![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() Mensen die een asielaanvraag indienen vallen die onder dat gezag van de overheid ? Eigenlijk wel. Dus iemand die hier vandaag binnekomt als asielzoeker zou (moest het zondag verkiezingen zijn) mogen gaan stemmen ?
Maak er een ";" van. ![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Voor mensen die hier maar pakweg 2 jaar zijn, tja, dat is te vermoeiend om vandaag nog een oplossing voor te zoeken. Ik zal de ideale politiekers in mij ideale wereld eens bellen en vragen of ze dat voor mij willen uitzoeken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
[size=2](Ineens hoor ik in mijn hoofd de stemmen van Willie Nelson & Julias Iglesias 'To all the girls I loved before' kwelen.... excuseer... how far off-topic can you go?)[/size] Anyway, ik voel me door die topic niet aangesproken want ik ben het communautaire niet beu. Ik ben wel politics.be een beetje beu aan het worden, versta: ik beleef er niet veel plezier meer aan.
![]() |
![]() |
#24 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
"Het communautaire" is gewoon een symbooltitel.
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |