![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het is geen standpunt maar een vraagstelling. Nogmaals: waar zijn je argumenten. Ik geef je straks antwoord in de andere sectie.
Laatst gewijzigd door MARE : 7 oktober 2006 om 14:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Duitse kultuur was in de jaren ' 20 op alle vlak de mindere van de Joodse kultuur . Het Duitsland van de jaren ' 20 kun je nog het best vergelijken met het oostblok na de val van het marxisme . Het Nazisme gebruikte handig de leugens van het Darwinisme om te stellen dat zij eigenlijk superieur waren aan de Joodse kultuur , maar enkel door pech , verraad en tegenkanting de mindere van de Joden waren geworden . Het Nazisme en het Marxisme gebruiken telkens dezelfde leugens ; de mindere is eigenlijk de meerdere , maar is door diverse redenen onderdrukt geweest . De Duitse kultuur moet zich echter geen illusies maken , ze zijn nog steeds één der minst vernieuwende van de hele wereld . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Gouverneur
|
![]() Doe nu is normaal.
Het is heel duidelijk en doorzichtig. Gij zijt zelf extreem rechts en wilt u ontdoen van een kwalijke erfenis. Nu komt ge met allerlei argumenten (somige terecht, de meeste onzin) en negeert ge totaal andere goede argumenten om ... om wat eigenlijk te bereiken???? Selectieve perceptie komt wel vaker voor bij geindoctrineerden. En sinds wanneer erkent het vaticaan de evolutietheorie?????? Heb ik dan iets gemist?? Of ligt het zoals ik vermoede eerder aan uw waanvoorstellen? Trouwens wat is uw theorie over onze afkomst??? Ben echt benieuwd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik had hier in Assenede de keuze tussen samen+ , CD&V en Vaams Belang , en ik heb dus op de tsjeven gestemd om die blauwe burgemeester van Samen + buiten te krijgen , maar helaas . Wat betreft de stelling dat ook het Vaticaan de evolutietheorie aanhangt , dit haal ik uit de pers en ook van mensen die in evolutie geloven . Op het onderwerp " evolutie is een geloof " kun je lezen dat de evolutieaanhangers het argument gebruiken dat het Vaticaan de evolutietheorie altijd heeft verworpen , maar nu serieus aan het bijdraaien is . En inderdaad , gezien de laatste uitspraken van de paus kun je alleen maar stellen dat het Vaticaan nog achterlijker geworden is . Vandaar dat ze ook de evolutietheorie beginnen te aanvaarden , tiens . Wat betreft mijn theorie over onze afkomst verwijs ik u graag door naar " is evolutie een geloof " intussen al een 65 pagina's lang . Laatst gewijzigd door Kaffer : 10 oktober 2006 om 23:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Trouwens, aan de titel te horen, lijkt mij het eerder iets dat wijst op de fouten van de evolutietheorie, daar zijn we geen stap mee verder waar we dan echt vandaan komen. Dus vertel mij waar jij denkt waar we vandaan komen? Ik ben echt nieuwsgierig, geloof jij mischien in Adam en Eva ofzo? Want ik kan echt niet snappen waarom jij vindt dat het vaticaan nog meer achterlijk word als ze de het totaal gedateerde kleuterverhaaltje van Adam en Eva inruilen voor het meer logische en wetenschappelijke eolutieverhaal. En geef mij eens een degelijke link waar staat dat het vaticaan evolutie (Intelligent desing is by the way geen evolutieleer) theorie aanvaard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Eigenlijk moet je daarvoor echt is evolutie een geloof lezen , maar dat is intussen onbegonnen werk geworden .
Samengevat : seksuele selectie ; vrouwtjesdieren vallen steevast op genetisch defecte mannetjesdieren , wat impliceert dat soorten niet vooruitgaan en uitsterven aan degeneratie en inteelt . Het laatste nieuwe organisme dat is ontdekt is het griepvirus , zodanig verschillend van andere virussen dat wetenschappers enkel kunnen aanvaarden dat het ontstaan is uit een botsing tussen de dampkring en een meteorietenregen . Vanwaar komen de mensen dan ? Weet ik veel , maar alleszins niet van de dieren , dieren hebben een genetische code tot uitsterven , mensen ( volgens mij ) niet . Laatst gewijzigd door Kaffer : 11 oktober 2006 om 00:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Man, man, man, wat een gezever. Nogmaals: wat doet het er toe links of rechts? Waar de lijn de trekken? En dan gvd de Duitse kultuur nog eens beschamen. Pretentie van de bovenste plank. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Echt waar, wa en zever en gij durft terwijl ge zulke bewering stelt de evolutietheorie achterlijk noemen. Citaat:
En het feit da wij meer dan in de negentig procent genetisch materiaal met dieren delen is louter toevalig? Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar natuurlijk , extreem-links is nu éénmaal niet gekend voor zijn vernieuwend en progressief denken . Maar blijven vasthouden aan een 19de eeuwse wetenschap , stel je voor ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
En geef mij astublief eindelijk een link in verband met het vaticaan en de evolutietheorie. Ge hebt er zelf uw onderschrift van gemaakt, gelieve het dan ook te staven. Blijkbaar zijt gij enkel in staat zever te verkondigen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() Enfin , een nederlandstalige site voor iedereen te begrijpen , de meeste zijn anderstalige sites uitgelegd in theologisch en universitair jargon .
http://www.nd.nl/htm/dossier/geloof_...en/060830a.htm Wat betreft seksuele selectie : google , pagina's in het Nederlands , seksuele selectie intikken : 178.000 links . |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#116 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#117 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al eens naar de Duitse T.V. gekeken ? Is de paus géén Duitser ? En die mensen zijn niet achterlijk? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ja, Berlijn, de Moeselstreek, Keulen en Freiburg. Mooi land!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Uw punt???
pAx Et BoNuM Laatst gewijzigd door Judokus : 11 oktober 2006 om 21:53. |
|||
![]() |
![]() |