![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#142 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Hier ben ik volledig met akkoord Stefanie.
|
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het Vlaams belang heeft helemaal geen problemen met vreemdelingen die goed geïntegreerd zijn. Dat boezemt hen geen angst in. Trouwens, de feiten spreken voor zich. Vier jaar geleden was er dat VN rapport waarin staat hoe de Islamitische wereld achterloopt. Islam is nu eenmaal een godsdienst die mensen dom en achterlijk probeert te houden. Het bewijs kunnen we elke dag zien op vlak van technologie en wetenschap. Maar de Islam staat niet toe dat ge u afvraagt of de Koran wel waar is en gelijk heeft. Dat mag niet. |
|
![]() |
![]() |
#144 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#145 | ||||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
In Amerika hebben we bv. verschillende aanslagen op abortusklinieken gezien door extreem-rechts. Dat is hier net zo goed mogelijk. Citaat:
2. Die jongeren zijn opgepakt en hebben bekend 3. Ik heb ook al wel eens een scheldtirade van een moslim mogen ondergaan omdat ik in mijn bloot bovenlijf uit het raam leunde (er was toen een grote brand in de buurt). Sorry, maar ik negeer dat gewoon. 4. Die jongeren moeten gewoon beseffen dat je niet tot geweld overgaat. Ook niet als iemand volgens jou een of andere religieuze regel overtreedt. Het is overigens volgens de regels van de islam TOEGESTAAN om af en toe van het vasten af te wijken (op voorwaarde dat je de "schade" later inhaalt). Die jongeren zijn dus duidelijk niet op de hoogte van wat hun eigen heilige boek zegt. (Zie ook de voetballer Moussa Dembele, die zich niet houdt aan de ramadan op de dag van een belangrijke wedstrijd...)
![]() |
#146 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik snap trouwens niet waarom Laurette Onclinks wél Scientology mag verbieden. Met andere woorden: Die paarsen zaaien haat tegen Tom Cruise en John Travolta. Ze hitsen de mensen tegen Tom Cruise op. Dat mag allemaal. Die paarsen zijn gevaarlijke extremisten omdat ze godsdienstvrijheid verbieden. Allez, ik trek nu gewoon even de redenering door. |
|
![]() |
![]() |
#147 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#150 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ten tweede, het individualisme werkt niet. Bovendien worden de mensen gehersenspoeld door de reclame. Bovendien laten die paarsen moordenaars en peodielen los op de maatschappij. Veel misdrijven worden helemaal niet bestraft. En dan is er nog de vervlakking. Kijk maar hoe saai en afgestompt die programma's op T.V. zijn. Sommige mensen lijken wel zombies: helemaal leeg en afgestompt. Er is ook normvervaging en moreel verval. En die paarse regering is een zeer goed voorbeeld van normvervaging en moreel verval. D�*t is ons probleem. |
|
![]() |
![]() |
#151 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() Maar waarom denk je dat moslims zoiets goedkeuren? Wij keuren dit soort onbehoorlijk en gewelddadig gedrag net zoveel af, als "de rest".
|
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#156 |
Minister-President
|
![]() Jullie laten het gebeuren. Zoveel is duidelijk. Het is duidelijk dat de radicale moslims hier in Europa vrij spel krijgen. Maar ja, als je voor de SP.A stemt... De reden waarom de SP.A zoveel stemmen van allochtonen krijgt, is omdat ze de radicale moslims laten doen.
|
![]() |
![]() |
#157 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#158 | ||||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een hond is voor de Islam misschien wel een onrein dier, maar dat geeft een Turk of andere allochtoon niet het recht om op andere mensen te spuwen of te slaan met stokken. Wie is verdraagzaam? Citaat:
Als het vasten is hebben wij recht op één sobere maaltijd per dag, zo heb ik toch geleerd. Dit laat ons toe om onze verdere werkzaamheden zonder problemen verder te zetten. Vele mensen die werken kunnen het zich niet veroorloven een hele dag niets te eten als ze moeten werken. Dit is geen gezonde situatie. Groeten |
||||||
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik vind ook dat ik al genoeg belasting betaal aan de stad om misdaad te bestrijden.. |
|
![]() |
![]() |
#160 |
Minister-President
|
![]() Nee, ik zou willen dat jullie het lef hadden om te spreken, om de dingen bij naam te benoemen. Maar de Islam hangt aaneen van taboes en laat de mensen niet vrijuit spreken. Nu, met dat paarse wanbeleid kan ik het jullie niet eens kwalijk nemen. 't Is niet voor niets dat Ayaan zoveel beveiliging nodig heeft. Probleem is dat de Islam het niet kan verdragen als je de waarheid zegt.
|
![]() |