![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Larry Silverstein's 'Pull it';
aannemend dat Siverstein de term 'pull it' gebruikte in de zin van terugtrekking van de brandweerlui, veronderstel ik dat hij wist dat WTC 7 op het punt was in te storten. op een andere video met brandweerlui hoort men zeggen 'it's coming down'. Sinds een building nooit instortte door brand, hoe kon men weten dat WTC 7 op het punt stond in te storten? Ok, schade door vallende debris van de WTC's. Is er één voorbeeld in de geschiedenis waarbij deze vergeleken kan worden of hoe men dit te weten kon komen? En kunnen vallende debris en brand een building recht op zijn voetsporen doen instorten? WTC 3.4.5.6 stonden juist onder de vallende WTC 1 & 2 brokstukken en moesten later nog 'gepulled' worden. WTC 7 problem; ![]() http://www.youtube.com/watch?v=0Doib...related&search= coming down soon; http://www.youtube.com/watch?v=6m2mR...related&search= werd dit al in een andere thread besproken? Als ja, waar AUB? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Huuu? Waaa?
![]() |
#3 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Of die speciefieke filmpjes al gepost zijn weet ik niet.Ik denk het niet.
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() De instorting van WTC-7 is het grote mysterie van de 21ste eeuw. Maar die eeuw is nog niet zo lang lopende, natuurlijk.
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zou zeggen, doe ook eens wat diepere reserch over de "instorting" van de twee torens en je zal merken dat dit een even groot mysterie is. (tenzij je natuurlijk aanneemt dat het een CD was) ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Het is verbazingwekkend hoeveel mensen gewoon "geloven" wat er "vermoed" wordt in de media. Building 7 was opgeblazen ("pull it!" ![]() Er wordt ook mooi duidelijk gemaakt wie er precies winst gemaakt heeft aan de hele 9/11 gebeurtenissen. Winst? kapitalen ja! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() 't was maar een grapje hoor Ambiorix ... om nog maar eens duidelijk te maken dat de winst die de schrijvers er door hebben gemaakt een aalmoes is in vergelijking met de grootverdieners van 9-11 en de gevolgen er van (wapens, olie, ...)
![]() |
#10 | |
|
![]() ah ik dacht al, is ie nu radicaal van gedacht veranderd of wat, meende mij vroeger wat anders te herinneren van u
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() data over schade aan de zuiderkant(zuid-west) van WTC 7, had deze nog niet gezien.(foto's en twee AVI's op einde)
http://www.911myths.com/html/wtc7_fire.html (auteur werd, naar eigen zeggen, geregeld gebanned van 911 forums) alle videos van de instorting ('k heb er 5) tonen de noorderkant. PS: i.v.m. WTC 1 & 2 -> tijp 'thermate' in youtube.com, interessant. Laatst gewijzigd door eti1777 : 24 september 2006 om 10:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() voor mijn part waren het marsmannen die het World Trade Center hebben opgeblazen.
U denkt toch niet dat de USA haar agressieve buitenlandse politiek zal stopzetten als het allemaal nep bleek ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
ik geef toe, dat stelt nu al niet veel voor, maar ook de democratie is daar een schijnvertoning. De enige voorwaarde is dus de schijn hooghouden, en wanneer de inside job niet langer inside bekend is valt de schijn en dus het regime.. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 24 september 2006 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laat de impeachment procedure eerst opgestart worden!! We'll see after that!
![]() |
![]() |
#15 |
Burger
|
![]() Wel, deels door de geheimhouding is de vraag naar een degelijk onderzoek in elk geval luider geworden. Nummer 7 is abnormaal ingestort, de airco eenheid die bovenaanstaat is als eerst naar beneden gegaan en daar is geen twijfel over mogelijk. En net omdat 7 zo raar de vlakte op geggaan is lijkt plots de aandacht verscherpt dat het instorten van de twin towers misschien wel eens anders ineen kon zitten.
Zolang hier niks gebeurt zou ik zeggen, so waht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]()
![]() |
#17 |
Burger
|
![]() so wat omdat, stel nu dat het inderdaad een inside job is. In dat geval hebben ze het aan hun eigen te danken. Motieven zijn er genoeg in elk geval.
Veel ballen hebben de typische amerikaan dan ook weer niet, ik bedoel maar... ze kunnen toch tenminste een rechtzaak beginnen die de officiële rapproteringen omver kan gooien en dan is de bal weer in't kamp van, de politiek. Maar zolang ze de gemiddelde burger teveel om de tuin kunnen leiden wat blijkbaar ook weer niet zo moeilijk is is kans daarop eerder klein. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Ah,ik dacht dat je bedoelde:zolang er hier in Belgie niks gebeurt,en het slechts oorlog is ver van huis,so what.
Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 25 september 2006 om 09:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() SKEPP-lid Jan Van Haver uit Hamme in een lezersbrief in Humo, 26 september 2006 :
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |