![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Neemt niet weg dat er natuurlijk geen enkele redenen zijn om homoseksualiteit niet te aanvaarden, maar dat was dus niet de stelling van deze thread. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Link je even naar het wetenschappelijk onderzoek dat deze bewering bevestigt?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Banneling
|
![]() Illusion
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 29 november 2006 om 12:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 29 november 2006 om 12:29. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
|
![]() Citaat:
En neem eens een kijkje hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jij bent het die hardnekking weigert het voortplantingsinstict te erkennen om homosexualiteit als normaliteit te kunnen onderbouwen. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
- in welke zin is een marginaal verschijnsel als homosexualiteit bij dieren algemeen? Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik niet zo meteen bij de hand, maar ik weet zeker dat je wel wat zal vinden als je zelf eens even rondkijkt op het wereldwijde web...
Citaat:
Het zou me ten zeerste verwonderen... Je leek me nogal zeker van je stuk, vandaar mijn vraag. Nu ik weet waar je je mosterd haalde, kan ik één en ander al meteen wat beter plaatsen. Toch bedankt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo? Heeft de schepper je dat hoogstpersoonlijk ingefluisterd? Op welke basis pretendeer jij het "doel" van de natuur te kennen?
Wat heeft het voortplantingsinstinct met de beleving van de menselijke seksualiteit te maken?
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alles. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak je je er nu niet een beetje al te gemakkelijk vanaf?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
|
![]() Ik heb nooit ontkend dat er per definitie geen link is met voortplanting. Alleen dat die link er niet altijd is. Meer zelfs, dat die er vaak niet is.
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ongeacht of rechtshandigheid of linkshandigheid een doel hebben, ik heb er alleszins geen probleem mee om mijn eigen linkshandigheid als afwijkend te zien. Ik heb er geen probleem mee als een wetenschapper zou zeggen dat linkshandigheid een ziekte was. Heb je een punt? Hoe is jouw stelling ook maar enigszins een antwoord op de mijne? Details zijn al eerder in deze draad besproken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een hetero-koppel KAN alles bieden wat een kind nodig heeft. Een homo-koppel of een alleenstaande ouder kan dat niet. Een kind heeft namelijk een mannelijk EN een vrouwelijk rolmodel nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet alleen in deze draad, for that matter... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar gaat deze thread niet over Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, nu heb je jezelf wel compleet vastgereden, want volgens je eigen idiote ideeën is er in een homoseksueel koppel toch altijd iemand die de mannelijke en iemand die de vrouwelijke rol opneemt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |