![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Het is een rare zaak dat geen enkele politicus nu van de daken loopt te schreeuwen dat pedofiele feiten niet mogen verjaren .
Die gast zou zijn populariteit meteen verdubbelen ! Wellicht wil niemand Elio Di Rupo onze volgende premier voor het hoofd stoten . Ook de vastgestelde pedofiele feiten van Elio , ondermeer betrapping door de politie van Bergen met een naakte 13-jarige jongen in zijn auto zijn de verjaring nabij . Laatst gewijzigd door Kaffer : 21 oktober 2006 om 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De site sterikabv heeft dagelijks honderden unieke bezoekers , op jaarbasis ruim boven de 100.000 unieke bezoekers . Toch blijft deze site die al jaren bestaat boudweg beweren dat Di Rupo wel degelijk een zware en gevaarlijke pedofiel is . Waarom , moest het gelogen zijn dienen noch het parket , noch Di Rupo , noch zijn decadente logebroeders klacht in tegen de makers van deze drukbezocht site ? Omdat ze geen wettelijke grond hebben , de makers van deze site vertellen de waarheid . Nog eens een paar wetenswaardigheden over deze vrijzinnige grootloge . De bende van Nijvel maakte in de jaren '80 achtentwintig slachtoffers waaronder 4 logebroeders ; Het zakenechtpaar Fourez -Dewit , Nijvel 17 september '83 . Jacques Van Camp , Ohain 2 oktober '83 . Het echtpaar Fourez-Dewit was Van Camp gekend als logeleden en ze waren ook klanten van zijn restaurant " les trois canards " . Van Camp kon maar niet zwijgen om details te verkondigen over voornoemde moorden . Léon Finné , directeur van de banque de la copine en logebroeder , vermoord op 27 /10/85 te Overijse . En dan schrijven humo en de morgen dat het hier over een extreem-rechts komplot zou gaan ? Een vrijzinnig komplot ja , om de perversies van de grootloge , van pedofilie tot moord in te dekken . Welke leden van deze loge zijn nog in verdachte omstandigheden gestorven ? Vermoord: Julien Cools , minister van staat . Gezelfmoord :Alain Van Der Biest , gewezen minister . Laatst gewijzigd door Kaffer : 21 oktober 2006 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Europees Commissaris
|
![]() Als antwoord op de essentie van dit topic, vind ik dat volledige vrijspraak niet kan. De eigenlijke moordenaar was, als ik het goed begrepen heb, niet diegene die het slachtoffer van pedofilie was. Toch handelde hij volgens het gerecht uit een onweerstaanbare drang.
Men mag zeggen wat men wil, dat is de Far West. Dan kon men Dutroux ook laten lynchen door de opgezweepte massa, kandidaten genoeg in de tijd van witte marsen en onbewezen pedofilienetwerken. Het doden van een mens is de zwaarste misdaad die iemand kan begaan. Niks, maar dan ook niks, kan deze daad vergoeilijken. Zelfs geen pedofiele daden van het slachtoffer-dader. Ik zou ze niet willen te eten geven, de slachtoffers van pedofielen die maar wat graag hun kwelgeest zouden willen afmaken. Bovendien kun je je afvragen waar je de grens legt. Mag iemand een ander vermoorden in een onweerstaanbare woede-uitbarsting omdat de ander zijn parkeerplaats afnam? Want ja, voor sommigen is zoiets genoeg om het te laten knappen in de kop. Mag ik de vader van mijn lief waar ik zes weken bij ben, maar al twee jaar zot van loop gaan afmaken omdat hij zijn dochter meermaals verkracht heeft in haar jeugd?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb enkel moeilijkheden met vrijspraak in deze zaak,gewoon voorwaardelijk zou al iets heel anders zijn hé,moord blijft moord!!!
![]() |
#106 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Persoonlijk ben ik niet 100 % akkoord met een volledige vrijspraak.
OK, het is wel goed dat die verderfelijke pedofielen hun lesje krijgen, maar de feiten (iemand doden) zijn wel ernstiger dan de misdrijven van die pedofiel. Hadden ze die pedofiel nu een serieus pak rammel gegeven, dan zou ik dat goed vinden en zou ik een vrijspraak voor slagen en verwondingen maar normaal vinden. Maar moord is toch wel een andere zaak vind ik. Een veroordeling voor doodslag met serieuze verzachtende omstandigheden zou ik op zijn plaats vinden. De strafmaat had ergens voorwaardelijke straf moeten geweest zijn, waarvan de voorhechtenis effectief en een verplichting tot psychologische begeleiding. Neen ik kan niet akkoord zijn, de feiten staan niet in verhouding tot de misdaden van de pedofiel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() Ik ben het eens volledig met u eens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Hier werd niet alleen een pedofiel vermoord maar tevens een homo... twee vliegen in 1 klap dus... Die vrijspraak is dus dubbel en dik verdiend!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() Ik onthoud moeilijk hoofdstuknummers enzo, maar ik denk dat hier, al dan niet binnen werkelijk verband, gerefereerd werd aan een uitspraak van Jeus (Laat de kinderkens tot mij komen) .... en wie één van deze kleinen hindert, het ware beter dat hij met een molensteen om de nek gebonden .... (iets van te water worden gelaten ofzo) ....
Of die tekst echt op pedofilie slaat weet ik niet.
![]() |
#110 |
|
![]() Ik onthoud moeilijk hoofdstuknummers enzo, maar ik denk dat hier, al dan niet binnen werkelijk verband, gerefereerd werd aan een uitspraak van Jezus (Laat de kinderkens tot mij komen) .... en wie één van deze kleinen hindert, het ware beter dat hem een molensteen om de nek gebonden .... (iets van te water worden gelaten ofzo) ....
Of die tekst echt op pedofilie slaat weet ik niet.
![]() |
#111 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 22 oktober 2006 om 02:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 22 oktober 2006 om 02:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat het gaat om Lc 17,1-3: "Hij zei tegen zijn leerlingen: ‘Het is onvermijdelijk dat er mensen ten val komen, maar wee degene die dat veroorzaakt. Hij kan beter met een molensteen om zijn nek in zee gegooid worden dan dat hij een van deze kleinen ten val brengt. Kijk goed uit! Als je broeder zondigt, wijs hem dan terecht, en als hij zich bekeert, vergeef hem dan." Die tekst gaat helemaal niet over kinderen of pedofilie. Men moet trouwens al echt van slechte wil of onwetend zijn om deze verzen te lezen als een oproep tot het doden van anderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wil u nu zeggen dat men homo's zomaar mag vermoorden? Dat is echt een afschuwelijke mening! Men mag niemand vermoorden omwille van wie hij of zij is, ongeacht of het nu homo's, allochtonen, linkshandigen, gehandicapten, ... zijn.
![]() |
![]() |
#115 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood... Waar een Bill is, is een weg... Laatst gewijzigd door Bill : 22 oktober 2006 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() Ik vermoed dat het de dader die reeds levenslang slachtoffer is, verdomd weinig intersseert welke straf hij krijgt of hoe er op fora etc., over hem gedacht wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar was de vrijspraak op gebaseerd,"ONWEERSTAANBARE DRANG?"(of zoiets) Als ik een knap vrouwtje zie met een kort rokje heb ik soms ook dat gevoel.........
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
De familie van het vermoorde koppel mag trots zijn op de praktijken van hun vermoorde familie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
|
![]() Juist, we zijn allemaal potentiële moordenaars en in plaats van te staan pleiten voor zware straffen bij vergeldingsacties, zou men eens eerst in eigen boezem moeten kijken. Sommige aanhangers van "gerechtigheid" staan hier bijna te springen om ook het recht in eigen handen te nemen, want er is iemand op legale wijze vrijgelaten na een moord.
|
![]() |
![]() |