoon bij het CGKR. Ondertussen ben ik de laconieke mening toegedaan dat de discriminerende aard van positief discriminerende maatregelen een feit is. Kortom: Is ijs koud? Houzeeïg, Virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() geeuw
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ook het studiebeurssysteem blijft voor discussie vatbaar, toen ik studeerde kende ik iemand die een volledige beurs kreeg, al had de jongen zijn eigen auto, en mama en papa een bloeiende zaak in een NV (met Saab en Jaguar op het actief). Ik had geen volledige beurs, al waren de financiële omstandigheden bij mij thuis minder rooskleurig. Ik spreek nu over bijna 20 jaar geleden, zou er veel veranderd zijn? Misschien zijn zelfstandigen met een vennootschap ook wel een doelgroep? ![]() Bref, zoals je in een andere thread al terecht opmerkte: een andere visie op de rol van de staat. Ik ga mijn onderschrift toch maar laten staan. ![]()
![]() |
![]() |
#129 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik had het meer over een kat een kat noemen.
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() En stront een stront noemen: dat wordt eindelijk eens een keer tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bedankt voor alweer een heel waardevolle bijdrage.
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
fermanans= LEUGENAAR maar de zever van zo'n mestkever kan niemand iets schelen natuurlijk Laatst gewijzigd door born2bewild : 16 september 2006 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Parlementslid
|
![]() Zoals Dyab Abu Dingeske...
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() niks
Laatst gewijzigd door born2bewild : 16 september 2006 om 19:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw rond-de-kerktoren-mentaliteit speelt u weeral parten schattie En ik zal nog meer zeggen: er moeten MINIMUM diploma vereisten opgelegd worden + een arbeidscontract + een intentie om terug te keren + eventueel een interview bij het consulaat Laatst gewijzigd door born2bewild : 16 september 2006 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
Dit is geen politiek forum meer maar een rechtse kindertijn, waar de volledige psychiatrie van rechts zit, of zijn jullie allemaaaaal zo ![]() Laatst gewijzigd door Diatonos : 18 september 2006 om 08:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
Ik neem aan dat hier iedereen van rechts dit soort kinderen op zijn niveau vindt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In het andere geval kunt ge misschien uw politiek correcte bias-theorieën eens toetsen aan het onderzoek ter zake uitgevoerd door Arthur Jensen. Maar dat zal ook wel een racist zijn, mag ik aannemen. http://psycprints.ecs.soton.ac.uk/pe...=702&type=html
![]() |
![]() |
#139 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk alleen om de kijk/leescijfers te verhogen. Als je FDW van het VB in de studio uitnodigt springen de kijkcijfers naar het schijnt zo de hoogte in, ook al worden dan meestal de echte problemen niet besproken, maar enkel de zaken die je ook terugvindt in een sensatiebladje. Of nog erger, je ziet politiekers die over de politiek, zichzelf zwammen. Maar leuk dat je nu de suggestie volgt om niet alleen op een krantenartikel voort te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
De achterstand van bepaalde groepen (kansarmen, ethnische minderheden, stemmers van het Vlaams Belang en andere sociale groepen) worden niet op die manier vastgesteld zoals u het zegt. Ons ministerie heeft zeker nooit beweerd dat er een verschil is in mogelijkheden. Zij stellen steeds dat de KANSEN ongelijk zijn. Wat natuurlijk klopt: je zal maar opgevoed worden in een xenofoob milieu! |
|
![]() |
![]() |