![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat écart dus, tn 2004 en 2006 , mag je niet significant noemen. Zo het VB niet euforisch wil klinken ivm A'pen, zo euforisch moet sp.a en de andere zog. 'democratische' partijen niet doen over gans Vlaanderen. Antwerpen is een tegenslag, zeker, maar sinds 081O prijkt een dertiende overwinning op het palmaresje van 't VeeBee. Tot spijt van wie het benijdt.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 11 oktober 2006 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
trouwens de meeste van de allochtone verkozenen (die op basis van etnische voorkeurstemmen) verkozen zijn en vaak vanachter op lijsten, hebben geen,nul politieke ervaring ... en dan meteen deel uitmaken van de coalitie ... daar gaan ongetwijfeld nog brokken van komen (waarmee ik wil zeggen dat traag groeien in de politiek wellicht gezonder is, om zo langzaam politieke en bestuurservaring op te bouwen) |
|
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 11 oktober 2006 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 oktober 2006 om 10:33. |
|
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ps zelfs als die voorkeurstemmen van autochtonen zouden komen (wat ik niet zomaar wil aannemen) blijven dit nog steeds etnische stemmen, me dunkt ... voor mijn part blijven dat stemmen omwille van iemands afkomst ... en dat is iets waar ik niet om sta te juichen ... |
|
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
Vandaar dat er maar 'ns nagedacht moet worden over polarisatie. Een goede aanzet daartoe werd trouwens al door PJ - himself - gegeven.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 11 oktober 2006 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook al ze met zo'n score geen kloten te vertellen hebben ?? I don't think so.
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar nu is het tijd voor een nieuwe analyse en een volgende stap voorwaarts. over een harde aanpak criminaliteit moet niks sneuvelen zelfs over migratiestop moet niks sneuvelen maar de focus moet verlegd worden !!! (eigenlijk had dit consequent dienen te gebeuren vanaf de naamsverandering) zoniet rijdt men voor het vehikel partij, en niet meer voor de eerste doelstelling ! Vlaanderen Onafhankelijk ! ps zoals ik zei : geen belediging, dus ook geen excuses nodig ! Laatst gewijzigd door Anna List : 11 oktober 2006 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
Ik mag het CGKR gaan leiden... 24h na het betrekken van ons mandaat zal de wet (unaniem door de voltallige meerderheid..hahaha...dus democratisch) op racisme worden aangepast (niet 6 keer deze keer maar slechts 1 maal). Er zal een rechtstreekse telefoonlijn worden gelegd tussen "de hoge raad voor justitie" en het "CGKR" 3 weken later zullen alle partijen die de democratie in gevaar hebben gebracht moeten verschijnen voor een "onafhankelijke" rechter. 3 maanden later zullen we dan het verdikt en de motivatie van deze "onafhankelijke" rechter onder massale mediabelangstelling eens gaan aanhoren.... komen jullie ook kijken? kleine anekdote: de drie politieke hoofdredakteuren die verantwoordelijk zijn voor de uitvoering van de nota "2001: VRT en democratie" zullen een enorme promotie (mét pecuniaire voordelen) maken naar de dienst "documentatie" en vervangen worden door andere "onafhankelijke" journalisten die zullen waken over de "democratische" toepassing van deze nota... Mag ik de linkerzijde effe laten opmerken dat het vluchtschriftje hierboven wel degelijk een sarcatische grap is...(dit om de obligate verzuurde oprispingen een beetje te duiden)
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dus winst is er volgens jou slechts bij een absolute meerderheid federaal neem ik aan ... lastig bij alle andere verkiezingen ... laat ons die afschaffen dan maar ... |
|
![]() |
![]() |
#114 |
Minister-President
|
![]() @ anna list: zonder hetVB was het vlaams-nationalisme klinisch dood en in handen van zij die verraad na verrad plegen.
Maar ja de roover was ook diegen die in verafstoot en zijn vlaamse plannen geloofden. Een ezel stoot zich geen 2 x aan dezelfde steen. Maar het verschil is dat daar waar verhofstadt zijn bedrog nog niet bewezen had , de tsjeven en n-va het nu wel al deden bvb inzake b-h-v. En zoals fieselere zegt een vlaanderen van de nieuwe belgen waar de tsjeven plat op de buik gaan omd e ossen met hun sharia leger het naar de zin te maken. Daar pas ik voor. het is quasi voleldig op CdenV en SPA en VLD en VU toe te schrijven dat brussel een vreemde stad is geworden. Antwerpen volgt. Laat ze doen en ook vlaanderen vevreemd totaal. Wie zich eerst voor de kar van verafstoot laat spannen en dan voor die van CDenACWis geen vlaams -nationalist maar is gewoonweg zeer naief. het VB zit op ramkoers met Belgie. En de morgen ziet dat en ziet in n-va een ideale bondgenoot om het VB te stoppen. Daarom dat zij wekelijks een column krijgen. De morgen is immers geen krant maar een links-belgisch pamflet. |
![]() |
![]() |
#115 | |||||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Desalnietemin vind ik de wijze waarop FDW de migratieproblematiek heeft gebruikt om het Vlaamse onafhankelijkheidsstreven uit de schaduw te halen en "body" te geven onnavolgbaar... Citaat:
![]() |
#116 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De roover heeft zich laten bedrigen door Verhofsatdt en laat zich nu bedriegen door het CDenacw/nivea. Laatst gewijzigd door ilfalco : 11 oktober 2006 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 11 oktober 2006 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() Met het aantal stemmen dat het VB haalt weegt het VB op de politiek.Wie voor een verwatering van het VB is hoort thuis in de NVA.Geen enkele partij kan blijven stijgen.Als het huidige resultaat van hret VB een plafond is DAN KAN HET VB DAAR BESTTEVREDEN mee zijn;andere partijen moeten met veel minder tevreden zijn. Fdw blijft mijn vertrouwen houden;hij is voor betere dingen bestemd dan de banale plaatdselijke politiek zelfs al is het die van Antwerpen.Wie voor een verwatere versie van het VB is moet de partij verlaten en naar de NVA vertrekken.
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
toch even ter info, het is niet FDW die het VB heeft opgericht, dat was KD ! en met een heel andere focus trouwens. dus als we het hier gaan hebben over een bocht nemen ... |
|
![]() |
![]() |
#120 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |