![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Enkele moskeeën bekladden met wat verf, die je er zo weer afkuist, is volgens hen het toppunt van racisme. Gewone vandalenstreken noem ik dat. Wat zij doen darentegen, gaat een stapje verder. Vorig jaar hebben ze ook een vrouw levend verbrand op een bus. Dit jaar opnieuw. Het wordt tijd dat deze traditie afgestraft wordt. Migranten zijn voor mij niet meer dan een ander en ze mogen daarom ook niet meer. Wat ik niet mag en waarvoor ik terecht geen begrip zou krijgen, als ik het doe, moet bij hen niet goedgepraat worden. Het moet eens gedaan zijn met het geknuffel. Die rotverwende papjong gaan te ver en trop is trop. Een goede vader spaart de roede niet, zei men vroeger. Toen had men de maatschappij nog in de hand. |
|
|
|
|
|
|
#142 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Die mensen hebben jarenlang geloofd dat hun problemen wel opgelost zouden geraken. Dat er wel een mooie dag zal komen dat ze met hun diploma WEL eens een job zouden vinden. NIET DUS. Na jaren van geleidelijke gettovorming, de systematisch minderwaardige behandeling. Als daar dan ook nog de opkomst van de bruinen partijen die alle problemen van de wereld op hen steken, ministers die liegen dat ze er iets aan zullen doen. Wel, dan kan ik begrip opbrengen dat die gefrustreerd geraken. Zie je dan niet dat die mensen wanhopig zijn? Dat de leefbaarheid gaat vergroten door die mensen 'Racaille' te noemen (citaat van hun Minister van Binnenlandse Zaken), of 'straatratten', valt dan erg te betwijfelen. Die mensen hebben zo lang met zich laten sollen. Ze hebben duidelijk gemaakt dat ze een kans op een betere toekomst willen, of beter gezegd: een toekomst an sich. En wat is de reactie. JAMAAR ZO NIET!!! Leg eens uit HOE DAN WEL??? |
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Minister
|
Alweer vreemd dat de allochtoonse niet-islamieten daar veel minder problemen mee hebben.. zou het misschien ook voor een deeltje aan de cultuur liggen, zelfs aan die beruchte godsdienst liggen?
Je hebt misschien wel ergens gelijk wat je zegt, maar het is dat niet alleen hoor
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 31 oktober 2006 om 01:49. |
|
|
|
|
|
#144 | |
|
|
Citaat:
Trouwens het begin van de wereld is er misschien wel gestart. Dat van hun wereld. Geweld en brand overheersen de straten. Dat is niet onze cultuur en ik vind niet dat het te tolereren valt. Ik moet van deze straatratten niet veel hebben. Zij haten mij, omdat ik tot het Westen behoor. Dat ik ook geen job heb en telkens een bruine mijn kansen zie wegnemen, daar heeft niemand begrip voor. Mijn kansen worden verbrot door gewelddadig inport en onze toekomstige generaties ... daar wil ik niet aan denken. Onze wereld evolueert zo dat ik blij ben dat ik geen kinderen heb die er ooit door gedomineerd zullen worden. Het "Maghrebafval" moet terug naar waar het vandaan kwam of verwerkt worden. Ze maken heel de Westerse samenleving kapot. Lees de posts maar van Raven dat is zo een banjoel, of Uh-huh en ga zo verder. Ze zitten niets met ons in. Waarom zouden wij om hen moeten geven? We hebben ze kansen genoeg gegeven. Genoeg is genoeg. Het racaille moet een duidelijke boodschap krijgen, dat we geen psychopathische üntermenschen in onze maatschappij dulden. En als de overheden te soft wensen te blijven om de boel echt recht te zetten, vrees ik dat we moeten wachten op moegetergde burgers, maar dat wens ik bepaalde individuen niet toe. |
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
|
Ik zou in hun plaats op dezelfde manier reageren en gij waarschijnlijk ook.
Maar ge hebt geluk aan de juiste kant te zitten, en systematisch begrip (dat eigenlijk intellectueel gezien niet moeilijk is) uit uw hersens te bannen. |
|
|
|
|
|
#146 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Ik heb onlangs in the Economist gelzen dat de in the UK grote groepen blanke autochtonen in de miserie vertoeven. Hun finaciele toestand staat er stukken slechter voor dan vele van de allochtonen, maar zijn krijgen wel minder aandacht. Blijkbaar moet men daarvoor eerst wat bussen in de fik steken.
|
|
|
|
|
|
#148 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#149 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#151 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Dit is sarcastisch bedoeld, ik weet het. Maar toch baden ze zeker in de luxe. Zeker in vergelijking met de landen waar hun origines liggen. Of moeten we ze allemaal een prachtige kantoorjob geven met een schoon inkomen, zonder dat ze de moeite nemen om daarvoor de nodige kwalificaties te behalen. Jullie bende idioten zouden het nog doen ook. Altijd maar toegeven. Lost niets op.
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Dit vijandsdenken waar u over spreekt vind volgens mij zijn oorzaak in het feit dat een bepaalde grote groep mensen blijkbaar vastbijt in hun gelijk en feiten op op lachende wijze steeds moet negeren of als onbelangrijk van de hand doen. Als ik u zeg dat Sinterklaas niet bestaat en u blijft maar volhouden dat het wel zo is en daarenboven ons nog wat uitlachen omdat we niet in Sinterklaas geloven. Tja, ik zou ook aan vijandsdenken beginnen doen. Bende naïve Chamberlains.
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Gaat niet om woede, gaat om macht. Dit is slechts een voorbode van de macht die de islam hier wil opeisen. Ze zijn rond zich aan het tasten om aons te leren kennen. Kijken hoe ver ze kunnen gaan. Bekering en uitspreiding van de islam is een gebod van de koran.
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#157 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#158 | |
|
Burger
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Stein : 31 oktober 2006 om 12:00. |
|
|
|
|
|
|
#159 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Naturlijk moet iedereen verantwoordelijk zijn voor zijn ijgen daaden. Maar als men problemen wil oplosen dan moeten ze soms eens dieper kijken dan naar het voor de hand ligende. |
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|