![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#562 |
Minister-President
|
![]() En daar gaan we weer, wat doet pedoseks hier ter zake in deze topic over homoseksualiteit... tjonge tjonge toch; ik blijf het enorm vreemd vinden dat er nog altijd mensen zijn die deze twee altijd in één adem noemen...
![]() |
#563 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Minister
|
![]() Hoe rijmt u deze uitspraak met die u deed in post 108?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
Minister-President
|
![]() Het idee alleen al dat je het hier over pedoseks hebt zegt al meer dan genoeg en tja dat zijn dat maar dwaze uitspraken hé; blijkbaar is bij sommigen hier alles goed om homo's te kwetsen...
![]() |
#567 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hier over homosexualiteit, niet over homosexuelen. En wat is je bijdrage? Je bent mij weer aan het kwetsen hoor... Astemblieft wordt eens volwassen he zeg. Neem me niet kwalijk. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kleurenblindheid is een afwijking. Homoseksualiteit wordt door willekeur bepaald. Je kunt er niet aanleg voor hebben ofzo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Sexualiteit is enkel en alleen om wille van de voortplanting een onderdeel van het leven. Indien wij ons geslachtloos zouden voortplanten was er geen nood aan en zou het niet eens kunnen bestaan. Het woord "sexualiteit" zegt het toch zelf. Hoe men die sexualiteit beleeft is een ander paar mouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat JIJ het NIET normaal vind, betekent nog niet dat het niet normaal zou zijn. Of bepaal jij in je eentje wat iedereen al dan niet normaal moet vinden ?
![]() |
#573 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#575 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet hoeveel biologie u heeft gehad, maar een kind is geen gemixte kopie van zijn twee ouders. Als in het groeiproces als embryo bepaald wordt dat het homoseksueel wordt, dan is dat genetisch bepaald, niet overgedragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met aanleg bedoelde ik dat als men bijvoorbeeld een kind wil krijgen, dat men dan van te voren de kans kan berekenen dat het homoseksueel wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
Minister
|
![]() Voor zover ik weet is er bij conceptie versmelting van celkernen en dus van die beroemde genen en blijft men daarmee opgezadeld tot aan het eind van zijn/haar leven. Elke andere invloed op het groeiproces is bijgevolg niet genetisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe verklaart u dan dat het een jongetje of een meisje wordt, als het een exacte kopie van de twee ouders is? Dat is toch hetzelfde als homoseksueel of heteroseksueel? Het wordt bepaald door de chromosomen, en blijkbaar is de kans dat een ander chromosoom in plaats van het normale chromosoom het kind vormt, groot, anders waren er niet zoveel homoseksuelen op deze aardkloot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Kan u ook zeggen waar die homochromosomen vandaan komen? |
|
![]() |
![]() |