![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#681 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Persoonlijke aanvallen zijn hier niet gewenst! Mvg, Diatonos. Laatst gewijzigd door Diatonos : 30 november 2006 om 15:33. |
|
|
|
|
|
|
#682 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maatschappelijke aanvaarding. Gelijkheid. Stopzetting van de discriminatie waarvan homoseksuelen nog dagelijks het slachtoffer zijn. Het einde van het gevoel van minderwaardigheid (en al de drama's die daaruit voortvloeien) dat nu nog steeds door de "moreel superieure" heteroseksuele meerderheid wordt opgedrongen aan mensen die "afwijken" van de door hen vastgelegde norm... Dat lijkt me al voldoende om te beginnen, wat jij?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 30 november 2006 om 12:07. |
|
|
|
|
|
|
#683 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
In de geaardheid??? En waar ligt die geaardheid precies?
En je hebt ook nooit aangegeven wat de nadelen van die "afwijking" dan wel zouden zijn. Iets wat mi toch een kenmerk van zo'n "meer dan statistische afwijking" moet zijn... En kan je ineens ook eens een definitie geven voor "afwijking"? |
|
|
|
|
|
#684 | |
|
|
Citaat:
Wat zijn homofundi's trouwens? Laatst gewijzigd door Edina : 30 november 2006 om 12:20. |
|
|
|
|
|
|
#685 | |
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 30 november 2006 om 12:19. |
|
|
|
|
|
|
#686 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jij wenst van een abnormaliteit een normaliteit te maken omdat het jou voordelen oplevert. Hoe de rest zich daarbij voelt, zal je worst wezen. Ze moeten maar zo kortzichtig niet zijn. Is het niet? Paulus. |
|||
|
|
|
|
|
#687 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#688 |
|
|
Idioot, er is geen enkel bewijs voor het feit dat een homoseksueel koppel niet even goed kinderen zou kunnen opvoeden dan een heteroseksueel koppel. Hier blijkt nog maar eens je vooringenomenheid. Je oordeelt niet over de mensen zelf, zei je???
|
|
|
|
|
|
#689 | |||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#690 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[/quote]En je vindt dus eigenlijk dat het niet zou kunnen en mogen? Omdat het jouw structuur en drang naar orde in de war brengt??? Wat heb je eraan om te weten wat buiten de (weliswaar door jou opgestelde) "norm", als je - en daar leek je het mee eens - er toch niets aan kan veranderen wat je geaardheid is??? En hoe rijm je al die onzin die je hierboven schrijft met het niet oordelen over personen precies???[/quote] Dus dus dus. Dat zijn jou conclussies. Niet de mijne. En het is ook niet mijn norm, het is die van de natuur. Ik besef ook wel dat je homosexualiteit niet kunt verbieden hoor. Maar ik zou het ook niet aanmoedigen door te doen alsof het om een normaal iets gaan. Niet meer maar ook niet minder. Paulus. |
|||
|
|
|
|
|
#691 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Natuurlijk! Wat heeft "de rest" uiteindelijk te maken met wat ik in bed doe en met wie?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 30 november 2006 om 12:51. |
||
|
|
|
|
|
#692 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
dan kun je niet begrijpend lezen.
Citaat:
Ik heb niet gezegd 'niet akkoord'. Ik heb gezegd dat ik er niet van hou. Ik heb ook niet gezegd dat het normaal vinden van homosexualiteit tot decatentie zou leiden, ik heb gezegd dat het voortdurend verleggen van normen en waarden dat zou doen. En als ik nog veel elke zin van een reactie aan jou zal moeten beginnen met 'ik heb dat niet gezegd' en vervolgens herhalen wat ik wel gezegd heb, zet ik je op mijn negeerlijstje voor een week of zo. Man wat is dat toch godgeklaagd zeg. Altijd dingen in mijn mond leggen die ik niet gezegd heb en dan een reactie daarop vragen. Je mag gerust weten dat ik dat ook niet 'normaal' vind hoor! Ik vraag me af het nut daarvan is. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 30 november 2006 om 12:52. |
|
|
|
|
|
|
#693 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#694 | |||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
|
#695 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Is er misschien iets dat je met ons wil delen, Paulus?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#696 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||
|
|
|
|
|
#698 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#699 | |
|
|
Citaat:
homofundi's = homofiele fundamentalisten. Laatst gewijzigd door jan hyoens : 30 november 2006 om 13:01. |
|
|
|
|
|
|
#700 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat: