![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoogstwaarschijnlijk hebben ze die foto zelf gewoon gekocht, van een of ander bureau, of ne free lance fotograaf, ...
En is het die fotograaf of dat bureau dat eigenlijk strafbaar is... Maar ik zou al lang ne volledig zwarte folder uitgegeven hebben, of eenen waar onder het mom van de vrije meningsuiting alle gezichten zwart gemaakt zijn met daar heel subtiel onder, Zo is het ondertussen gesteld met de vrije meningsuiting... |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Portretrecht is portretrecht, dus ook voor die linkse riooljournalisten van de VRT, Humo, de morgen , standaard, enz... de eerste die het riskeert van mijn edel gezicht ![]() Iedereen die op zo ne folder van de sossen of vld staat zou hetzelfde moeten doen ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ze nog eens naar de markt gaat dat ze dan een boerka draagt. |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht er geen VB zijn dan stemde ik ook voor de LSP, 1 voor Solidarnosh een plezier te doen ![]() 2 om mee t land te helpen destabiliseren, (het doel heiligt de middelen) |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Zelfs de nazi's stelden zich hierover soepeler op dan jij.
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Trouwens over deze zaak bestaan zeer precieze wetgevingen. Laatst gewijzigd door Duym : 27 september 2006 om 07:37. |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen enkele folder wordt blijkbaar zo uitgeplozen en krijgt zoveel media-aandacht als die van het vb. Staat ge ook op hun loonlijst als aandachttrekker ? |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zou het me verbazen dat het VB opnieuw dezelfde fout zou maken als met dat Waals model.. maar voor hun folderkes trekken ze wel gewoon willekeurig wat foto's. Ik bedoel dat je mij echt niet kan wijsmaken dat die gehoofddoekte moslima's in de plaatselijke VB-folder van mijn buurt, hun toestemming daarvoor hebben gegeven. |
|
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() ![]() Dat mens is godv.. met mijn portemonnee weg. Daarom! |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ah, meneer is lid van het VB, BUITEN! |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier volgt dan heel het verhaal over het complot.
Het lijkt inderdaad niet geloofwaardig van die vrouw dat ze zelf niet heeft gemerkt dat de foto niet van haarzelve was. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#54 |
Burger
|
![]() Zeggen dat het VB de partij is van gelijke kansen en rechtvaardigheid is toch (ff subtiel zijn voor de haatposts) op zijn minst gezegd incorrect.
Die vrouw smijt de VBers niet buiten, ze wil er gewoon niet mee geassocieerd worden... Moest een VBgemeenteraadslid plots in een VLD of SPafolder staan zou hij/zij toch ook protest aantekenen? |
![]() |
![]() |
#55 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ondertussen worden molotov-coktails naar ziekenhuizen gegooid door verdraagzame en vredelievende moslimbewoners van dit land.....
en dan komen ze af met een foto van iemand die zichzelf herkent maar het niet zou zijn.... tjonge toch...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 27 september 2006 om 13:21. |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez nog eens de uitleg: Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat een stoere binken! Maar PDW wilde natuurlijk WEL op het fotootje staan! Hij heeft trouwens zijn bakkes verstuikt: lachkrampspieren verrokken: het heeft zoveel gebliksemd in augustus dat hij wel tienduizendkeer dacht dat ze een fotooke van hem pakten. En maar lachen. ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 27 september 2006 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raar, ik wist niet waar ze het haalden, maar nu snap ik het. Uh-huh, in het Nederlands is het enkel de Koning die over zichzelf in de meervoudsvorm spreekt hoor. Dus als het over "moslimbewonerS" gaat moet je niet denken dat je er per definitie bijbent. Of zeg jij ook altijd: "Oewei moslims groeten onze onderdanen"?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |