Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 oktober 2006, 14:42   #101
MARE
Provinciaal Gedeputeerde

MARE's schermafbeelding

Standaard

Het is geen standpunt maar een vraagstelling. Nogmaals: waar zijn je argumenten. Ik geef je straks antwoord in de andere sectie.

Laatst gewijzigd door MARE : 7 oktober 2006 om 14:42.
MARE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2006, 14:47   #102
MARE
Provinciaal Gedeputeerde

MARE's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Het Nazisme en het Marxisme hebben elkaar stevig bekampt , ook in het Duitsland van de jaren 20 trouwens .
De reden was dat ze onder elkaars duiven aan het schieten waren .
Beide partijen moesten het hebben van de grote opzweepbare massa , en dat is ook één van de redenen waarom ze aan elkaar gelijk zijn .
Had Hitler in Mein Kampf niet duidelijk uiteengezet dat het arische ras het superieure ras was? Is dat een links element? Was doet het er trouwens toe: links of rechts? Was Stalin links? Neen, evengoed rechts.
Oud 9 oktober 2006, 10:37   #103
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Het Nazisme en het Marxisme hebben elkaar stevig bekampt , ook in het Duitsland van de jaren 20 trouwens .
De reden was dat ze onder elkaars duiven aan het schieten waren .
Beide partijen moesten het hebben van de grote opzweepbare massa , en dat is ook één van de redenen waarom ze aan elkaar gelijk zijn .
Les extrêmes se touchent.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2006, 20:23   #104
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MARE Bekijk bericht
Had Hitler in Mein Kampf niet duidelijk uiteengezet dat het arische ras het superieure ras was? Is dat een links element? Was doet het er trouwens toe: links of rechts? Was Stalin links? Neen, evengoed rechts.
Natuurlijk is dat een links element .
De Duitse kultuur was in de jaren ' 20 op alle vlak de mindere van de Joodse kultuur .
Het Duitsland van de jaren ' 20 kun je nog het best vergelijken met het oostblok na de val van het marxisme .
Het Nazisme gebruikte handig de leugens van het Darwinisme om te stellen dat zij eigenlijk superieur waren aan de Joodse kultuur , maar enkel door pech , verraad en tegenkanting de mindere van de Joden waren geworden .
Het Nazisme en het Marxisme gebruiken telkens dezelfde leugens ; de mindere is eigenlijk de meerdere , maar is door diverse redenen onderdrukt geweest .
De Duitse kultuur moet zich echter geen illusies maken , ze zijn nog steeds één der minst vernieuwende van de hele wereld .
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2006, 23:27   #105
Fonske
Gouverneur

Fonske's schermafbeelding

Standaard

Doe nu is normaal.
Het is heel duidelijk en doorzichtig. Gij zijt zelf extreem rechts en wilt u ontdoen van een kwalijke erfenis. Nu komt ge met allerlei argumenten (somige terecht, de meeste onzin) en negeert ge totaal andere goede argumenten om ... om wat eigenlijk te bereiken????

Selectieve perceptie komt wel vaker voor bij geindoctrineerden.
En sinds wanneer erkent het vaticaan de evolutietheorie?????? Heb ik dan iets gemist?? Of ligt het zoals ik vermoede eerder aan uw waanvoorstellen?
Trouwens wat is uw theorie over onze afkomst??? Ben echt benieuwd.
Fonske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2006, 23:48   #106
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fonske Bekijk bericht
Doe nu is normaal.
Het is heel duidelijk en doorzichtig. Gij zijt zelf extreem rechts en wilt u ontdoen van een kwalijke erfenis. Nu komt ge met allerlei argumenten (somige terecht, de meeste onzin) en negeert ge totaal andere goede argumenten om ... om wat eigenlijk te bereiken????

Selectieve perceptie komt wel vaker voor bij geindoctrineerden.
En sinds wanneer erkent het vaticaan de evolutietheorie?????? Heb ik dan iets gemist?? Of ligt het zoals ik vermoede eerder aan uw waanvoorstellen?
Trouwens wat is uw theorie over onze afkomst??? Ben echt benieuwd.
Héla ,
Ik had hier in Assenede de keuze tussen samen+ , CD&V en Vaams Belang , en ik heb dus op de tsjeven gestemd om die blauwe burgemeester van Samen + buiten te krijgen , maar helaas .
Wat betreft de stelling dat ook het Vaticaan de evolutietheorie aanhangt ,
dit haal ik uit de pers en ook van mensen die in evolutie geloven .
Op het onderwerp " evolutie is een geloof " kun je lezen dat de evolutieaanhangers het argument gebruiken dat het Vaticaan de evolutietheorie altijd heeft verworpen , maar nu serieus aan het bijdraaien is .
En inderdaad , gezien de laatste uitspraken van de paus kun je alleen maar stellen dat het Vaticaan nog achterlijker geworden is .
Vandaar dat ze ook de evolutietheorie beginnen te aanvaarden , tiens .
Wat betreft mijn theorie over onze afkomst verwijs ik u graag door naar " is evolutie een geloof " intussen al een 65 pagina's lang .

Laatst gewijzigd door Kaffer : 10 oktober 2006 om 23:49.
Oud 11 oktober 2006, 00:07   #107
Fonske
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Wat betreft de stelling dat ook het Vaticaan de evolutietheorie aanhangt , dit haal ik uit de pers en ook van mensen die in evolutie geloven .
Op het onderwerp " evolutie is een geloof " kun je lezen dat de evolutieaanhangers het argument gebruiken dat het Vaticaan de evolutietheorie altijd heeft verworpen , maar nu serieus aan het bijdraaien is .
En inderdaad , gezien de laatste uitspraken van de paus kun je alleen maar stellen dat het Vaticaan nog achterlijker geworden is .
Vandaar dat ze ook de evolutietheorie beginnen te aanvaarden , tiens .
Wat betreft mijn theorie over onze afkomst verwijs ik u graag door naar " is evolutie een geloof " intussen al een 65 pagina's lang.
Mhhh... zeer goed geargumenteerd en gedocumenteerd (lees: je lijkt er weer weinig van te weten en hebt precies eens horen zeggen van).Wat dacht ge anders van een referentie?
Trouwens, aan de titel te horen, lijkt mij het eerder iets dat wijst op de fouten van de evolutietheorie, daar zijn we geen stap mee verder waar we dan echt vandaan komen. Dus vertel mij waar jij denkt waar we vandaan komen? Ik ben echt nieuwsgierig, geloof jij mischien in Adam en Eva ofzo?
Want ik kan echt niet snappen waarom jij vindt dat het vaticaan nog meer achterlijk word als ze de het totaal gedateerde kleuterverhaaltje van Adam en Eva inruilen voor het meer logische en wetenschappelijke eolutieverhaal.
En geef mij eens een degelijke link waar staat dat het vaticaan evolutie (Intelligent desing is by the way geen evolutieleer) theorie aanvaard.
Oud 11 oktober 2006, 00:27   #108
Kaffer
Banneling

Standaard

Eigenlijk moet je daarvoor echt is evolutie een geloof lezen , maar dat is intussen onbegonnen werk geworden .
Samengevat : seksuele selectie ; vrouwtjesdieren vallen steevast op genetisch defecte mannetjesdieren , wat impliceert dat soorten niet vooruitgaan en uitsterven aan degeneratie en inteelt .
Het laatste nieuwe organisme dat is ontdekt is het griepvirus , zodanig verschillend van andere virussen dat wetenschappers enkel kunnen aanvaarden dat het ontstaan is uit een botsing tussen de dampkring en een meteorietenregen .
Vanwaar komen de mensen dan ?
Weet ik veel , maar alleszins niet van de dieren , dieren hebben een genetische code tot uitsterven , mensen ( volgens mij ) niet .

Laatst gewijzigd door Kaffer : 11 oktober 2006 om 00:27.
Oud 11 oktober 2006, 09:28   #109
MARE
Provinciaal Gedeputeerde

MARE's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk is dat een links element .
De Duitse kultuur was in de jaren ' 20 op alle vlak de mindere van de Joodse kultuur .
Het Duitsland van de jaren ' 20 kun je nog het best vergelijken met het oostblok na de val van het marxisme .
Het Nazisme gebruikte handig de leugens van het Darwinisme om te stellen dat zij eigenlijk superieur waren aan de Joodse kultuur , maar enkel door pech , verraad en tegenkanting de mindere van de Joden waren geworden .
Het Nazisme en het Marxisme gebruiken telkens dezelfde leugens ; de mindere is eigenlijk de meerdere , maar is door diverse redenen onderdrukt geweest .
De Duitse kultuur moet zich echter geen illusies maken , ze zijn nog steeds één der minst vernieuwende van de hele wereld .

Man, man, man, wat een gezever. Nogmaals: wat doet het er toe links of rechts? Waar de lijn de trekken? En dan gvd de Duitse kultuur nog eens beschamen. Pretentie van de bovenste plank.
Oud 11 oktober 2006, 12:02   #110
Fonske
Gouverneur

Standaard

Citaat:
vrouwtjesdieren vallen steevast op genetisch defecte mannetjesdieren , wat impliceert dat soorten niet vooruitgaan en uitsterven aan degeneratie en inteelt .
Wat voor een boek is dat eigenlijk? Dwerg en gehandicapten seksboekske?
Echt waar, wa en zever en gij durft terwijl ge zulke bewering stelt de evolutietheorie achterlijk noemen.

Citaat:
Vanwaar komen de mensen dan ?
Weet ik veel , maar alleszins niet van de dieren
Das wel duidelijk(in het algemeen).
En het feit da wij meer dan in de negentig procent genetisch materiaal met dieren delen is louter toevalig?

Citaat:
Want ik kan echt niet snappen waarom jij vindt dat het vaticaan nog meer achterlijk word als ze de het totaal gedateerde kleuterverhaaltje van Adam en Eva inruilen voor het meer logische en wetenschappelijke eolutieverhaal.
En geef mij eens een degelijke link waar staat dat het vaticaan evolutie (Intelligent desing is by the way geen evolutieleer) theorie aanvaard.
Ik wacht
Oud 11 oktober 2006, 12:10   #111
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Uw
plaat
blijft
hangen,
Exodus.
Gelukkig is het wel een plezante plaat...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2006, 18:53   #112
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fonske Bekijk bericht
Wat voor een boek is dat eigenlijk? Dwerg en gehandicapten seksboekske?
Echt waar, wa en zever en gij durft terwijl ge zulke bewering stelt de evolutietheorie achterlijk noemen.

Das wel duidelijk(in het algemeen).
En het feit da wij meer dan in de negentig procent genetisch materiaal met dieren delen is louter toevalig?

Ik wacht
Alleen al op de nederlandstalige pagina's kunt ge duizenden wetenschappelijke links over seksuele selectie lezen .
Maar natuurlijk , extreem-links is nu éénmaal niet gekend voor zijn vernieuwend en progressief denken .
Maar blijven vasthouden aan een 19de eeuwse wetenschap , stel je voor !
Oud 11 oktober 2006, 19:08   #113
Fonske
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Maar natuurlijk , extreem-links is nu éénmaal niet gekend voor zijn vernieuwend en progressief denken .
Als je mij bedoelt kan ik gewoon is heel had lachen. Exteem links, stel u voor.

Citaat:
Alleen al op de nederlandstalige pagina's kunt ge duizenden wetenschappelijke links over seksuele selectie lezen .
Waarom doet ge het dan niet, blijkbaar vind ge het intressant.

En geef mij astublief eindelijk een link in verband met het vaticaan en de evolutietheorie. Ge hebt er zelf uw onderschrift van gemaakt, gelieve het dan ook te staven.
Blijkbaar zijt gij enkel in staat zever te verkondigen.
Oud 11 oktober 2006, 19:53   #114
Kaffer
Banneling

Standaard

Enfin , een nederlandstalige site voor iedereen te begrijpen , de meeste zijn anderstalige sites uitgelegd in theologisch en universitair jargon .
http://www.nd.nl/htm/dossier/geloof_...en/060830a.htm

Wat betreft seksuele selectie : google , pagina's in het Nederlands , seksuele selectie intikken : 178.000 links .
Oud 11 oktober 2006, 20:20   #115
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john bell hood Bekijk bericht
Op bijna alle vlaaken zijn ze volledig de antithesis van elkander
Blijven ontkennen jong!! De nazi-vlag was ook niet rood zeker
Oud 11 oktober 2006, 20:35   #116
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
We willen hier een serieuze discussie voeren, geen fantasieverhaaltjes dogmatisch opdreunen.
Een serieuze discussie met die openingspost van Kaffer?
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2006, 20:37   #117
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
De Nazi's zijn vooral ook groot geworden met behulp van geld dat ze van Wall Street kregen.
De nazi's marionetten van Wall Street???
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2006, 21:42   #118
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MARE Bekijk bericht
Al eens in Duitsland geweest ?
Al eens naar de Duitse T.V. gekeken ?
Is de paus géén Duitser ?
En die mensen zijn niet achterlijk?
Oud 11 oktober 2006, 21:43   #119
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht
Een serieuze discussie met die openingspost van Kaffer?
Die autoritaire manier van denken doet mij op iemand denken
Oud 11 oktober 2006, 21:52   #120
Judokus
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Al eens in Duitsland geweest ?
Ja, Berlijn, de Moeselstreek, Keulen en Freiburg. Mooi land!
Citaat:
Al eens naar de Duitse T.V. gekeken ?
Ik hou wel van ZDF
Citaat:
Is de paus géén Duitser ?
Ja hij is Duits, maar wat heeft de erudiete Benedictus hiernu mee te maken?
Citaat:
En die mensen zijn niet achterlijk?
Naar mijn aanvoelen niet meer of minder achterlijk dan wij.
Uw punt???

Laatst gewijzigd door Judokus : 11 oktober 2006 om 21:53.
Judokus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be