![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
We hebben lang genoeg diep gekeken. Levert niets op.
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Neen. Ik geloof dat het leven niet eerlijk is. Dat verwacht ik dus ook niet. Ik geloof dat er op een wereldbol waar de bevolking aan het exploderen is, dat er hard gevochten zal worden. Daarom kies ik mijn kant ipv te lullen en te negotieren. De volgende 10 jaar gaan we van 6.5 miljard inwoners naar 10 miljard. Daarna komen de 50 miljard. Hou je maar vast.
|
|
|
|
|
|
#163 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In een interview met een van die gastjes hoorde ik vorig jaar het volgende: Vraag: is er echt geen werk te vinden ? Antwoord: Jawel in die vuile stinkfabrieken. Citaat:
Ofwel is er inderdaad geen werk en dan is het te onzin om nog meer volk in te voeren. Of er is wel werk en dan moeten ze aan de slag. |
||
|
|
|
|
|
#164 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Moeten wij voor iemand gaan uitmaken wie dat wie kan hebben? Ik heb er geen problemen mee dat bepaalde migranten liever onder hun eigen volk zijn en op ons neerkijken, maar ik zou het dan ook appreciëren dat ze het vanuit hun land doen. En wie begint er hier eigenlijk een private oorlog? Wie grijpt er hier naar geweld? Niet de Fransen, die zijn nog te mak om het leger in te schakelen tegen die bende. Nog zelfs geen waterkanon om ze uiteen te drijven, zoals ze met voetbalhooligans doen. (en passant kunnen ze zo ook de auto's meteen mee blussen) Als je niet tegen een scheef woord kan, lok het dan niet uit. Dat is de enige tip die ik nog voor migranten heb. Denk eens na of mensen je niet kunnen hebben door je afkomst, of door je gedrag. Ik vind dat we deze banjoels op zijn minst in harde werkkampen mogen steken, zodat ze eens kunnen nadenken over wat ze doen, maar dan krijg je weer mensenrechtenorganisaties tegen. Deze poco's vergeten wel dat ze daders verdedigen en slachtoffers criminaliseren. |
|
|
|
|
|
|
#165 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#166 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=0-IIU-Ekd3w nu weet je het, "weet je"............... |
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#168 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
de mantel der liefde erover....dat racaille lacht individuen zoals gij vierkant uit |
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Banneling
|
ge zegt het zelf: wij zitten aan deze kant, in dit kamp, zelfs als we dat niet willen: voor de migranten zult ge ALTIJD iemand van het andere kamp zijn, een Blanke, een Ongelovige...
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Banneling
|
ja zeg, dan gaan ze weer te keer van "Racistische moord" ofzo iets, zonder naar de oorzaak te zoeken...Dewelke voor de hand ligt: Frustratie door het verdwijnen van het kontinentale proletariaat ten bate van een ingevoerd lumpenproletariaat zonder enig politiek bewustzijn, en volledig verblind door religieuze delirium's uit een ander tijdperk.Een steeds groter wordende mensenmassa,aangevoerd door godsdienstige vooroordelen, die steeds aanwezig zijn , al dan niet onbewust, zelfs bij de "modernsten" onder hen.
|
|
|
|
|
|
#171 | |
|
Banneling
|
Citaat:
opletten dat 'dat syst. begripke' niet op uw soort van pas is en niet meer in staat is objectief na te denken. Gespuis die mensen in brand steken is gespuis, van welk ras dan ook. T'is nu wel toevallig zo dat er enorm veel maghreb gespuis is in europese grootsteden aanwezig is.(lees racaille Je kunt het niet meer op een VB of iets anders hier in belgenland steken. Want iedereen klaagt over dat LASTIG maghreb ras binnen en buiten Europa. Als er nu rassenhaat onstaat tussen magrebs en anderen dan is het toch wel de schuld v/d eerste groep zonder enige twijfel. Als je ziet dat ze bussen met mensen in de fik steken en 'allah akhbar" roepen!! Weten we wel dat die soort niet meer in Europa hoort. Vroeger was het midden-oosten conflict in het midden-oosten, nu is het mee geïmporteerd met dat maghreb ras die merendeels nog hier illegaal is ook. Er moet een puntensysteem ontstaan, zoveel maal in contact met het gerecht. Terug naar land van herkomst met heel de familie zelfs al zijn ze hier geboren. Als ze geen verantwoordelijkheid kunnen opnemen dan kunnen ze in onze maatschappij niet functioneren en zijn ze niet welkom. http://www.youtube.com/watch?v=0-IIU-Ekd3w Laatst gewijzigd door colargo : 1 november 2006 om 09:39. |
|
|
|
|
|
|
#172 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Maar nu ben ik een rascist zeker
|
|
|
|
#173 | |
|
|
Citaat:
En de gehandicapte vrouw van 54 die ze vorig jaar in brand gestoken hebben? Die zijn ze met hun nieuw slachtoffer al vergeten. En die man die vorig jaar stierf aan een "hartaanval"? Spreken ze daar nog over? En dichter bij huis: Guido De Moor, vergruist en schijnbaar vergeten. Patrick Mombaerts (tja, oude koeien uit de gracht, moeten we volgens poco's vergeten), Eddy Sabbe, Joe Van Holsbeeck, diverse grootmoeders die bezweken aan een handtasdiefstal, ... deze mensen deden ook dom ... ze deden niet wat allochtone crimi's hen vroegen. Ze zijn ook dood. Hun familie rouwt ook, maar deze mensen moeten we vergeten. Wanneer krijgen die gedenkplaten? Of zou dat teveel zijn? Heel de Meir vol met speciale tegels, zoals een Walk of Fame? Het is meer dan 1 plaatje voor twee roekeloze tieners. Ik stel voor dat we alle slachtoffers van allochtoon geweld ook eens gaan herdenken. |
|
|
|
|
|
|
#174 | |
|
|
Citaat:
Ik moet zeggen dat je gelijk hebt.
|
|
|
|
#175 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#176 | ||
|
|
Citaat:
U moet eens gaan kijken naar de website waar dat figuurtje vandaan komt : http://www.salade-nicoise.net/ Daar vond ik dit artikel : http://www.salade-nicoise.net/spip.php?article1914 Echt interessant hoor! Ik wou eens weten hoe zij reageerden op die aanslag op die bus ... en wat blijkt! Ze vinden het schandalig? En wie is de echte schuldige? Sarkozy! Hij zou zelf die branden laten uitlokken. Hun redenering is waterdicht : alleen extreem-rechts kan profiteren van zo een aanslag---> extreem-rechts heeft het gedaan. ![]() Op het einde beklagen ze zich nog eens over die twee kerels die vorig jaar zijn gestorven ... EN over die vrouw op die bus : Citaat:
|
|
|
|
#177 | |
|
|
Citaat:
In ieder geval ... als ze wat langer en vooral wat meer hun broek op school zouden verslijten, doen ze het al niet op straat. |
|
|
|
|
|
|
#178 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#179 | |
|
|
Citaat:
En voor degene die het overleefd hebben: nee, die hun schade mag ook niet onderschat worden. Het was niet maar een auto, maar iets waar velen jaren voor sparen of aan afbetalen. Een duur stuk luxe, dat voor vele gezinnen een grote hap uit het eerlijk verdiende budget is, zomaar verwoest door nozems, die hun geld bij elkaar dealen. Adam en Mariusz waren niet zo arm. Ze konden zich merkkledij permitteren, maar voor een mp3 speler moesten ze moorden. Het leven van een leeftijdsgenoot betekende niets voor hen. Enkel materie en luxe is voor hen belangrijk. Met weinig zijn ze niet tevreden, ook niet het racaille in Parijs. Jaarlijks sterven er tientallen autochtone chlochards in de winter, omdat ze geen dak boven hun hoofd hebben. De jongeren leven in banlieus, niet meteen gezellige blokken, maar het is een dak boven hun hoofd. Ze zien er ook goed gevoed en verzorgd uit, wat ik niet van de daklozen kan zeggen. Die clochards hebben geen gsm, geen auto, geen luxe, maar steken die daarvoor in brand wat een ander wel heeft? Die moordende en brandende jongeren vinden materie belangrijker dan het leven van iemand die niet tot hun groep behoort en dan willen ze van deze mensen nog respect! Get real! Deze bendes mogen we niet tolereren en als het regent in Parijs, druppelt het in Brussel. In Molenbeek gaan ze dezelfde weg op. Wij mogen het hier in België niet zover laten komen, want de "jongeren" worden hier ook hoe langer hoe baldadiger en gevaarlijker. Wie geen moreel besef heeft en luxegoederen belangrijker vind dan een mensenleven, is geen kloten waard. Dat soort kan onmogelijk zelfrespect hebben en dwingt het hierdoor nergens en bij geen enkel normaal mens af. Wie dat soort krapuul vergoeilijkt, mag zijn argumenten eens goed onder de loupe nemen. Laat je geen rad voor de ogen draaien. Terugsturen naar het land van herkomst vind ik ook racistisch, want dat kan je Marokko of Algerije en andere niet aandoen. Het is inderdaad het probleem van onze regeringen, die deze migranten doorrot verwend heeft. Het zijn rotte appels die in geen enkele mand meer thuishoren. Rotte appels gooit men erruit. In dit geval zou ik dit soort immorele gekken buiten elke maatschappij sluiten. Opsluiten in werkkampen, zoals de gulags, lijkt mij het enige waar ze nog een beetje nuttig kunnen zijn. Dan leren ze misschien nog een beetje respect. Indien niet ... dolle honden krijgen tenminste nog een spuit. |
|
|
|
|
|
|
#180 | |
|
Minister
|
Citaat:
Nu serieus... eens kijken naar oplossingen: - hervorming justitie, zonder daarmee te hervallen in ethnocentrische wetgeving - afbouwen sociale voorzieningen, zonder hierbij onterecht bepaalde ethnische groepen te viseren En tadaaaaa... problemen opgelost. Voor de rest stel ik voor dat je eens gaat joggen ofzo. Zoveel opgekropte woede kan niet goed zijn. |
|
|
|
|