Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 november 2006, 16:10   #1
MaXiMuS
Banneling

MaXiMuS's schermafbeelding

Standaard poker!

Zijn er nog forummers die pokeren op het wereldwijde web, en zo ja, welke site raden jullie aan, uiteraard betreft het hier pokeren voor fun, en niet voor geld...!
MaXiMuS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2006, 23:56   #2
Fonske
Gouverneur

Fonske's schermafbeelding

Standaard

Neen, niet op het internet. Wel soms een poker night bij vrienden. Veel leuker als je face to face speelt. Bovendien word er ook voor kleine bedragen gespeeld, er is niets aan als je niet kan winnen of verliezen. Zonder geld speelt iedereen ongeremd en is er geen kunst of spanning aan.
Ik speel wel enkel Texas Hold'em.
Fonske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2006, 11:13   #3
Weezer
Eur. Commissievoorzitter

Weezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fonske Bekijk bericht
Neen, niet op het internet. Wel soms een poker night bij vrienden. Veel leuker als je face to face speelt. Bovendien word er ook voor kleine bedragen gespeeld, er is niets aan als je niet kan winnen of verliezen. Zonder geld speelt iedereen ongeremd en is er geen kunst of spanning aan.
Ik speel wel enkel Texas Hold'em.
Idem. En wij spelen echt maar voor kleine bedragen hoor, €5 per persoon. Het moet wel leuk blijven natuurlijk. Ik heb een paar kennissen die echt voor grof geld op internet spelen, maar dat is niks voor mij.

Bij ons heb je nu op de commerciele zender de Europese kampioenschappen poker. Met de echte profs. geweldig leuk om naar te kijken.
Oud 17 november 2006, 12:22   #4
Keats
Gouverneur

Keats's schermafbeelding

Standaard

Ik speel wel poker, PartyPoker, Everest, PokerStars.. Ik ga ook nog TonyG Poker proberen.

Maar helaas suck ik.

Ik doe dan ook vooral freerolls...

Ik had laatst AA, middle position, maar iedereen foldde, dus ik 'slechts' callen. De BB checkt, K9T op de flop, ik bet heeeel erg dik, hij reraised mij, heeft ie QJ. Tja..
Keats is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2006, 12:27   #5
Weezer
Eur. Commissievoorzitter

Weezer's schermafbeelding

Standaard

Je kan maar pech hebben (voor veel mensen zal jouw bericht als Chinees klinken denk ik)

Zo heb ik ook eens alles kwijtgespeeld met een fullhouse van twee azen en drie negens. Die gast tegenover me zat gewoon met twee azen in z'n hand....

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be