![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() De kans is beperkt maar 0% (?), dat kan alleen van een bush-puppy-lover komen
![]() We'll C ![]()
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Bedankt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Graag gedaan.
Ik wilde eigenlijk een rechtstreekse link plaatsen, maar ik ben een halve computer-analfabeet.
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Ja, dat wel. Maar ik kan nog altijd niet in blokjes citeren
![]()
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Hoe bedoel je?In blokjes citeren?
![]() |
#30 |
|
![]() Zo:
![]() |
#31 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() En dat lukt hem niet?? Dat kan ik moeilijk geloven.
![]()
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Ai, Ai, ik zwijg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Ik geloof echt niet in een niet-vervalste verkiezingsuitslag in de VS. Maar soit, time will tell.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mij heeft mijn neefje ook eerst moeten uitleggen hoe je met die quotetoets omgaat. En ik weet vandaag ook nog steeds niet hoe ik een rechtstreekse link naar een ander forumartikel moet maken. ![]() Ik ben ook een halve computeranalfabeet. ![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 8 november 2006 om 01:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Dr. Strangelove kon overigens al quoten. Als je kan quoten kan je toch ook in vakjes quoten. ![]() Dan leid je normaalgezien zelf af dat je gewoon de zaken tussen de vierkante haakjes (vierkante haakjes incluis) moet kopiëren en die op de juiste plek in de tekst te plaatsen. ![]() Weet je ondertussen al hoe je foto's kan posten? Ik meen me te herinneren dat je eens zei dat niet te weten op 1 van de 9/11 draden... ![]() Citaat:
![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 8 november 2006 om 01:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() Of een democratische meerderheid veel zal veranderen aan de situatie als het om levensbelangrijke aangelegenheden gaat, zoals de strijd tegen het terrorisme, is nog zeer de vraag.
De "partijtucht" zoals wij die gewoon zijn in België is niet zo sterk, zelfs soms onbestaande, in de VS, zoals moge blijken uit de stemming in verband met Joint Resolution (H.J.Res. 114) "To Authorize the Use of United States Armed Forces Against Iraq" Als wetgever is de Senaat belangrijker in de VS dan in België. (R = Republican, D = Democrat, I = Independent) http://www.senate.gov/legislative/LI...n=2&vote=00237 Voor R: 48 D: 29 Tegen R: 1 D: 22 I: 1 House of representatives http://clerk.house.gov/evs/2002/roll455.xml Voor R: 215 D: 81 Tegen R: 6 D: 126 I: 1
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Ik hoop dat de republikeinen winnen.
Vanuit historisch belang zijn zij juist degene die bekommert waren voor het welzijn van de mensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat het resultaat van die verkiezingen betreft lijken de Democraten het Huis gewonnen te hebben. Ik vermoed dat een aantal mensen nu fantastische scenarios in hun hoofd aan het afspelen zijn : impeachement, de troepen uit Irak, vrede op aarde en geen broekaseffect meer. In werkelijkheid zal er heel weinig veranderen. Er komt geen impeachment. De Democraten weten heel goed dat er niet genoeg is om te impeachen met een redelijke kans op success. Wat Irak zelf betreft kunnen de VS hun troepen niet zomaar terugtrekken, ook al zouden ze dat willen en het Congress is daar trouwens niet voor bevoegd. Het enige dat een democratisch Congress kan doen dat is de uitvoering van het binnenlands beleid van Bush belemmeren. En ook dat is niet zo gemakkelijk als het lijkt. Clinton heeft lang met een republikeins Congress (die hem even sterk haatte als de dems Bush nu haten) moeten werken. |
|
![]() |
![]() |