![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ondanks het grote vreugdegekrijs van hun de facto bange fuhrertjes, begint het te spannen voor de zwartzakjes.
De verwachte inhaal tegenover de gemeenteraadsverkiezingen van 2000 is er één met twee gezichten:
Dewinter haalt zijn 35 procent in zijn "wingewest" al helemaal niet: hij zakt, lichtjes maar de rest zal volgen. Laat ze nu maar champagne drinken. Het zal op hun maagjes liggen. Mijn voorspellingen waren juist....En nu nog de weerbots in 2007 en dan begint het einde. Dit is niet het begin van het einde. Het is het einde van het begin. En... Waar komt nu de beloofde doorbraak van het Cordon door het VB? De champagne vloeide hier met stromen. Wie laatst lacht....Kijk mijn postings nog eens na: ze blijken hout te snijden...Sorry zwartzakjes: het is weeral niet gelukt. Met SP.a-Spirit is het ander niet slecht gegaan. En het zal nog beter gaan indien mensen nu eens voor hun eigen belang gaan stemmen, ipv dat van een aantal tweederangspolitici Laatst gewijzigd door ericferemans : 8 oktober 2006 om 22:06. |
|
|
|
|
#2 |
|
Lokaal Raadslid
|
pff, als ge 33 % hebt en ge kunt daar nog 0,5 % bijdoen hebt ge geen slechte zaak gedaan...
Ik geef grif toe dat ik op meer gehoopt had, en enige teleurstelling is er dan ook... Maar stagnatie is geen verlies. Laatst gewijzigd door kenzo : 8 oktober 2006 om 22:06. |
|
|
|
|
#3 |
|
Banneling
|
Natuurlijk heeft de Feremans er weer de ballen van begrepen...
Zo'n patékes zullen het VB wel terugdringen... Ik vrees dat het feest niet lang zal duren... Laatst gewijzigd door Chipie : 8 oktober 2006 om 22:09. |
|
|
|
|
#4 |
|
|
Laat ze nog meer autochtonen uit de stad wegpesten en geef de migranten nog meer inspraak.
Ik voorspel dat dit wel eens een bloedrode overwinning kan worden. Nu zijn er in Antwerpen nog meer mensen onveilig en hebben ze nog minder te verliezen. Ik vrees het ergste voor mijn stad. |
|
|
|
|
#5 |
|
Lokaal Raadslid
|
Stel nu voor dat er morgen nog een hertelling is
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Klauwaard : 8 oktober 2006 om 22:08. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Mijn vloek begint te werken.
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Minister
|
Wie heeft er preciese cijfers over het aantal vreemdelingen dat heeft kunnen stemmen / of gestemd heeft in Antwerpen, en over het totaal aantal kiezers?
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die halve procent winst komt van u?
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Neen, de groei die mindert en uiteindelijk de ondergang van het VB zal betekenen.
En uiteindelijk ook de rest, maar alles me ne keer. |
|
|
|
|
#12 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Een kleine winst in Antwerpen ondanks de steun van VLOTT met stemmenkanon(netje) Coveliers Idem voor Mechelen. En een achteruitgang in Gent. Voor het overige stijgen ze bijna overal maar minder dan de scores van de verkiezingen van 2004 deden uitschijnen ook de resultaten voor de provincies laten een gelijkaardig resultaat zien kortom, ik ben redelijk content, en hoop dat dit inderdaad het begin van het einde en een nieuw begin is... ps proficiat aan patrick janssens. niemand, ook ik niet, had van een dergelijke monsterscore kunnen dromen en hij heeft 10.000 voorkeurstemmen meer dan fdw. waar zijn de zwartzakjes met hun fdw haalt veel meer stemmen dan pj gebleven hunne kak aan het inhouden zekerst
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 8 oktober 2006 om 22:13. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Enfin, overmoedige jihadi's krijgen nu 6 jaar vrij spel om moord en brand te stichten, totdat zelfs de extreemtste linkse zijn ogen open gaan, of volgens de sharia terechtgesteld is voor zijn onzedig gedrag.
Ach ja, misschien is het wel goed voor het VB dat de migranten eens vrij spel krijgen. |
|
|
|
|
#14 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Binnen 7 maanden is de volgende 'meeting'
Lachwekkend hoe de kopstukken zitten te zeveren over het ??verlies, terugdringen?? van het Vlaams Belang. Bij de volgende kun je terrecht de vergelijking maken met 2004
|
|
#16 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
dit moet zowat het zieligste bericht zijn dat je hier ooit gepost hebt een beetje boos? of gewoon teleurgesteld?
|
|
|
#17 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Vreemdeling
|
Daar ben ik ook wel eens benieuwd naar.Dat zal zeker een invloed hebben op de aantal stemmen,maar dat zullen ze nooit willen bekend maken...
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Schepen
|
Citaat:
En VB ging er in Antwerpen toch nog zo'n 5.000 stemmen op voorruit en is nationaal de grote winnaar.
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|